Oskarsinmamma Skrevet 4. mai 2007 #1 Del Skrevet 4. mai 2007 Hei! Vi trenger dagmamma fra midten av september til Oskar (født 29.09.06). 4-5 dager i uken. Kan leveres hos dagmamma, eller dagmamma kan være hos oss. Ref. ønskelig. Tlf. 90299957 eller e-post: [email protected] Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/9191567-dagmamma-s%C3%B8kes-blakstadvettre-omr%C3%A5det-fra-september/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Missy med sine 2 barn (✿◠‿◠) Skrevet 6. mai 2007 #2 Del Skrevet 6. mai 2007 hei hei.. jeg er dagmamma her i asker. passer for tiden fire ett åringer. og de skal jeg passe ut juni tenker jeg. og så skal ett av barna fortsette her hos meg til høsten igjen.muligens også ett barn til.. jeg tar da imot ett barn til. jeg lurte i grunn på jeg om det hadde vært mulighet for om jeg da evt kunne ha passet de to barna og din sønn hjemme hos dere? hvis det da skulle vise seg at du valgte meg som deres dagmamma da selvfølgelig. eller blir det litt for mange barn på en gang syns du? ellers litt om meg: jeg er 26 år, er alenemamma til maren emilie på 3 år. vi bor i første etasjen i en lavblokk i asker på tre etasjer. vi har en stor gressplen på bak siden hvor vi pleier å være ute på. men det blir nok også muligheter for at datter´n min og jeg flytter og finner en litt større leilighet sammen med broren min i løpet av høsten igjen.men hvor enn jeg flytter, så følger de barna jeg passer med meg..hvis jeg da passer de her hjemme hos meg.jeg er ei veldig glad og positiv jente som er veldig glad i barn. og her hos meg så koser vi oss kjempemasse.. men hvis det er noe du lurer på så er det bare å ringe meg.. vennlig hilsen fra jannicke sanner tlf 48294750 Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/9191567-dagmamma-s%C3%B8kes-blakstadvettre-omr%C3%A5det-fra-september/#findComment-9205787 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå