Gå til innhold

mange her inne som skal føde på sus???

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Annonse

Heisann!

Jeg skal på SUS. Har terming den 30.08. Min jordmor har overbevist meg om at fødeloftet er et utmerket alternativ. Så jeg satset på det. Blir det for tungt, kan de bare trille oss bort til heisen og få oss ned de par etasjene til fødeklinikken. Du får ikke smertestillende på fødeloftet, men hvis du i utgangspunktet er skeptisk til epidural er det et bra alternativ. Du får både varmebad og akupunktur.

Skal også føde på sus og satser nok på vanlig fødeavdeling. Har termin 17.aug. Hadde fødeloftet sist og det var helt supert til tross for at jeg fikk styrtfødsel og kunne drept for epidural... derfor vanlig fødeavd. denne gang. De var klart til å trille meg ned, men da kom snuppa i speedfart. Uansett så fristet ikke tanken på selve turen ned med rier og full pakke...

Skal føde på SUS og har termin 29. august! Sist jeg fikk i august (18.08.02) var d kaos og stappfullt! Så jeg regner med at d blir ganske hektisk denne gangen også.. Skal IKKE på Fødeloftet!, selv om jeg ikke har tenkt å ha smertestillende med nr. 3 heller:-) Kan ikke tenke meg å reise rett hjem dagen etter fødselen.. Selv om jeg har vært på beina rett etterpå med de andre 2 vil jeg ha melk og stell under kontroll før jeg kommer hjem til hverdagen og 2 små som også vil ha tak i mamma:-) Men hotellet blir bra:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...