Gå til innhold

Bakoversveis!!!!!!:O

Gjest

Anbefalte innlegg

vel da har barnefar fått seg enda en ny dame..igjen...

men noen har snakka stygt om meg til en jeg liker, spurte han om d var han..så svarte han at jeg snakker ikke stygt om hun jeg skal dele ungen min med... hørt noe sånn??? hørtes ut som om det var bare hans unge og jeg skulle få ha han på "lån" fy faen:P hehe.. ikke mora til ungen hans..men hun jeg skal dele ungen min med!!! serr ass!! hehe

Fortsetter under...

det er sært for jeg spurte om han ville ha videoen jeg tok opp fra hjertelyden på sykehuset.... og han sa nei!!!!

og oppdaga en ting som ga meg gåsehud og skjelvetokter om hverandre... dama hans ER 16.. ÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆ 16 SMÅ FORBANNA ÅR MED BLONDT HÅR OG STOOOORE PUPPER OG TRUTMUNN!!!!!!!ÆÆÆÆÆ.. *gråte mine modige tårer og takker gud for at det nok er slutt innen han begynner å ha lucas*

æææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææ hårene på kroppen min står rett opp ved tanken...!!!!! jeg tror jeg blir syk... en liten bimbo som det dær skal satan ikke sitte å leke stemor til mitt barn til hun går lei av ungen og viser han ryggen!! herregyd jeg kommer til å ha marerittt hvær natt til det blir slutt mellom dem.. tenk om han dukker opp med henne på døra mi når han skal møte lucas .. da skal jeg vite å smelle igjen døra med en sinnsyk grimase som ikke ligner griiisen:P hehe

Annonse

Huff, ja dn lille blonde bimbo kjæresten på 16år, e vel nåkka vi alle frykte!:P

D e jo ingen eldre som vil ha eksen min så (bare eg som va så dum:P),

men heldivis så blir d ofte like fort slutt, som den korte tida d tok for dem å bli ilag;)

Hvis han møter opp på døra di me ho på armen, da får ho sitte der ute.

Ho har jo ingenting der å gjøre der, d e jo hannes tid me babyen!

heheehe *ler* sikker på at du vil ta over stemora fra helvete da?:P hehe;)

Nei inn min dør kommer hun ikke og jeg har varsla barnefar om at han kan møte lucas hjemme hos meg første året... så hun får ikke møtt lucas før han er ett år ..er de fortsatt sammen da så er hun i det minste ett år eldre.. ikke at det er store trøsten men...:P

hehe, han blir å være utro mot ho (han har hvert utro mot over 90% av alle han har hvert ilag me), eller ho blir å være utro mot han før d e gått 2-3mnda, så eg e egentli ikkje så urolig vesst du sende ho oppover;P

Barnefaren går sekkert lei av ho!

Du veit sånne fjortissa e gøy i et par måneda, dem e liksom greie små puledukke/nikkedukke å ha, som ikkje veit bedre...men tell slutt så blir dem kjedeli, fordi d e jo ikkje nåkka arti lenger når dem ikkje e så *uskyldi og søt*, og til slutt så e dem bare blitt et til sikkert knull, som bare e sånn halv god i senga (fordi dem enda mangle erfaring), og da e liksom jakta for guttan borte...og da finn han seg ei ny ei:)

Ingenting å uro seg førr!

Lucas blir sikkert aldri å møte ho, men kanskje du om et år har ei anna bimboberte å uroe deg for...d bruke liksom å være en slag ond sirkel d der:P

Annonse

Jeg er ikke tilhenger av at 16åringer skal leke stemor jeg heller, men jeg synes det er drøyt når en som er 16 blir mamma selv også... Det er jo bare et barn, og de burde få lov til å være barn noen år til. De årene fra man er 16 og frem til dere andre sin alder her er år da det skjer utrolig mye i livet!

Men snu litt på det!!!! Det er ikke damas skyld, det er den tosken av en eks som har valgt seg ut denne dama, og hvorfor har han det tror dere? En annen ting er at det ofte er synd på disse jentene, de finner en som er litt eldre, med barn fra før, og de aner virkelig ikke hva de går til, de fleste av dem. Men de prøver så godt de kan, fordi tosken av en eks dere har gir inntrykk av at han elsker henne.... Uansett hvordan man vrir og vender på det, så er det som regel to tapere her - barnet, og "det andre barnet"....

