Gå til innhold

Oioioioi, nå følte jeg meg gammel!!

Anbefalte innlegg

Leste et innlegg her med en som skulle i 40 årsdag til MAMMAEN sin...... Oh, og jeg som akkurat kan klare en liten bebis til MIN EGEN 40årsdag! (Hvis det klaffer denne måneden, har jeg termin 3 dager før den store dagen....)

Men vi har rukket å få to herlige smågutter fra før av, og det er vi veldig glade for! :-) De er 3 og 4,5 år, og noen skikkelige solstråler/rakkere!!!

Hva med dere andre, er jeg den eneste "oldisen" her? Hvor gamle er dere andre her inne?

Jaja, jeg får trøste meg med at moren til en i barnehagen ble helt sjokka da hun hørte jeg fyller 40 neste år. Hun var helt sikker på at jeg bare var et par år eldre enn henne (hun fylte 30 i fjor). Jeg får ta det som en kompliment, he he .... :-)

Og mannen min er jo rene unghingsten på 37 år og 364 dager..... Han fyller 38 i morgen, men er veldig kry for at han er så ung! ;-)

Fortsetter under...

Annonse

Jeg ble 30 i år. Føler meg ikke gammel av den grunn. :) Har ikke hatt lyst/mulighet til å få barn før. Er en fordel å være i et stabilt forhold og ha grei økonomi først- men absolutt ikke noe must. For meg har det rett og slett ikke passet før nå. Men nå kjører vi på- eggløsning i helga. Lykke til!

Jeg må si at dette med å å ønske å bli mamma er ganske fascinerende! For det er en ting veldig mange kvinner kan kjenne seg igjen i, fra 20- til 40+! Det er ikke en homogen gruppe akkurat, men allikevel så har vi masse til felles!

tanta mi ble 40 i år, hun fikk nr 4 i fjor. Jeg er 23 og håper å få nr 1 når jeg er 24. Så bare innen min familie finner vi det spennet:)

Håper vi alle blir gravide snart!!

Jeg er 35 aar ung (sukk, ikke 34 lengre, hehehe) og har en jente paa snart 3 aar. Foeler meg ikke gammel i det hele tatt, og har alltid visst at mine barn ville komme naar jeg er i 30aarene.

Hvor gammel man er har ikke alltid med alder aa gjoere, kroppens egentlige alder kan vaere veldig gammel i 20aarene for noen, mens andre igjen kan vaere veldig unge og spreke i 40aarsalderen ++. Det er saa individuelt.

Jeg haaper paa to barn til foer jeg er 40 jeg! =o) Lykke til...

Annonse

Jeg er 30...føler meg ikke gammel vanligvis men gjorde det ifjor på muntlig eksamen. Sensoren var yngre enn meg!!!!! Har og hatt leger på legevakten somer yngre enn meg...synes det er så rart for jeg føler meg fremdeles som 20 år :-)

Jeg får trøste meg med at moren min ikke kom i overgangsalderen før hun var over 50, så jeg har litt tid igjen....

(Jeg leste at fruktbarheten stuper ca 10 år før menopause. Så hvis hun var ferdig med overgangsalderen når hun var 53-54, så har jeg enda litt å gå på! :-)

eg e 27 år og prøver på nr 2.

min mor e 43, så ho va jo kjempe ung når ho fikk meg!

det kan ha vert tilfellet med denne andre jenten som sku i 40års dag til sin mor=)

Det skal sies at min mor venter på tildeling fra kina og kan komme til å få barn som e yngre enn jente min..det e litt spesielt men så klart veldig koselig !!!

Eg har forresten en venninne som ble mamma for første gang når ho va 42år=)

He, he... Jeg er akkurat fylt 36, og sambo fyller 43 i slutten av mai :) Vi er "oldinger"... :)

Men ingen "tror" oss når vi sier hvor gamle vi er. Heldigvis. Kan fortsatt lyve med minst 5 år...nedover altså.. Hi, hi :)

For øvrig blir min far 80 år i sommer......(jeg er yngst i søskenflokken), så han kunne jo ha vært oldefaren til hun med det innlegget du referer til... he, he.

Lykke til med prøvingen fremtidoghåp, og selvfølgelig dere andre også!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...