Gå til innhold

Noen som har hatt det lignende?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Vi har nå blitt prøvere, og eggløsning skal ha vært nå rundt fredag/lørdag, og jeg kjente eggløsningen og tenkte ikke mer over det,men så har jeg kjent det "eggløsningstegnet" siden.Var ikke det rart? noen som har kjent lignende? kan jeg være gravid?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg kjenner tydelig eggløsning. Den måneden jeg nå ble gravid, så kjente jeg det som vanlig. Men kjente faktisk liknende følelse ca en uke etter... Kanskje det var fordi jeg var gravid, ikke vet jeg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk sikkelig "mensen" vondt ca. en uke etter eggeløsning...tenkte ikke noe over det, det har skjedd før, men nå er jeg jo gravid, så det kan hende det var "noe" denne gangen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

 

Er også prøver, første pp denne mnd! :-)

 

Hadde EL torsdag!

 

Jeg kjenner også veldig godt når jeg har EL, og vanligvis går smertene over så fort EL er over, men ikke denne gangen...

 

Smertene er ikke så vonde, heller at man føler seg oppblåst i nedre del av magen!

 

Krysser fingrene for at det sitter ei spire! :-)

 

Er jo litt tidlig ennå til å merke noe til graviditet, men spennede er det alikevel! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det kan være at du er gravid, for når jeg ble gravid så kjentes det slik. MEN gjennom en lang prøvetid så har jeg lært meg at det ofte kjennes sånn etter eggløsning. Tror bare at man er ekstra obs på det når man er prøver og derfor legger ekstra godt merke til det. Men krysser fingrene for deg jeg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for svar:-) Det kan nok høres ut som flere har hatt det slik og jeg kysser fingrene for at spiren sitter.

 

Det kan nok være for jeg tenker på det også som noen nevnte,men jeg tenker ikke på det før jeg faktisk kjenner det. I går kveld hadde jeg det sterkest og da for første gang følte jeg meg skikkelig oppblåst i nedre del av magen.Har jo ingen andre tegn på at jeg er...jo foresten jag fikk 4 kviser på samme gang( noe som ikke er likt meg) så det kan jo være......

 

Håper og krysser fingrene for at nå sitter den:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har hatt el smerter i nesten 2-3 uker og har hat det når jeg har blitt gravid før også. En blanding av el og TR smerter som ikke blir borte liksom. Så det kan være at du er gravid? Det er et graviditets tegn hos meg jaffal! 6 gangen nå!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...