Gå til innhold

Hvorfor all denne HYSTERIEN??? Kjære vakre vene..


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Det er jo heeelt normalt å blø litt, ha brun utflod, ha vond i magen, å ikke ha noen symptomer, osv... Ikke vær så sabla redd for alt. Det er det verste som kan skje deg og babyen - å være så nervøs og redd for alt. Da skal jeg love dere at det går galt kanskje.

 

Ta livet litt mer med ro. Dør babyen i magen, så var det noe galt med den uansett og det ville ikke overlevd ute i den virkelige verden. Men såklart hos noen kan det være en feil, men det finner de da ut hos legen. Ikke her på BIM,

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Folk her vet at ingen kan gi en diagnose på noe,men man er kanskje ute etter noen beroligende svar da,vettu! Dessuten har mange av oss slitt en stund for å komme hit,og for alle er det ikke bare bare å skulle starte prøving på nytt,og på nytt og på nytt!

 

Dersom man har mistet en eller fleree ganger før,så er man litt ekstra redd for å oppleve det igjen. Det er neppe nervøsitet som gjør at det går galt,selv om man,for sin egen del,har godtr av å ikke stresse seg opp.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk elli-karamelli:-)

Følte meg litt truffet av HI her:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er litt enog med anonym her, men skjønner godt at folk er redde og nervøse noen ganger. Ikke vits å gni det inn liksom!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

neij vet du ka, det e ikke ofte æ gidde å svare på sånne tåpelie innlegg som enkelte skriv hit, men den hær tok kaka..

 

BIM e for alle, tenk det e ikke alle som e like opplyst som dæ anonym , nån træng nån beroliganes fra andre uansett om dem e læge eller vaskedama for den saks skyld...

 

sjøll om du ikke lure på ting så kan det være andre som lure på det, ta nu bare å respekter det....

 

 

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva skal vi med dette forumet dersom vi ikke kan stille hverandre spørsmål? Alle skjønner jo at man må til lege for å få endelige svar, men ofte er det lenge til neste legetime og ikke kan vi ringe rundt til lege/jordmor hver gang det popper opp et spørsmål heller.

Jeg kommer til å fortsette med å stille de spørsmålene jeg vil, og jeg ser IKKE på meg selv som er hysterisk person.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Syns det er dårlig gjort av deg HI å legge skylden på de som mister for at de mister. For det du sier er jo faktisk at man mister fordi man er nervøs, og det er jo helt idiotisk. Som du selv lenger ned mister man fordi det er noe galt med fosteret. Altså IKKE fordi man var nervøs eller stilte et spørsmål her inne.

 

Ja, det er normalt å blø litt (har gjort det selv, uten at jeg mistet av den grunn), men det er nok også helt normalt å bli urolig :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Joda, skjønner hva du mener, det er litt "villt" her inne. Og det er grunnen til at jeg ikke er her så mye. MEN, man skal huske på at de som spør er nervøse og redde for at ting er galt, og da er det kjempefint å ha et forum man kan være på.

 

Man må og huske på at selv om det er normalt å blø litt, kan det like gjerne kan være tegn på at noe ikke er som det skal, og det skal man ta på alvor. Det er mange som strever fælt med å bli gravide, og/eller beholde, og selvfølgelig er man litt på tærne de første ukene. Selv har jeg mistet mange ganger, og blødninger og vondter for meg har hver gang betydd sa eller ma.

 

La dem som trenger å spørre om ting få lov uten å bli hetset av den grunn. Hopp heller over innlegg du (dere) ikke vil lese, eller rett og slett: ikke vær her så mye :o)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Unnskyld meg, men er ikke det hele poenget med disse sidene??

Å kunne snakke med andre i samme situasjon??

Vi vet stort sett alle at det er normalt å blø litt, ha vondt i magen osv osv, men vi blir jo så klart redd når det skjer, fordi vi ikke er vandt til det!!! Det skjer masse i kroppen våres om dagen!!!!

 

Og jeg skal fortelle deg en ting!! Da er det godt å kunne skrive ett innlegg og bli beroliget av noen som har opplevd det samme. Og ikke ringe ned legekontoret for den minste ting.

 

Hvis HI syns det er så ille så la vær å les og svar da vel, og la oss som lurer, blir bekymret få lov til å spørre andre.

 

Så er det noe jeg lurer på så kommer jeg til å spørre, uanet hvor hysterisk det får meg til å virke, og jeg kommer også til å prøve å svare andre så godt jeg kan, så jeg kanskje kan berolige noen andre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt enig med deg julebaby:)

 

Den første gangen jeg mistet så var det faktisk veldig godt å ha BIM..

Da jeg begynte å blø så la jeg selv inn et innlegg, og fikk masse gode svar og ringte DA legen, for å få innvendig ul...

OG jeg mistet IKKE fordi jeg var nervøs..

 

Hvis du vet hvordan det er å miste en spire, noe mange her inne har gjort flere ganger, inkludert meg selv, så skjønner man faktisk at folk blir urolige.. Er ikke alle som bare glir lett gjennom et svangerskap !!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...