Gå til innhold

Er det flere som sliter med å sove om morgenen?


anonymus 2 små

Anbefalte innlegg

I tre uker nå så våkner jeg så sinnsykt tidlig, kl 6 eller 7, det hender jeg kan klare å sove heeeelt til 8...

 

Det er så kjedelig, ikke så himla mye å finne på kl 7 om morran...

Og ihvertfall ikke når jeg er kvalm i tilegg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg sov kjempe dårlig forrige gang jeg var gravid.. Våknet kjempe tidlig om morningen, og rett over do og kaste opp.. hehe

Det er veldig kjedelig, men det er jo fordi kroppen ha mye å gjøre ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg og! Blir så sliten av det! Våkner konsekvent minst en time før vekkerklokka skal ringe - tissetringt og så tør i munn at jeg ikke får svelget. ,Vil sove mer!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

JEPP!! Den siste uka har jeg stått opp lenge før sambo, ganske iriterende i helger!! Tror det kommer av at om jeg setter meg i sofaen på ettermiddagen så slokner jeg med en gang...Supertrøtt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Våkner vanligvis 4-5 ganger pr. natt/tidlig morgen,mest fordi jeg er så dårlig...:-( Har ikke sovet godt ei eneste natt siden kvalmen kom, uka før påske. Sliten,ja!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Samme her! og jeg som er det murmeldyret om morgenen,særlig kjedelig i helgene. Våkner ikke av at jeg er kvalm for jeg har ikke vært så mye kvalm.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja! Sover godt på nettene, men har i det siste våknet kl 5 !Har akkurat klart å sovne igjen når lillemann på 18 mnd våkner rundt kl 6!!!!! Gjesp

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Våkner tidlig og er kvalm, har også vert endel plaget med mareritt.. Tror kanskje det kan komme av at jeg tenker så mye på alt som skjer.. Vet ikke.. Flere som er plaget med mareritt..?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg sover veldig dårlig mellom 4 og 8. samboeren drar på jobb ca halv 8. etter det kan jeg bruke hele sengen alene, så da er jeg helt borte. jobber kvelder, så da sover jeg til rundt 11 tiden:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har blitt morgenfugl, noe jeg er ganske fornøyd med da jeg tidligere har kunne sovet hele dagen om jeg har hadd muligheten! nå våkner jeg av meg selv i 8-9 tia og trives med det, da jeg ligger i senga og tenker,drømmer, leser litt nyheter osv.. har fri denne uka, derfor jeg har ganske rolige morninger nå! hehe.. ellers så starter jeg ikke på jobb før elleve, så det er aldri no stress! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...