mylittlecat Skrevet 4. mai 2007 #1 Skrevet 4. mai 2007 Bare lurer ) Syns det virker som det er så mange som har vært allerede. Har vært selv da, fordi jeg har mistet noen ganger, og fikk sjekke nå om det var liv. Og det var det!!! :oD
sofia får lillesøster 13.12 Skrevet 5. mai 2007 #2 Skrevet 5. mai 2007 Jeg var for to uker siden, for da var jeg like langt som da jeg mistet sist. Jeg skal tilbake til mandag, rett og slett fordi jeg tror at legen tenkte at jeg trengte ekstra mye beroligelse;) Nå er jeg i uke 9. Er egentlig helt rolig, men skulle gjerne hatt ul i uke 12. Jeg hadde det første gang, og det var så spesielt å se en helt perfekt minibaby der inne;)
Knætta & Gutteknøtt+Jenteknøtt Skrevet 5. mai 2007 #3 Skrevet 5. mai 2007 ul i går i uke 5+5 for å sjekke om egget hadde festet seg på riktig sted dennen gangen. Mistet i exu i januar (og måtte også fjerne en eggleder)
*smil* m/ snupp06 & gutt 07 Skrevet 5. mai 2007 #4 Skrevet 5. mai 2007 Jeg har! Grunnen er at jeg har hatt en SA tidligere og en dødfødsel i uke 19.. Så det er betryggende å sjekke litt!
Turbo 01 og Sleepy 07's mamma Skrevet 5. mai 2007 #5 Skrevet 5. mai 2007 Jeg var på privat UL i forrige uke (Mamastork i Stavanger) da jeg var 10 + 0 på vei. Har ikke mistet eller noe slikt før, men gjorde det kun fordi jeg hadde muligheten og hadde lyst til å se at det var liv.
Nickie_og_GuttaBoyZ Skrevet 5. mai 2007 #6 Skrevet 5. mai 2007 jeg har vært på tidlig ul... har mistet 4 ganger, så ville se at alt sto bra til - og det gjorde det. må også følges godt opp i og med jeg går på medisiner for å hindre SA. så derfor har jeg også ul. må tilbake på ny ul på mandag, for å bekrefte/avkrefte tvillinger.... spænnanes
ls83 Skrevet 5. mai 2007 #7 Skrevet 5. mai 2007 jeg har vært på ul to ganger,er nå 10+5.. var der fordi jeg begynte å blø,viste seg at jeg hadde mistet den ene tvillingen,skal på ny ul til onsdagen,gleder meg til å se at alt står bra til..fikk se hjerte slo sist,,
Soleie m/3 gull :) Skrevet 6. mai 2007 #8 Skrevet 6. mai 2007 var på ul for en uke siden var da 8+2. var fordi jeg har hatt 2 sa og deror er litt bekymret. men hjerte slo og alt så fint ut:)
pablo Skrevet 6. mai 2007 #9 Skrevet 6. mai 2007 Jeg har vært i uke 6 for å se at det ikke var utenfor livmor også i uke 10 for å sjekke andre ting pga tidligere komplikasjoner.
Engelen*My Skrevet 7. mai 2007 #10 Skrevet 7. mai 2007 På UL i dag, 8+2. Ville se at det var liv der inne pga en MA og en SA tidligere (Uke 6 begge gangene). Den lille tassen var 1,57 cm lang og hadde et bankende hjerte! Ny UL i uke 13.
Tutla84 og ICSI turneren Skrevet 7. mai 2007 #11 Skrevet 7. mai 2007 Jeg var på UL 7+3 siden det er prøverørsforsøk. Da får vi tidlig UL for å sjekke at egget har festetseg der det skal, at hjerte slår og at alt er ok. Hos meg så jeg et lite foster på 11,2 mm og et hjete som slo 146 slag i minuttet
Teltpluggen Skrevet 7. mai 2007 #12 Skrevet 7. mai 2007 Har ikke vært enda, men skal spørre legen om jeg kan få da vi hadde en MA oppdaget i uke 13 i desember og jeg tror selv jeg trenger å bli beroliget litt, for min egen og sambos del;)
Suss@ med 3 gutter Skrevet 7. mai 2007 #13 Skrevet 7. mai 2007 jeg har å vært på ul da var jeg sirka 5 uker skal tilbake til onsdag for å se om de kan se hjertet. jag har mistet 4 ganger så derfor sjekker de meg, skal også åp medisiner for å forhindre en ny sa vist alt er ok på ons:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå