Gå til innhold

Tullete kropp jeg har...

Anbefalte innlegg

Jo...det startet med denne intuisjonen jeg hadde, alle husker sikkert den..

Hvertfall, Mandag var min IKM, og i går testet jeg positivt med en svaaak, men likevel tydelig strek.

Vært hos legen i dag med urinprøve, og det forundret meg at den testen var negativ. why?? Driver kroppen og lurer meg?

Må si at jeg på mine ca tre år som prøver ikke har opplevd at tante er forsinket pga innbillning....

Hva tester de med hos legen egentlig? Sekretæren der kom ut med en sånn printet lapp som det stod masse ting på.

Hvis de tester digitalt, må de kanskje ha høyere HCG-nivå da?? eller??

Jaja, frustrert og forvirra er jeg hvertfall, skulle ta med ny urinprøve på Torsdag...som om jeg klarer å vente sååååå lenge...

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/9187578-tullete-kropp-jeg-har/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Sånn va da me meg forrige veka!! Mandagen testa eg meg to gonger med strips, og fekk to rosa strekar, men den som viste om du var gravid var svak. Men allikavel ein strek. Eg valte venta litt, og på onsdagen gjekk eg på legekontoret med ein tisse-prøve, men den var negativ. Ingen spor etter HCG-nivå! Så.. Mensen har eg ikkje hatt si 24 mars.. Einaste no denna veko hadde eg to daga med brunlig utflod.. Så skjønna egentlig ingenting!

Har jo sååå lyst å vær gravid atte..

Så lurte på å kjøpa meg ein ny graviditets-test no i dag, berre for å testa på nytt.. Rekna med han e negativ.. Men..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...