Gå til innhold

Ingen tr, ingen positiv test. Hva skjer?

Anbefalte innlegg

Skulle hatt tr på mandag som var. Har fremdeles litt ustabil syklus etter at jeg sluttet på pillen i november, men de siste mnd. har den vært på en 28dagers syklus. Testet negativt i dag tidlig, fremdeles ingen mens. Vil ikke få falske forhåpninger, men på en annen side så burde jeg testet positivt hvis jeg var gravid? At tr bare er litt sen liksom?

Noen som har opplevd lignende?

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/9188807-ingen-tr-ingen-positiv-test-hva-skjer/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg venter også på dumme tante rød... har tatt 7 tester - alle negative - og skulle hatt besøk av tante rød forrige torsdag, altså en uke i dag... hmmm... har vært gravid to ganger før, men har da testet positivt FØR ikm, så nå lurer jeg selvfølgelig på hva som er galt... pleier ikke å ha uregelmessige sykluser jeg heller, men hadde en MA for litt siden og siden da har alt vært litt opp og ned, så jeg tror egentlig det bare er kroppen min som spiller meg et puss... dessverre...

Lykke til ihvertfall :-)

Jeg hiver meg med her. Jeg har ikke helt oversikt over syklusen min enda, men forrige pp hadde jeg 38 dagers syklus, og nå er jeg på dag 39. Men etter det jeg kunne finne ut av sekreter og el.slim denne måneden så hadde jeg el rundt 11. april, og hvis det stemmer er jeg jo langt over tida. Har tatt 4 tester, den siste i dag, men kun negativt resultat :( Jeg blir frustrert!!! Med meg kan det godt være p-pilleslutt som ødelegger, og jeg har aldri hatt kontroll på TR. Men likevel. Har dere fulgt med på når dere hadde EL? Og når har dere tenkt å gi opp og gå til legen?

Jeg har gått en dag, kanskje to over tidligere, og det passe veldig dårlig med teit syklus nå når jeg allerede har planlagt en Tyrkia'tur etter den! Hvis det drøyer ut i neste uke og testene forblir negative tar jeg en tur til legen. Jeg har desverre ikke fulgt nøye med på EL, da vi hadde planer om å vente til juni for full 'babymaking'.

Håper nesten TR kommerfør jeg blir bekymret. Testene er jo negative alikevel.. :(

Jeg vet ikke sikkert når jeg hadde EL, men har fulgt litt med på slim og sånn... herregud, det blir ikke mye romantisk etterhvert ;-)... men jeg tror ihvertfall jeg hadde EL rundt den 13, hvilket betyr at jeg skulle vært 5+2 i dag... Kan ikke helt skjønne at det skal kunne gå an å teste såååå sent?? Har jo et lite håp men.... Jeg har faktisk allerede vært hos legen, men det var egentlig pga noe annet. Jeg spurte likegodt henne da, men hun sa at kroppen godt kan finne på å hoppe over en tante rød en gang i blant uten at det er noe unormalt i det... Vet ikke om jeg ble noe klokere av det svaret, men....

Hun sa jeg skulle teste på nytt om en ukes tid... Sukk.... hundrelappene flyr! Men jeg betaler gjerne tusenlapper hvis testen viser positivt!!! :-)

Krysser fingrene for oss, jeg ;-)

Ps: Vi må holde hverandre oppdatert da så kan vi utveksle tilbakemeldingene vi evt. får fra legen også - ble som sagt ikke helt fornøyd med det min svarte...

Vi har ikke lagt noen innsats i å prøve enda. Vi har jo sex og sånnt da, men det er ikke sånn at jeg passer på EL og ligger med beina høyt i en time etter samleie liksom. Har fremdles ikke fått tr, og tok en ny negativ test i går. Hvis kroppen min har bestemt seg for å droppe mensen denne måneden så.. BLÆ.

Gir meg selv noen dager til, ellers vurderer jeg å oppsøke legen min..

Annonse

Har det akkurat sånn vi og...Ikke prøvd veldig systematisk og målrettet. Men tror muligens vi kan ha hatt sex ved el. Nå er jeg tre dager over ikm. Har stikkinger og murring i magen. Hatt to dager m skikkelig menstruasjonssmerter, men ingen mens..Tok en test i går (men ikke morgenurin) testen var negativ... Ellers er jeg tørst hele tiden og ganske så slapp... Men det tror jeg kansje jeg er generelt;) He he..

Hva skjer?

Ja, det begynner og bli seriøst irriterende, jeg er en uker over tiden nå.

Hadde tr komt, eller hadde jeg vært gravid, så hadde jeg i det minste fått et svar. Men her skjer jo ingenting :P

Er kvalm om kvelden og mye trett, men det trenger ikke ha noe med graviditet og gjøre, har null niks symptomer på noe som helst. ARG!

Hei

Kaster meg med i denne debatten.. Skulle hatt tr forige onsdag, men hun viser seg fortsatt ikke... Har tatt - mange tester og alle viser negativt.. den seneste i går. Puppene mine er kjempe ømme, og har vært det lenge nå..

- vil så gjerne at det skal klaffe... skal til legen i morgen, - men gruer meg for at hun ikke skal gi no klokt svar...

Hva skjer da... vil ikke lever i uvisse.....

Heisann...

jeg hadde ikm 10 april, har hele tiden lagt på en stabil syklus på 30 dager, men den kom ikke den 10, jeg ventet en dag for å se, men ingenting, og puppene mine va såre og ømme, den 15 april kom tr, så det va nok bare kroppen min som spilte meg et puss... Håper jo så inderlig på å bli gravid, så det gjør nok noe med psyken.. Vent noen dager å se, så tar du en ny test om den ikke er kommet, vet det ikke er lett.. Å si at noen må vente er vel det værste man kan si til prøvere, men uansett, masse lykke til... Håper det blir possitiv test :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...