Gå til innhold

Hormonspiral...menstruasjon i over halvannen uke etter den ble innsatt!

Anbefalte innlegg

Lurer på hvor lenge dette skal vare? Fikk den innsatt mot slutten av menstruasjonen. Kanskje litt detaljert dette men...blødningen minket som om det hele gikk mot slutten, men nå...halvannen uke senere er det fortsatt ganske "friskt".

Ellers, er det noen som har hatt bivirkninger? Var veldig i tvil om jeg ville ha men tenkte hvertfall å prøve. Men dersom jeg kjenner bivirkninger etterhvert så ryker den rett ut igjen...

Fortsetter under...

Jeg fikk satt inn hormonspiral for to uker siden. Jeg fikk satt den inn første mens-dag, og blødde ca 1 uke. Nå er det litt blod igjen, kun bitteltt, men likevell irriterende....!! Håper det ikke varer, ser frem til at mensen forsvinner for godt. Legen sa at mensen kunne være ustabil i opp til 4 mnd, så vi må nok smøre oss med tålmodighet :o)

• 1 måned senere...

jeg blødde 5 mnd sammenhengende med hormonspiralen. hver eneste dag. etter 5 mnd (+10 uker med renselse i tillegg) orket jeg ikke me rog tok den ut. legen min sa 3 mnd med blødninger var vanlig og noen kunne slite med blødninger i 6 mnd.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...