Tenk tilbake på da dere var 16 ;-)

alt som het manna som hadde barn holdt jeg med miiilevis unna når jeg var 16, var livredd for å ende som liksom stemor til ett barn og livredd for selv å bli gravid siden jeg var så ung, det var alltid mitt store mareritt å oppdage at jeg var gravid så jeg passa strengt på prevnson på den tiden:)

Skjønner hun ser en annen side av saken.. men hun ser sannelig ikke min.. en fremmed 16 års gammel bimbo..(ja hun virker veldig overfladisk.. håper hun ikke er det men) som skal sitte å leke mamma til mitt barn når hun selv såvidt er blitt lovlig...:(:( Mens barnefar sitter å ødelegger for meg hvær gang jeg finner en (voksen) jeg liker med å si så mye dritt om meg at mannen til slutt ikke vil prate med meg engang...!!!

Nei jeg har respekt for jenter som velger å beholde ett barn når de er 16 og det kan godt hende de vokser med oppgaven, men jeg har aldri ment det er greit, de har livet foran seg og burde vente, men velger de å beholde så all respekt for det, så lenge det ikke er mitt barn de skal være mor til!

Følte jo selv at jeg nesten var for ung først, måtte tenkte skikkelig nøye på om jeg virkelig følte jeg hadde levd ungdomstiden og var moden nok for å gi ett barn ett godt liv:)

Helt enig me dåkker begge to!

Og til anonym, så har eg heller ikkje sagt at eg synes at en 16åring e moden nok til å planlegge å bli mor, men blir hun gravid å velger å beholde barnet så e d en heilt anna sak, for da må ho ta et valg ut av konsekvensan av d ho har gjort, ho går ikkje rundt å planlegge å blir mor.

Og eg meine d at når man blir gravid så modne man i graviditetn, så en 16åring som har hvert gravid og fått barne sitt kan faktisk ha blitt ganske så moden.

Men en 16åring som ikkje har gått igjennom en sånn prosess e etter mi meininbg generelt ikkje moden nok tell å leke stemor:P

Holdt meg også langt unna mainnfålk me barn når eg va 16, og va flink me prevansjon, og va redd for å bli stemor!

Men e også enig me d singelmamma sier, fordi eg hadde en vane i å rote meg borti eldre menn også, og de gangene så brukte de meg bare fordi d va så enkelt.

Og d var enkelt fordi eg va ikkje sånn kjempe moden når eg va 16, eg va ganske så naiv.

Så til anonym, eg har aldri sagt at eg synes at en 16åring e moden, eg meine at en 16åring generelt e et barn enda!

D e en grunn tell at man ikkje e myndig før man e 18, og eg ser heller ikkje fram tell den dagen barnefaren kjem dreganes me en 16åring, han har allerede føyd over to stk tell no, og ho eine va sånn typisk *Åhh babya e så nussseli *lekeleke**

Og dettan har ingenting me sjalusi heller å gjøre, for den dagen barnefaren finn seg ei ordentli jenta, som e voksen i hodet, og som har tenkt litt ut om hvordan d eventulet blir å være ilag med en som har barn, og som ser at d blir konsekvenser av d osv...ja den dagen e en lykkeli dag:)

Førr et sånt menneske kan eg også eventuelt stole på i framtida me mi lille tøtta.

huff, ikke lett det når barnefar finner seg ei så ung jente. har opplevd det samme her i gården! Han blir 21, hun er ikke engang fylt 16 enda, går enda på ungdomsskolen. Greit nok, jeg er "bare" tre år eldre enn henne", men syns uansett at det var litt vel.. lavt. 15 år liksom. Jaja, hver sin lyst. gutta tror vel det er måten å få uforpliktende morro på! jeg bare ler, og ser fram til den dagen han tar til fornuft og kan finne seg ei skikkelig jente, for da skal jeg faktisk være gla på hans vegne.

vet du hadde barnefar hær funnet seg ei under seksten hadde jeg virkelig varsla foreldrene hennes, da går det for vidt altså!! jeg mener de har jo garantert sex og det er ikke lovlig engang.. nei uff samfunnet vårt er blitt helt sært, at det er godtatt av folk og foreldre at ei jente på 15-16 er sammen med gutter som er voksne og til og med har/skal ha barn.. det sier litt:(

Jeg husker for noen uker tilbake at en som het 'varpeklar' eller noe, argumenterte for at en 15-årig jente burde beholde når jenta ba om råd her inne. Om noen tok til motmæle begynte hun å snakke om at HI kunne komme til å angre om hun tok abort, at HI virket veldig moden for alderen, etc, dette til tross for at HI skrev i sitt innlegg at hun var ensom, og ikke hadde noen å snakke med. Selv fikk varpedama visstnok barn som 16-åring.

