hanne håpløs Skrevet 4. mai 2007 #1 Skrevet 4. mai 2007 hvor skal jeg starte. jo.. siste mens"start" var den 29.mars, og etter det null mens. testa med en Quick respons test og den var negativ. likevel så uteblir mensen, og puppene mine er ømme(jeg vil heller bruke ordet "vonde" iaff, når jeg klemmer litt på dem) og for en ukes tid siden hadde jeg mensmurringer i en dag el to.. Før så brukte brystvortene å bli ømme sånn rundt eggløsningstider, og det mener jeg å huske at dem var denne gang og.. men nå har jeg altså ømme bryster og null mens, og negativ test på onsdag (det var vel og merke ikke morgenurin). så nå går jeg vel egentlig rundt og venter på at TR skal komme jeg. hva annet kan jeg gjøre? kjenner ingen andre tegn til graviditet (hvis jeg er gravid da) eller tegn på at TR er på tur heller (og tro meg, hun kjennes dager i forveien!!!!) Måtte få skrevet det ned, for jeg blir jo litt usikker av og til. Er det noen som har vært borti det samme? god helg alle sammen
lioevr- Verdens lykkeligste Skrevet 4. mai 2007 #2 Skrevet 4. mai 2007 ta en ny test med morgenurin er vel første bud her og hvis det ennå drøyer før du får mens (hvis du ikke er gravid) så ringer du legen og får en sjekk.
hanne håpløs Skrevet 4. mai 2007 Forfatter #3 Skrevet 4. mai 2007 jeg må ærlig innrømme at det frister lite å kontakte lege. men ja, tanken på å stikke på apoteket en tur og handle litt er her den, så jeg evt får testa imorgen, eller søndag. evt mandag. utsette, utsette, utsette. hehe.. jeg tenker ikke så mye på det, men når en dag går uten at mens kommer, så begynner jeg å lure litt. har aldri vært sikker på min syklus heller da, så jeg veit jo ikke når (eller om?) jeg har hatt eggløsning. som nicket mitt tilsier, håpløs..!
Prøver_IHH+gullklumpen Skrevet 4. mai 2007 #4 Skrevet 4. mai 2007 hei! opplever nå akkurat det samme... skulle hatt tr på lørdag forrige uke, men har ikke kommet ennå. Negativ test mandag. Har vondt i puppene og mens-smerter, men ikke gravid og ikke mens....... Jeg har uregelmessig eggløsning, men gått på pergo forrige mnd så eggløsningen var der, for det har legen sjekket både med gu og blodprøve.... kjipt ikke sant. Føler med deg
Prøver_IHH+gullklumpen Skrevet 4. mai 2007 #5 Skrevet 4. mai 2007 må forresten si at min siste mens var 30.mars
hanne håpløs Skrevet 4. mai 2007 Forfatter #6 Skrevet 4. mai 2007 okei. ja det er kjipt, men får jeg ikke mensen i løpet av helgen, så må jeg vel se meg nødt til å kontakte fastlegen sikkert.. for å sjekke nærmere, hva i all verden som foregår. men aller først så må jeg vel prøve å rekke apoteket i morgen. så jeg får tatt en test på søndagsmorgen! lure meg klarer å se feil på klokka.. haha.. får vel bare krysse fingrene! Du er sikkert gravid du som gikk på pergo ) si ifra hvordan det går framover da.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå