BarnNr.4 :) Skrevet 4. mai 2007 #1 Skrevet 4. mai 2007 Er nå 2 dager siden jeg skulle hatt TR på besøk... har vert låk i magen i over 1 uke nå, men har ikke fått TR... men nå i sta så kom det litt mørkbrunt slim/utflod.. hva kan det være?? sorry for at jeg er litt rett på sak, men noen som ver hva det kan bety?? kan jeg vere gravid ? og i går var jeg skikkelig låk i magen, nesten som jeg ikke fikk puste.. kjentes ut som magekrampe eller noe!
Gjest Skrevet 4. mai 2007 #2 Skrevet 4. mai 2007 Det kan jo være Tr som er litt forsinket... ellers er det jo flere som har litt blod-utflod rundt den tiden de skulle hatt mensen, når de er gravide. Har du testet? Kan være en god ide...
BarnNr.4 :) Skrevet 4. mai 2007 Forfatter #3 Skrevet 4. mai 2007 ej har testa i dag.. men den var negativ:( men føle lixom at det ikke e tanta som kommer heller.. hmm.. bruka aldri å ver låk i magen i 1 uke før ej skal ha ho på besøk..
BarnNr.4 :) Skrevet 4. mai 2007 Forfatter #4 Skrevet 4. mai 2007 + det har ikke kommet noe mer ut heller.. det var bare litt, så var det ikke noe mer...
Gjest Skrevet 4. mai 2007 #5 Skrevet 4. mai 2007 Det er jo flere som trenger noen dager etter IKM før man tester positivt. Du kan jo drøye et par dager, og dersom TR ikke har kommet, teste en gang til. Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå