Gå til innhold

Argh... Majorstuaklinkken kansellerer avtaler!!!

Anbefalte innlegg

Jeg er så forbannet på Majorstuaklinikken. Du boker hos dem i god tid og god tro om at du får en UL den dagen du har booket time. Vi booket i god tid og var spesielt nøye med hvilken uke jeg skulle være i, men så noen dager før avtalen ringer de og sier legen er syk vi må flytte avtalen 3 uker fram i tid!!!! Og da er jeg langt på vei og redd for at hodet kan ha festet seg, så jeg blir sint. Jeg må allikevel punge ut 1500kr for UL, men om hodet har festet seg er det jo Majorstuaklinikken sitt ansvar siden de forskyver avtalen med 3 uker (babyen har nemlig ikke festet seg nå, det er jeg helt sikker på).

Flere som har fått en slik lite hyggelig beskjed fra Majorstuaklinikken??

Er det noen andre i Oslo som gjør 3D som ma kan få plass hos nokså raskt???

Fortsetter under...

Prøv Balderklinikken bak tinghuset. Tror hjemmesiden deres er www.balderklinikken.no. De er mye billigere (betalte 1100kr inkl. cd) og jeg fikk time ganske raskt. Legen der er gynekolog, kjempehyggelig dame, Anne Stensløkken! Anbefales! Vi hadde en herlig 3D undersøkelse der... ;) Lykke til!

Jeg fikk telefon fra Majorstuaklinikken en måned før jeg skulle dit på vanlig 3D (den til 1000,-) og dasa de at de måtte bytte lege/sonograf på meg, men som "plaster på såret" skulle jeg få medisinsk vurdering gratis (den til 1500,-) Og det gjorde ikke meg noe hvilke lege det var...

Så da fikk vi vite mål, vekt og kjønn og at alt var som det skulle være...

Det samme skjedde med meg:) Var bare glad til jeg, for da fikk vi vite at alt var bra en gang til.. Og i tillegg når vi var der lå jenta våres med både armer og bein forran ansiktet, så vi fikk ikke noe bilder, men vi fikk ny time gratis, så vi skal dit nå fredag om en uke:)

Annonse

Sjekk http://www.kvinnedoktor.no De holder til på Nøtterøy/Tønsberg.

Det er en kjempeflink spesialist i svangerskap og fødselshjelp som driver der. Han har topp utstyr og er spesiellt utdannet i ultralyd på gravide.

Dere finner bilder han har tatt under prisliste/bilder.

Han er mye billigere enn andre leger som er spesialister. Dere kan bestille time direkte på nettet og det er ikke lang ventetid fordi de har akkuratt startet.

Har vært der selv og flere av venninnene mine. Vi er alle kjempe fornøyde. Dere får også med DVD med musikk, bildespill av babyen og video!!!

kjempe profft og veldig hyggelige. Det er bare 1 time fra Oslo vet dere:)

Samme skjedde med oss, og vi hadde reist helt fra TROMSØ for denne timen. Ikke bare derfor da, men hadde hvertfall kommet langt for den timen. Jeg bestilte 2 mnd før timen. Klokken 9 samme dag ringer de og sier den forbanna legen er syk... Vi skulle reise hjem dagen etter.

Ringte alle klinikker vi fant på gulsider men alle hadde fullt.

MEN så ringte jeg Mille på www.familie-klinikken.no og hun ville ta oss etter alle andre, på overtid! fikk time hos henne samme dag, kl 1940. Tenk så snilt av henne!

VI har også fått vår time hos Majorstuaklinikken kansellert, og vi ringte Balder-Klinikken. De hadde plass og er mye billigere enn Majorstuaklinikken... Så anbefaler dere som ikke får time når dere vil hos Majorstuaklinikken om heller å ta kontakt med Balder-Kilinkken. (De er sentralt i Oslo sentrum)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...