Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

hei hei!! =) Svarte deg på skravlesiden også =) har byttet nick! her går det bare bra! med dere da?

Syns mathias begynner å bli stooor nå jeg.. tiden går sååå alt for fort.. har begynt på babysvømming, skikkelig artig!! =) Du går vel også på babysvømming? Nicklas liker det eller? Dere har vel kanskje dukket under også? vi har ikke gjort det enda, har kun godt på svømming i to uker. ;)

Hvor er du fra egentlig? Vi bor i fredrikstad.

*klem*

• 2 uker senere...

Så du har bytta nick, har jo sett detta nicket, men visste ikke at d var deg ;o) Har du facebook forresten? Hadde vært gøy å lagt deg til!

Ja, vi går oxo på babysvømming! Så var vi veldig tidlig ute med å dukke under, gjorde d etter 14 dager, altså 2. gangen vi var der :o) Gikk kjempebra, nå har vi begynt å dra han langs vannet under vann (hvis du skjønner, var litt vanskelig å forklare, hehe)

Bruker du oxo Tessa som kallenavn, siden du har d som nick? Var et kjent navn..

Er fra Arendal vi. Klem!

• 2 uker senere...

Hei igjen! Internett har ikke funket på en stund, så er lenge siden jeg har vært her;)

Nei, jeg er ikke på facebook.. skal surre meg til å ordne det. Er bare litt treg.. også er pc her litt sånn super treg til å laste ned nye ting. Men alle maser om at jeg må komme ditt.. er vist helt rått! hehe.. så for vel ordne det ;)

Nei, blir ikke kalt tessa egentlig.. har therese som mellomnavn.. =)

Håper alt er bra med dere!! ;) Vi reiser på tur til Tyrkia i morgen vi, veldig spent på hvordan det blir med en liten en. Men går nok greit =)

Har dere begynt med noe grøt eller sånn eller? jeg har begynt med 60 ml mm med litt grøt pulver i på kvelden.. så det blir velling da;) Også får han pupp igjen etterpå da! ;) Han syns den vellinga er såååå god! hehe. artig! =)

Ellers så har han begynt å snu seg fra rygg til mage. Vi har ikke dukket under på svømminga enda da.. ho skulle prøve å dukke sjaken.. men han likte det ikke noe særlig.. så vi må vente litt.. ;)

*klem*

Rått og rått, det går i det samme der hele tiden da... men er en grei måte å holde kontakten på!! Liker facebook :o)

Så dere skal til Tyrkia?? Så gøy! Vi planlegger det samme sånn at vi kan ta laseroperasjon der nede. Vet ikke helt når d blir enda. Så da kan jeg jo få litt råd og tips fra deg om hvordan det er der nede med en liten en! ;o)

Har prøvd litt grøt ja! Gikk ned det :o) Men har ikke kommet ordentlig i gang enda, han har vært syk, så da har det kun gått i pupp! Stakkar liten, er så vondt å se dem syke når de er så små, de skjønner jo ingenting av hva som skjer! Heldigvis på bedringens vei nå da, feberen er ihvertfall borte etter 3 dager! Så det er bra.

Så flink han er som snur seg fra rygg til mage! Det har ikke vår klart enda, men vi venter i spenning ;o)

Dere må ha god tur!!! Gleder meg til å høre hvordan det gikk!!! Klem!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...