Gå til innhold

Noen her? skal i 40 års dag til mamman min, og må ha en gooood unskyldning for å ikke drikke ....

Anbefalte innlegg

bursdagen er den 12, jeg har el nå( eller hadde i går..)

D er stor sjans for at jeg er gravid, og jeg vil ikke ta den risikoen å drikke alkohold i tilfelle jeg skulle være så heldig å bli gravid nå...

Noen som har noen goooode unnskyldninger?

mAMMA vet at jeg er en festløve, og hun kommer garantert til å fatte mistanke når jeg ikke vil drikke, om jeg ikke har en god unnskyldning...

Fortsetter under...

Si til henne at dere er prøvere da vet du!? Hvis du ikke absolutt vil ha det hemmelig..

Dessuten er det forferdelig mange som skylder på uvi og antibiotika når de er gravide, der kan du lett bli avslørt!!

Si heller at du har mensen eller noe, jeg kan aldri drikke når jeg har den, for da blir jeg så full. Tenk litt over hva du sier. Uvi er standard unnskyldning...:o)

jeg kan ikke si til mamma at vi prøver å bli gravide. da vil hun nok sette rødvinen i halsen!

og at man prøver er i alle fall hemmelig her i gården, så ...d må nok bli en lame excuse heller.

vi har prøvd i 1år, og d ville jo vært ett forferdelig "press" om alle skulle visst at vi prøvde.....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...