Så jeg forstår personen lenger opp her som skriver at folk her inne lovpriser veldig unge jenter som har valgt å beholde, og innimellom lurer jeg på om de egentlig bare forsvarer seg selv.

Vi må få lov til å gi velbegrunnede råd her inne når noen ber direkte om det. De må selv ta det endelige valget når det kommer til stykket uansett.

Til anonym overfor her!

Du har missforstått hele debatten, vi mener at 16åringer ikke burde planlegge å få barn!

Og d er noe helt annet enn å beholde et barn som allerede er oppstått i magen, da er d snakk om å ta et valg basert på noe som allerede er skjedd.

Eg ville aldri sagt til en 16åring at ho måtte ta abort fordi hun var så ung hvis d viste seg at hun var gravid! fordi eg ville aldri sagt til en person at den person skulle ta abort uannsett alder, fordi d e et valg som man virkeli bare kan vurdere sjøl. OG d valget e en av konsekvensan på at man allerede e blitt gravid.

MEN eg ville sagt til en 16-åring som planlegger å bli gravid, men som enda ikke er gravid enda, at hun var alt for ung, og faktisk egoistisk.

Fordi hun hadde da bare tenkt på *eg vil ha baby*, men ikkje tenkt på barnets beste.

Åg barnets beste e ikkje å ha ei 16år gammel mor, uten jobb, urtdanning, osv.

Men saken e nåkka heilt anna vesst den 16åring e blitt uplanlagt gravid, fordi da e ho allerede gravid, og må ta stilling til d.

16åringer kan jo bli gode mødre de også, men d er ikke ansvarlig å planlegge et barn i så ung alder, synes eg.

Åg d e d denna diskusjon går ut på.

Hvis du slenger døra i tryne på den nye kjæresten til barnefaren, er det jo din oppførsel som er totalt umoden. Har forståelse for at du ikke liker at han har funnet seg en ung pen jente. Men tror ikke du vinner på å være den mest umodne. Og hvis du gjør det vanskelig for denne stemoren å være i livet til barnet ditt. Er det nok bare barnet ditt som taper på det. Du burde virkelig oppføre deg litt voksent og godta det valget barnefaren har tatt. Lager man konflikter og faenskap vil det kunn falle tilbake på barnet, for samme hvordan du vrir på det så vil hun fungere som en omsorgsperson i ditt barns liv når barnet er hos far..

har du fått med deg at han skifter dame annenhver måned? nei jeg har ingen plikt til å la en jente på 16 leke mor til mitt barn før han begynner å ha ungen annenhver helg, hva han gjør hjemme hos seg kan ikke jeg blande meg i, men i mitt hjem slipper ikke småjentene hans inn!!!, jeg skal ikke ha ett barn som passer mitt barn.. kall meg så umoden du vil men for meg blir det feil og atter feil!!! mislik det så myyye som du bare vil!

Kjenner du denne jenta? eller bare dømmer du henne fordi hun ikke er like "gammel" som deg og for hvordan hun kler seg. Det er fordommer...

Modenhet og voksenoppførsel kan man noen ganger finne mer av i en 16åring enn i en 21åring....

Alle er så forskjellige, men skjønner at du er sjalu. Er naturlig det. Men dessverre er det slik at så lenge man ikke er sammen med barnefaren, må man godta at han får seg andre damer og de vil bli en del av ditt barn sitt hjem hos far. Surt ja, men her kan man tydelig se hvem som klarer å være voksne og hvem som er umodne og ikke klarer å oppføre seg for barnets skyld.

Håper for din del at denne jenta ikke blir lenge sammen med han og må leve med din umodne oppførsel. For hennes bitterhet vil nok farge måten hun behandler ditt barn på. Og det fortjenner ikke det uskyldige barnet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...