3 snart 4 Skrevet 4. mai 2007 #1 Skrevet 4. mai 2007 Jeg vil slutte å amme min sønn på seks mnd., problemet er bare at han nekter MME. Som mange sikkert også har hørt får jeg hele tiden slengt i trynet at" han tar det hvis han er sulten nok".Men dengang ei. Jeg har prøvd å blande inn litt malt, og brukt forskjellige flasker. Jeg har forsøkt med erstatning i 9 timer uten at han ga seg. Han bare fnyser på nesa og setter igang et leven hvor han hyler og vrenger hodet bakover. Derimot hvis jeg pumper meg og tar det på flaske, slurper han det i seg storfornøyd. Er det noen som har samme erfaring eller noen gode tips så sier jeg tusen takk!!
cec85_med_Mariellgullet Skrevet 12. mai 2007 #2 Skrevet 12. mai 2007 Datteren min på 6 mnd, snart 7 er akkuratt som gutten din:( Og jeg må snart slutte å amme, pga starter i jobb, og hun snart i barnehage, blir så frustrert, hjeeelp
Zupermam Skrevet 14. mai 2007 #3 Skrevet 14. mai 2007 hjelper de om noen andre gir ham det? Kanskje han lukter melk av deg?
3 snart 4 Skrevet 14. mai 2007 Forfatter #4 Skrevet 14. mai 2007 Takk for svar!! Fikk forøvrig et knalltips på helsestasjon som besto i å blande i litt oboy et par ganger, og det gjorde susen. To ganger oboy og nå drikker han ren MME....Jippi!!!!!
Bægge dætern Skrevet 19. juni 2007 #7 Skrevet 19. juni 2007 hvis babyen nekter MME betyr det at han heller vil ha pupp/MM og da syns jeg det er egoistisk og direkte slemt å nekte han det. han gjør jo alt han kan for å slippe MME og du ignorerer han fullstendig...... mitt tips er å fortsette å amme til avvenningen ikke blir en kamp.
pusers med vesla Skrevet 27. august 2007 #8 Skrevet 27. august 2007 hvor gammel var barnet når du begynte med mme? og med oboy i? og hvor mye skal man ha i?? lille tulla er snart 6 mnd, og mm er det mindre med, og må venne henne til mme.. tips?
Gjest Skrevet 28. august 2007 #9 Skrevet 28. august 2007 Helt enig! Kjempe trist at Helstasjonen kunne anbefale oboy til så små barn. Jeg trodde jeg skulle velte av stolen! Hvis man ikke vil gi pupp, greit nok,men da synes jeg man burde kunne brukt elekrisk dobbelpumpe,for så å fryse ned evnt. *TRIST* Flott at man har ammet til 6 mnd,men hvorfor stoppe der?Hvis det har gått helt fint å amme og har mulighet til å fortsette,gjør det?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå