Gå til innhold

Hva synes dere om navnet Nikoline? Vil ha maange svar!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har fått litt blandet tilbakemelding, nemlig.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nikoline er nyydelig!

Liker navn som slutter på -ine...

Skrevet

Ikke for aa vaere frekk, men jeg hadde et hamster som het det da jeg var liten. Jeg syns det passer paa en liten baby, men ikke en voksen dame, lissom. :=)

Skrevet

Nikoline er kjeeempe fint, jeg ville brukt det selv, men min andre datters navn slutter på line å da blir det så teit, men jeg ville skrevet det Nicoline da :D men kjeeeeempe fint navn =) både stilig og søtt ;)

Skrevet

Er enig i at det passer til en hamster, men ikke et menneske! Tenk om hu blir ei stor dundre, da?! ;-)

Skrevet

Skikkelig harry!

Skrevet

Ikke min smak - men smaken er som baken den:)

Skrevet

Jeg synes Nikoline er et fint navn,men kunne samtidig vært navnet på nikotintyggis.Dette ødelegger litt for navnet,men ikke sikkert alle forbinder navnet med det.

Skrevet

Enig med N.N, jeg forbinder det med nikotin, som jo ikke er den beste assosiasjonen..

Skrevet

Liker der kjempegodt jeg! men er kanskje en smule innhabil siden jenta mi heter Leah Nikoline.

Skrevet

Pleier liksom ikke å svare når jeg ikke liker navn, men synes Nikoline er bortimot det verste navnet som finns. Sorry! :( Tenker liksom bare det på det nikotin-plasteret...

Tipper mange liker det, da, er jo ganske populært sier ssb-sidene.

Skrevet

Tusen takk for alle ærlige svar! Jeg lurer faktisk på om jeg i hvertfall skal vurdere et annet navn.

HI

Skrevet

Jeg synes Nicoline er et flott navn - veldig elegant og flott. Eneste negative med det er at det er litt tungt å uttale - synes jeg - dersom du ser for deg at du skal stå på verandaen og rope det. Synes også Josefine er pent - kanskje et alternativ?

Skrevet

Enig i at det passer på ei ku, ja. Sorry men det er stygt i min mening.

Skrevet

Litt for gossint liksom. Er enig i at det ikke passer på en voksen dame, bare en liten baby eller et hamster.

Skrevet

beklager men får litt assosiasjoner med nikotin!!

Skrevet

Helt greit liksom selv om jeg ville ikke brukt det syntes ikke det klinget så bra:)

men var ikke stygt navn:)

Skrevet

Alt for lett. Jeg synes det er harry.

Skrevet

Jeg ELSKER navnet Nikoline. Vi har alt bestemt at om vi får en datter neste gang skal hun hete Nikoline.

Jenta vår heter Evelina. Det var et navn som mange rynket på nesa av i starten, men som vi får utrolig mye positiv respons på nå som folk har lært å kjenne henne som Evelina.Gå for det navnet DERE liker og ikke bry dere om hva alle andre mener. :)

Skrevet

Nikoline er ett nydelig navn! Men jeg er inhabil da, datteren min på 6 heter Nikoline-"ettellerannet", men bruker bare Nikoline sånn til daglig... Er ikke vanskelig å uttale, har ikke fått noen "nikotin"-kommentarer... alle, unntatt jentas farmor,synes Nikoline er ett vakkert navn... på ei vakker tulle, hehe..

Skrevet

Svigerforeldrene mine har en hund som heter Nikoline. Tenkte derfor hund når jeg hørte navnet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...