Gå til innhold

Tidlig ul og to bankende hjerter!!!!

lykke79

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei!

Mistet i MA i fjor sommer. Ble raskt gravid igjen og gikk til gynekolog i uke 6 og fikk konstantert at det var to fostersekker, men bare et hjerte som slo. Jeg ble overlykkelig over at det var noe levedyktig der inne. Var til ny kontroll i uke 10, men da var det dødt. Er nå gravid igjen, 5 uker. Skulle få god oppfølging denne gangen sa de på sykehuset. Venter nå bare på time. Har ikke lyst å glede meg for mye før første UL.

Jeg er glad på dine vegne. Gled deg over at du har 3 (inkl. ditt eget) bankende hjerter inni deg.

• 8 måneder senere...

faktisk er det ganske vanlig at kvinner som blir gravide blir gravide med tvillinger... - men siden vi i norge har satt ultralyden så sent- uke 20 rundt.. så har ofte den enne forsvunnet før det.

Så det er ganske vanlig at d skjer.. Bare ikke at vi vett det. Min søster opplevde akkurat det samme , å de fant det ut på ultralyd i uke 8, mens når hun var på ultralyd uke 20 var den andre vekke... Så det vil jo si at hadde hun ikke gått på tidlig ultralyd hadde hun aldri visst det..

Fortvil ikke... det skjer veeeldig ofte... :) Det beste er jo at den ene kommer sannsynligvis til å overleve.. Den andre (om det blir slikt) er nok ikke lagt til å overleve..

Samme skjer ofte med de som opplever spontanabort...- barnet var kanskje fra begynnelsen av aldri nok levedyktig... Selv om det er veldig trist når det skjer..

Trøst deg med at de gjør nok alt som står i deres makt for å kunne redde begge om det er mulig.. :)

Lykke til..:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...