Keiko&Sivert Nikolai<3 Skrevet 8. mai 2007 #26 Del Skrevet 8. mai 2007 Vedder på at du er en slik 16åring sjøl anonym! Når du skriver: Hvis du slenger døra i tryne på den nye kjæresten til barnefaren, er det jo din oppførsel som er totalt umoden. Da veit ikkje du ka d vil sei å være umoden. Den nye dama har ingenting å gjøre i mi leilighet me barnefaren, når han e å skal se likje tøtta mi d første året! Han e der for å se datra mi, åg at ho ikkje får inngang i mi leilighet har ingenting me sjalusi å gjøre eller nåkka. Ho blir jo utbytta av barnefaren om et par måneder uannsett, og eg orke ikkje å utsette mitt barn for en ny stemor annenhver måned! Saken e nåkka heilt anna etter barnefaren begynner å ha barnet annenhver helg, da e d ikkje så masse man kan gjøre, uheldivis! Men d e ikkje snakk om at ho skal få leke stemor hos meg, da får ho fint vente på trappa utfor leiligheta, hvis barnefaren e så dum å drege ho me når han skal se datra si! FOR HO HAR INGENTING DER Å GJØRE!! D handle faktisk om respekt og ikkje umodenheit, naåkka som du kanskje hadde forstått hvis du hadde lest alle innleggene her! EG hadde ALDRI hatt besøk av en eventuel *nytype* mens barnefaren var på besøk d første året! Veit at du kanskje sikter mest mot HI, men her inne e faktisk de fleste enige med Louise, og da sikte du også mot oss som meine d samme som ho. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/9192242-bakoversveiso/page/2/#findComment-9236301
Gjest Skrevet 8. mai 2007 #27 Del Skrevet 8. mai 2007 dær sa du alt man prøvde å få fram som anonym ikke skjønner, mistenker selv at hun er rimelig ung i og med at hun reagerer på at vi ikke liker at barn skal være stemor for ett barn.. og det har som du sier ikke noe med sjalusi å gjøre Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/9192242-bakoversveiso/page/2/#findComment-9236501
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå