Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei jenter, kan jeg få komme med en liten utblåsning?

Jeg er litt demotivert om dagen, føler vekten og kroppen står i syvstamper og det gjør meg helt desperat. I går spurte jeg samboen om jeg hadde lagt på meg, å da svarte han : neeeei (dro skikkelig på det) men magen da....... (lot det bare henge i lufta), jeg følte at jeg gikk ned for full telling, først ble jeg kjempe rød, helt tung i kroppen og kvalm, kjente tårene spratt. Så bare gikk jeg min, så kom det fra han er det noe galt jenta mi??????? Hva trodde han? Jeg tok målebåndet å gikk på badet, jeg hadde hvertfall ikke lagt på meg for å si det slik. Men fikk skikkelig sinne mot samboen, fikk lyst å såre han tilbake, men holde klokkelig kjeft, og det har gjort nesten siden da.

Over reagerer jeg??? Klarer ikke å få det ut av hodet.

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/9188052-en-liten-utbl%C3%A5sning/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Uff da...

Om du overreagerer??? Nja, kanskje litt følsom om dagen, siden du føler at du sliter litt med motivasjonen. Jeg hadde nok blitt litt lei meg jeg også, hadde jeg vært i det lune.

Men han mente nok ingenting med det, tenkte sikkert ikke over hvordan det hørtes ut engang.. De kan være slik innimellom, mannfolk ;)

Hadde ikke du besøk av Tante rød/hormoner nå om dagen? Eller var det forrige uke. Man kan være oppblåst av noe man har spist og da. Ikke tenkt så mye på det, vær fornøyd med at du ikke har gått opp.

Kle på deg, og kom deg ut på en liten tur.. frisk luft gjør underverker for motivasjonen...og spis en sunn, lett middag...

Sånt hjelper på humøret vettu!

Stor motivasjons klem og heia rop fra

Er desverre en gang sånn disse mannfolkene er lagt. Har gitt å spørre om sånt jeg :o) Er tryggest å stole på målebåndet og ikke på øyemål :o) Stå på så kommer du nok over kneika. Alle møter vi motbakker og i slankeperioder kan de være ekstra tøffe, det viktigste er å ikke gi opp, selv om du skulle finne på å sprekke, så er det bare å gå på igjen med krum nakke, dette klarer du! Skal være her å støtte deg vi! Og du har sikkert ikke lagt på deg :o)

*klem*

Hei og takk for svar

jeg velger å stole på målebåndet jeg, og nei jeg sprekker ikke, det er det siste jeg vil gjøre nå, føler meg så mye friskere nå enn hva jeg har gjort på lenge.

Men jeg er fremdeles forbannet på samboen, synnes ikke at det er god unskyldning at det er jo bare slik mannfolk er.

Men men, takk hvertfall jenter

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...