Gå til innhold

April: Hvordan går det med alle dere slankere??

**synne**

Anbefalte innlegg

Eller er det noen igjen av dere? Lurte på om jeg skulle slå følge... Vet man ikke skal slanke seg når man er gravid og ammer, men det er jo bare snakk om å komme seg ut på tur av og til, og spise sunnere. -Så det kan jo ikke akkurat være skadelig... Har ikke noen store mål, for det klarer jeg aldri likevel.. (evig optimist), men må bare få gjort noe med vekta -og livsstilen snart. -Før det er for sent. Må iallefall klare en 6-7 kg i første omgang. Og så får vi se om jeg orker mer etter det.

Har laget hefte med sunne middager, og en "plan" for fysisk aktivitet.hehe.. -Har jeg gjort dette før??? Har det virka??? JAja..lov å prøve nok en gang...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

neste spørsmål, takk.....

Her kose jeg meg veeeldig om dagen....HUFF. Jeg har jo egentlig vært flink og gått ned ca 13 kg siden denne tiden i fjor. Burde jo være motivert for å fortsette, men,,,,*hvem rappa motivasjonen min, mon tro?:::*

Min "kur" var digg kun lørdag, samme med kake etc. 5 mindre måltider - og valgte de magrere/sunneste variantene eller normal kost. Ikke noe mat etter 18. Bare frukt og grønt.

hmmble nesten inspirert bare av å skrive dette, kanskje jeg skal hive meg rundt jeg og......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dååååååååååårlig....!!!!!!!!!!!!!!!

Tror jeg bare må innse at jeg kommer til å se slik ut i bryllupet mitt *sinna* Hadde noen uker hvor jeg var veldig motivert.. gikk ned 3 kg :o) Men så hadde jeg ei uke hvor jeg ikke var motivert.. gikk opp 2 kg!! Så da forsvant motivasjonen min for godt.. Alt det slitet også skal det så lite å gå opp igjen. Nei, da måtte jeg trøstespise litt ;o)

Så her er jeg oppe igjen de 3 kg *lei*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 4 uker senere...

Nå er det 25 dager siden jeg la inn dette innlegget, og nå har jeg gått ned drøye 4 kg! ;) Har ikke komt i gang med treningen enda, men... trente halvannen time i går, så kanskje det var starten? Får vel si meg fornøyd så langt.. Skal veie meg igjen i morgen. Håper vekta har gått ned enda litt til.. Om 2 kg så skal jeg unne meg en tur til frisøren.. Om 13 kg så skal jeg få meg et "heldagsspa".(Hva skjedde med de store målene??? hehe..) Da er jeg nede i vekta jeg hadde på videregående ca.. Lov å drømme... Men nå er det snart sommer og kanskje mye fint vær, og da er det lettere å komme seg ut på tur, og kanskje det blir litt bading også? Mye hagearbeid iallefall!

-Ja, jeg er en drømmer... hehe...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hmmmm... ehhhh 4 kg er borte her...

Buksene ramler av meg... uuuppsssss

Lenke til kommentar
Del på andre sider

så flinke dere er! Pia, du fyller vel snart i buksene igjen *flirer*

så....neste tråd takk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så flink du har vært synne, fortsett sånn og det ramler flere kg av:) Jeg signerer det aprilbaby skrev.. jeg gikk også ned 15-16 kg i fjor. Og etter min bukplastikk stoppet det opp. Kunne ikke trene på 3-4 mnd etter operasjonen, og gikk opp et par kg, som gikk av igjen etter at jeg komi gang med trening. Men når jeg endelig kom igang, så brakk jeg jo halebenet, og da var det stopp med med fysiske utskeielser....igjen.... Men vekta står stille da, og nå er jeg så lei av å hele tiden tenke på hva jeg spiser. Så jeg har "gitt" opp å gå ned mer jeg.. velger hele tiden magre produkter, og det er godteri kun på lørdag. Jeg får vel være fornøyd med den jeg er, "hengepølsa" på magen er borte og da får det være greit:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm.. jeg skulle aldri slanke meg, bare få et sunnere kosthold og stramme opp kroppen litt.. jeg skulle IKKE veie meg, for da visste jeg at jeg kom til å ta det piano hvis jeg hadde gått ned...

Hva gjorde jeg? Jo, gikk på vekta, fant ut at fire kg var borte og feira to måneder med sjokolade minst fem ganger i uka og trenefri, så vips opp igjen og vel så det.. ;)

Men nå er målet mitt å få faste treningsdager for å få inn en rytme eller hva jeg skal si.. kjenner at kroppen stivner til og energien blir lavere!

Så ingen kg skal vekk her men jevn trening!! Jeg er vel egentlig ikke med under slankere, men er jeg med her så slipper jeg å starte min egen tråd! ;p hehe

Ja.. jeg er pratesjuk i dag ja.. men nå skal jeg gå å legge meg.. så god natt jenter!! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...