Anonym bruker Skrevet 4. mai 2007 #1 Skrevet 4. mai 2007 Hei! Jeg kjenner EL veldig godt, er veldig øm nederst i magen til egget slippes! Men denne gangen har ikke ømheten gått over slik den pleier! Er fortsatt øm og støl i magen! Begynner jo og lure på om det kan være et tegn?
MegOgAlleMine Skrevet 4. mai 2007 #2 Skrevet 4. mai 2007 kvalme,ømme pupper, kløe, opp på do å tisse, vondt i hodet, i magen, menssmerter som gikk over
stvgr_mamma Skrevet 4. mai 2007 #3 Skrevet 4. mai 2007 har hadd ømme bryster og menssmerter fra og til!
Suprise! Skrevet 4. mai 2007 #4 Skrevet 4. mai 2007 Jeg nøs en gang å fikk ett skikkelig støkk i magen.Akkurat samme som under forrige graviditet. Tok meg i å tenke: heh,er jeg gravid? Og det var jeg;) ....mange flere symptomer også,men det var den jeg regerte på
Gjest Skrevet 4. mai 2007 #6 Skrevet 4. mai 2007 ØKT utflod... =) Ømme pupper som vanlig, så tenkte ikke over det... Men der VONDE nå... Tisser/tisset ofte...
-oOOOStorken AirlineOOOo- Skrevet 4. mai 2007 #7 Skrevet 4. mai 2007 ingen som jeg kan huske å ha lagt merke til=)
*♥barney♥*fødeklar Skrevet 5. mai 2007 #8 Skrevet 5. mai 2007 Ingen symptomer, borsett fra at det kjentes ut som jeg skulle få mensen!
nungo Skrevet 5. mai 2007 #9 Skrevet 5. mai 2007 Svake mesnumirringer som fredeles komemr og går. Og i ettertid skjønner jeg at mitt mest markante symptom var/er at jeg mister masse hår. Hårtabet begynte omtrent 1 uke etter EL.
Anonym bruker Skrevet 5. mai 2007 #10 Skrevet 5. mai 2007 Symptomene dine kan like gjerne være PMS........
Anonym bruker Skrevet 7. mai 2007 #12 Skrevet 7. mai 2007 Hadde El på fredag (satte El sprøyte, så vet det stemmer...) og idag og igår har jeg vært utrolig oppblåst, akkurat som forrige gang. Og utrolig trøtt! Synes det er litt tidlig å skulle kjenne noe som helst, men dette minner i alle fall om forrige gang )
Anonym bruker Skrevet 7. mai 2007 #13 Skrevet 7. mai 2007 Og så må jeg tisse hele tiden, selvom det ikke kommer mye...også som forrige gang... samme anonym som over
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå