Gå til innhold

Noen andre med alvorlig nyrebekkenbetennelse?? (Og minsket bevegelse i magen)

Kattis_

Anbefalte innlegg

I påsken ble jeg lagt inn på føden med nyrebekkenbetennelse, UL viste at alt var bra med barnet, slapp KS (heldigvis). Ble overført til urologisk avd siden kroppen min ikke reagerte på antibiotika.. Ble dårligere og dårligere, og de bestemte seg for å operere inn en stent. Dette slapp jeg også unna i siste liten.. Dagen etter, skulle de sjekke om blæra tømte seg helt pga kateter. Det gjorde den ikke, Problemet er at siden den undersøkelsen har det vært minimalt med bevegelse fra den lille krabaten.. spesielt de to neste ukene.. han var ekstremt sprelsk av seg, men etter undersøkelsen ble det helt stille.. Ikke engang hvis jeg dyttet til magen, reagerte han.. Og siden da har bev.mønstret ikke vært det samme.. noen andre som har opplevd det samme????

Fortsetter under...

spør om å få en ekstra ultralyd....bevegelsesmønsteret forandrer seg jo i ulike faser av svangerskapet, eller han ligger kanskje andeledes nå enn tidligere?...sånnn at ikke sparkene kjennes like godt. eller han ble rett og slett litt sliten av en sikkert temmelig sterk antibiotikakur...og har trengt tid for å få opp energien..... min unge forandrer bevmønster hyppig....virker som noen uker er til for soving og vekst og andre uker brukes til aktivitet.....

men en ekstra ul ville jeg nok bedt om...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...