Gjest Skrevet 4. mai 2007 #1 Skrevet 4. mai 2007 Hei. Vil bare si takk for meg. Kommer til å slette mitt medlemskap her. Har hatt en profil som gjør at det er mulig å skjønne hvem jeg er spesielt med antall unger++. Så nå pga alvorlige trusler fra bf velger jeg å avslutte alt hvor jeg kan kjennes igjen. Lykke til videre alle sammen :-)
Sentralstøvsugeren Skrevet 4. mai 2007 #2 Skrevet 4. mai 2007 Det var trist, Lucky7. Kommer til å savne deg her!
Trønderpia venter nr 3 Skrevet 4. mai 2007 #3 Skrevet 4. mai 2007 Huff. dette var forferdelig trist! Vet ikke helt hva jeg skal si jeg. Har vært trivelig å prate med deg her! Håper det blir slutt på trusler fra bf. Kan ikke holde på sånn. Forferdelig at du ikke kan være aktiv her pga det. Klem!
Pia♥CF Skrevet 4. mai 2007 #4 Skrevet 4. mai 2007 Usj.. har sett mange av innleggene dine og de er alltid interessante. Fint med noen med erfaring :-) Lykke til videre.. så kanskje vi "sees" igjen..
mamma tiL 1stor+2små Skrevet 5. mai 2007 #5 Skrevet 5. mai 2007 Trist at du kutter ut da,du virker kjekk og grei og kjekt å ha noen på min alder her inne også. Er kansje dum,men hva er bf forkotelse for???
guttebebis 08.11 Skrevet 9. mai 2007 #7 Skrevet 9. mai 2007 Så trist det var da! Du må snike deg litt inn for det da.. Anonym knapp her! =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå