Gå til innhold

Overtidskontroll i dag

Orris & Lille Sebastian

Anbefalte innlegg

Hade kontroll på ullevål med CTG, ultralyd och vaginalundersökelse.

CTG var glimrande med massa liv och jag hade lite mindre fostervatten men det var normalt. Men jag var inte direkt moden..... Legen trodde att kanske om några dagar............åååååååhhhhh inte vad jag ville höra!

Ska på kontroll igen på tisdag och blir igångsatt senast onsdag.

Hur går det för er på era kontroller???? Verkar ni redo?

Det märks att det inte är många kvar här, känns helt öde här i aprilklubben:-/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg var også på kontroll i dag, ultralyd og vaginal. Må jo si at vaginal undersøkelse nå ikke tar helt av, syns det er ganske så ubehagelig..anyway, livmorhalsen har begynt å flate ut (er visst når den er helt flat at du begynner å få åpning), så gynekologen mente det ikke kunne være altfor mange dagene igjen i såfall. Såfremt han ikke klarer å påskynde prosessen med det han gjorde i dag. Går rundt med murringer, spesielt i magen,og kynnere så håper på det beste!!

Ozgirl

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Orris og Oz :)

Godt å høre alt gikk bra på kontroll!

Jeg skal ikke på overtidstime på sykehuset før tirsdag 8. Da er jeg 14 dager etter termin! Håper seriøst det skjer noe før det.

Litt mens-murringen og småvondt i korsryggen,men thats it...

Herreguuuuuuuuuuuud- om 40min er jeg 11 dager etter termin! BLÆ!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var også på kontroll i dag. 12 dager over tiden. Alt var bra, så de ville ikke sette meg i gang. Men jeg ble strippet og har blødd i hele dag. Slimete og ekkelt... Kjenner litt tak i magen av og til , men har ikke særlig stor tro på at noa skal skje. Ble anbefalt å gå tur i da (det har jeg gjort), i tillegg til å ha sex i kveld (det vet jeg ikke om jeg orker...) Hadde 3-4 cm åpning, men livmorhalsen lå veldig langt bak og det talte visst ikke til min fordel...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oj,men da skjer det vel noe i løpet av nærmeste døgnet da vel , EGFO.

Jeg har også bakoverliggende livmorhals...Huff- ikke noen fordel sier du? Hmmm..

Jaja, ikveld skal jeg på innflytningsfest så da går vel vannet over et nytt teppe eller i en ny sofa:) Får ta med bøtte, just in case ....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...