Gå til innhold

Har vi mai mammaer Handlett alt vi trenger da???

Janicღღlykkeligღღmammaღღtil 2ღ

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei hei!

Tror jeg også har det meste på plass :-D I hvert fall alt som jeg hadde på listen min....

Mangler et par ting til sykehusbagen, usikker på hvor mye klær jeg trenger til meg selv, men det er jo bare for et par dager....

Så jeg venter i spenning på når hun vil komme ut av magen.... :-)

Lykke til til alle kommende mai-mammaer!

Har jo fortsatt drøye tre og en halv uke igjen, men jeg er klar!

Mangler bare ungen, egentlig.

Har ikke pakket baggen ennå, men tenker jeg gjør det nå i helga. På onsdag trodde jeg at jeg lakk fostervann og måtte en tur innom sykehuset. Da ble det plutselig veldig virkelig og jeg innså at sambo antagelig ikke ville fått med seg en tredjedel av det som står på lista dersom han hadde blitt sendt hjem for å pakke den...

Annonse

Jeg må vel pakke baggen etterhvert tenker jeg. også må jeg kjøpe madrass til vuggen.

Bind må jeg huske å kjøpe. Badebalje har jeg heller ikke kjøpt..

Hmmmm... Trodde jeg var i mål jeg men kommer jo bare på mer og mer jeg har glemt...

husket jeg å si at jeg har termin I MORGEN, og at jeg har fått de to forrige en dag på overtid, så det vil si at jeg har to dager på meg. INKL søndag... hehe

Oj, vi skal jo i konfirmasjon i morgen også... *ANGST*

Nå ble jeg litt stresset her..

ha-ha;) ja, her går det unna skjønner jeg;)

Mangler å pakke begen, men tror det meste som skal i den er i hus. Mangler oxo madrass til vugga,men ellers er vel alt klart.Æsj,får ta det litt som det kommer tror jeg.

Lykke til til alle oss mai-mager c",)

huff- det hørtes ille ut! litt stress for deg da! Men bale trenger du jo ikke før han har kommet. han trenger jo ikke bade den første dagen =)

Men det blir jo veldig spennende!får håpe h*n drøyern litt da så du rekker alt!

Jeg har virkelig alt klart, og mer til, hehe... Masse bleiepakker, bestefar har endelig ordnet bunn i vugga.. Jeg har egentlig pakket sykehus bagen også, men jeg går å plukker ut klær av den i hytt og gevær, hehe, så må vel kanskje fylle på igjen ;p

I går fikk jeg sendt mamma avgårde å kjøpe madrass. og gubben ble sendt for å kjøpe bind og diverse toalettartikkler. Dette er lagt på spisebordet sammen med div klær jeg lurer på å ha med meg. (kan jo ikke pakke baggen med en gang....hehe)

Har bestillt fisherprishe baljen hos min tante. Hun skal ta den med på barsel besøk. Så da begynner jeg vel å nærme meg...

Jobber tydligvis best under press.. DVS fordeler oppgaver til andre :-D

Annonse

Hahaha må le.Godt og høyre det er fleire enn meg..

Vanskeligt å pakke mine klær i baggen.Bruker stort sett det eg skal ha med.Redd eg må ha med mammabuksene mine ja...Rekner ikkje med at denne magen forsvinner med det første:)Eg har eitt sett av allt til meg liggande.Så er eg vertfall sikker på å ha eitt reint sett om det skulle haste med å reise.Har skrevet ei liste på det som skal være med,så kan han pakke det som gjenstår om eg ikkje skulle greie det.Får eg ikkje alle klena med første dagen,så har eg vertfall eit sett,så får han hive på ei maskin og ta med meir heimefra dagen etter.krise blir det nok ikkje.Passer på å få klesvasken unna etterkvart.Tilfelle...aldri vært så tomt for kle i vaskekjellarn som no:)

Lykke til alle sammen.Dette blir spennande:)

Jeg kjøpte meg en ny kosw dress i går! den var såååå digg at jeg ikke klarte å pakke den! Jeg skulle ikke bruke den før barsel men nei da! det gikk ikke! hihi sånn er det!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...