Mille** Skrevet 4. mai 2007 #1 Del Skrevet 4. mai 2007 Etter et halvt år uten nett, har vi nå endelig fått ordnet det, ser at det er litt aktivitet her enda, så jeg tenkte jeg skulle skrive en liten hilsen. Vi har nå flyttet tilbake til det kalde nord, og har omsider kjøpt oss en egen leilighet. Sofie fikk barnehageplass her i november og tanker var at jeg skulle begynne å jobbe da. Men barnehagen var så elendig at jeg sa opp jobben og valgte å være hjemme ett år til. Men fra august blir hun barnehagejente igjen. Blir godt å begynne å jobbe, selv om vi koser oss veldig sammen her hjemme. Sofie skravler nå som en foss, sier lange setninger på både 4 og 5 ord, så hun gjør seg absolutt forstått. Den spede begynnelsen på trassalderen har nå kommet, vi gruer oss litt til fortsettelsen. ;o) Hun løper rundt her dagen lang, elsker å trille på dukkevognen ute, og har også nettopp fått en trehjulsykkel som hun farter litt rundt på. Hun elsker å være ute å holde på med bøtte og spade, og å plaske i vanndammer er utrolig morsomt. Hun er et stort sjarmtroll, men masse humor. Hilser til alle kjente, en stor klem går til Lukas og Sonja hvis de enda pleier å være her innom av og til. ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Loso Skrevet 6. mai 2007 #2 Del Skrevet 6. mai 2007 Heisann! Det var lenge siden det:-) Joda vi er innon og kikker men er ikke her ofte, tiden strekker ikke til. Har nemlig en meget aktiv herremann som tarden meste av tia:-) Hvordan er det med dere da? Trives der oppe i det kalde nord? Her er jo sommeren rett rundt hjørnet og det er deilig! Lukas er blitt stor gutt og han skravler i vei som bare det. Forstår det meste av hva han sier og det er jo kjempemorro å kunne snakke sammen. Vi får snakkes litt på tlf så vi får oppdatere oss:-) Har tengt på dere masse og skulle ha tatt kontakt:-) Nå får jeg gjøre noe med det Sakkes Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mille** Skrevet 6. mai 2007 Forfatter #3 Del Skrevet 6. mai 2007 Hei! Joda, vi trives vi, men de kaldeste månedene i vinter har for min del blitt laaaange!! Vært mye inne med Sofie da, og siden alle vi kjenner jobber, så har det blitt litt kjedelig. Meninga var jo at jeg skulle jobbe også, men sånn gikk det ikke. Ja, der nede er det vel sommerlig nå, her snødde det i dag, men det har klarnet opp til finvær nå. Men tempen er jo ikke mye å skyte av da, ca 5-6 grader i skyggen. Vært inne i en gymsal å spilt fotball i dag sammen med venner som har gjevngamle barn som oss, veldig morsomt! ) Om 3 uker er vi i syden igjen, det gleder vi oss stort til. Vi får snakkes, tenkte jeg skulle skrive mail til deg, men alle kontaktene mine på mailboksen er borte, men hvis du fortsatt har min adresse så må du gjerne skrive en mail. ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå