Gå til innhold

November: Det er bare 14 dager til hun skal kunne klare seg uten pupp om natta..


Sentralstøvsugeren

Anbefalte innlegg

Hvordan i alle dager skal det gå? Nå får hun opp til 5 ganger i løpet av en natt......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Huff, har hun ikke gått ned på nattmaten enda? Og det er ingen tenner i sikte heller? Må være utrolig slitsomt at hun våkner så mange ganger.. Her er det fortsatt 2 ganger for natten..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sulten jente:). Kjenner at jeg er litt trøtt innimellom nå, ja.....men det er nå bare for en periode - Tenker litt på hvordan jeg skal klare å kutte ned. HUsker da eldstemann var liten (det er forøvrig 12 år siden). HS var veldig bestemt på at jeg ikke måtte gi han pupp om natta lenger da han var 6 mnd. Kjenner noen som fortsatte alikevel - og babyene deres fikk helt råttende tenner....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff har også en som pupper masse på natta. På hans natt da. Heldigvis gjør han unna noen runder før min natt begynner da...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 ganger hørtes veldig slitsomt ut. Her er det 2 ganger pr natt (fra ca 20 til 08), men for bare 2 uker siden var det 1 gang pr natt så det føles mye likevel. Jeg er veldig glad det ikke er 5 ganger pr natt da, stakkars deg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...