Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Det er faktisk helt grusomt :o)

Jeg testet i dag og fikk negativt resultat. Har som sagt liten tro på dette her, så jeg tror ikke jeg blir like skuffet som sist hvis det ikke funker. Symptomer har jeg gitt opp å lete etter. De er det jo bare å tenke på så kommer de. Sånn har detvært hver gang. Vel, ikke første gang da jeg ble gravid, for da visste jeg jo ikke hva jeg skulle kjenne etter, men de siste fem gangene kommer alt på bestilling.

Må innrømme at jeg synes det burde være min tur snart, men livet fungere jo ikke sånn. akkurat nå sitter jeg og tenker at jeg har mest lyst til å la være å teste. Vet ikke om jeg orker å se den single vanrette streken.

Når all denne gruffen er ute, må jeg si at det er så koselig at du følger med. Det hjelper faktisk veldig :o)

; -) Jeg vet, det betydde mye for oss da vi følte at du fulgte litt med og viste litt interesse for oss også. Sånt er koselig! Jeg hadde de samme tankene om å ikke ville teste noen ganger jeg også. Så lenge jeg ikke så den ene streken, så var ikke ting avgjort ennå liksom,.....

Kan ikke annet enn å sende gode tanker og ønske lykke til i morgen igjen (for man klarer ikke å la være å teste heller nemlig....). Klem!

Hahaha, det er helt riktig, det er ikke snakk om å "snike" seg unna testen. Jeg kjenner at jeg har en god porsjon sommerfugler i magen nå. Lurer på om dette blir en god natt. Heldigvis har jeg noen episoder med Sopranos jeg kan se.

Natti, natti, sukk, sukk og krible, krible :o)

Annonse

:o( Nei!

Jeg har jo sagt at jeg ikke helt hadde troen, men er jo litt skuffet nå da.

Har allerede fått "sørget" litt da det er noen timer siden jeg fikk vite det.

Har våknet hver time i hele natt. Kl 03.30 holdt jeg på å tisse på meg og fant ut at jeg like godt kunne teste. Huff, det er en grusom følelse når testen brutalt lyser mot en.

Vel, nå er det bare å vente på "den indre fienden" sånn at jeg kan få satt i gang med hormonene. Forhåpentligvis er jeg da i Danmark for egguttak og innsetting i uke 21.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...