Gå til innhold

Kan noen gi meg tips?


sab22

Anbefalte innlegg

Spurte også på "bli gravid", men tenkte å spørre her også siden dere skal være gravide...

 

Har ikm i neste uke en gang. Føler meg slettes ikke gravid og er klar for å skikkelig gå inn for å bli gravid neste pp. Vet at jeg ikke skal stresse med det og heller prøve å slappe av, men hva har dere av råd? Dersom jeg skal ha størst mulig sjangs for å bli gravid? Noen tips til hele perioden? Vitaminer til han/ henne? Mat? Når samleie? osv.

På forhånd takk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg hadde kjøpt Zink med Selen jeg til sambo, men da var jeg visst gravid uansett. Hihihi... Vi pakket vekk alt vi hadde av baby-ting og bøker i en søppelpose slik at vi slapp å sitte å se på alt det nydelige. Og så holdt jeg meg litt unna BIM, slik at jeg ikke ble stresset av de inne her. Og så har jeg tatt Folat lenge. Begynte på Pikasol-kapsler nå (Omega3)... Trodde ikke vi traff eggløsning heller jeg da, fordi jeg går på skole langt unna sambo og må bo på hybel. Så derfor stresset jeg ikke. Og så kranglet vi skikkelig den helga jeg tydeligvis ble befruktet, så kanskje hormonene gjorde noe ;-) hihihi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

SEX SEX OG ATTER SEX i fra dag 12-20 i syklusen (Dvs: hver dag!). Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tok noe som heter femina og gubben tok maskuline begge deler kjøpt på helsekost, i tillegg til omega 3, 2 c-vit. brusetbl. i to glass vann om morgenen 1 blåbærkapsel. 1 q 10 og tilslutt trankapsler og selvfølgelig sink til begge. Vet ikke hva og om det hjalp men ble ihvertfall gravid nå etter å ha prøvd i over 2 år. Forresten har jeg hatt 2 timer hos homeopat og fått homeopatmedisin.

Prøv dere litt frem Lykke til hilsen Viny

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...