Gå til innhold

Hva synes dere om navnet Nikoline? Vil ha maange svar!

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Pleier liksom ikke å svare når jeg ikke liker navn, men synes Nikoline er bortimot det verste navnet som finns. Sorry! :( Tenker liksom bare det på det nikotin-plasteret...

Tipper mange liker det, da, er jo ganske populært sier ssb-sidene.

Annonse

Jeg synes Nicoline er et flott navn - veldig elegant og flott. Eneste negative med det er at det er litt tungt å uttale - synes jeg - dersom du ser for deg at du skal stå på verandaen og rope det. Synes også Josefine er pent - kanskje et alternativ?

Jeg ELSKER navnet Nikoline. Vi har alt bestemt at om vi får en datter neste gang skal hun hete Nikoline.

Jenta vår heter Evelina. Det var et navn som mange rynket på nesa av i starten, men som vi får utrolig mye positiv respons på nå som folk har lært å kjenne henne som Evelina.Gå for det navnet DERE liker og ikke bry dere om hva alle andre mener. :)

Nikoline er ett nydelig navn! Men jeg er inhabil da, datteren min på 6 heter Nikoline-"ettellerannet", men bruker bare Nikoline sånn til daglig... Er ikke vanskelig å uttale, har ikke fått noen "nikotin"-kommentarer... alle, unntatt jentas farmor,synes Nikoline er ett vakkert navn... på ei vakker tulle, hehe..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...