Gå til innhold

November: Hva sover deres baby med om natten?


Skorpion

Anbefalte innlegg

Jenta mi hadde i natt halv ermet body og pysjamas og dyne. Hadde vinduet åpent. Lurte på å la hun ligge i body og pysjamas bukse i natt. Hva gjør dere andre?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Her er det body og pysj. Kortermet eller langermet alt etter hva som er rent. Mest langerma. Men bor i Nord-Norge, så sommern er ikke på tur en gang ennå...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I natt har jeg tatt på Magnus langarmet body og pysj.. Pluss han ligger i en sånn pose, uten armer.. Har kun ett ullteppe oppå han..=o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kort eller langermet body, pysj og dyne.Har også himmel over hodet. Det er ikke så veldig kaldt heller på soverommet, men hun vrir seg ofte ut av dyna.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fatter ikke hvorfor dere kler på barna så masse ?? JR har bare hatt pysj og dyne siden dag èn. Vi har vinduet oppe og så sover han 10-12 timer i strekk.... Jeg oppdaget at jeg kledde på ham litt vel mye i vinter, ved at lua var våt.. ikke bra, så nå kontrollerer jeg ofte! Tenk litt på hvordan dere selv er kledd under dyna..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her går det i bleie, pysj og dyne. Dyna er mer eller mindre på avhengig av hvor mye han sparker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har på tynne votter siden han tar ut sutten sin hele tiden.. Er ikke noe varm av den grunn..

Han sover også 10-12 timer i strekk..

 

(hvis du siktet til meg)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nehei.. sikter aldri til noen jeg.. :-) Vi brukte også votter om det var kaldt ute.. man sier jo at det viktigste er at de ikke fryser på hodet , hender og føtter....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

prinsessa har på seg pysj (bleie da så klart hehe)

åsså har hun helseteppe og dyne..men må begynne å bytte ut dyna med ei tynnere ei nå..er jo blitt litt varmere

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...