Glajent@ med baby utenfo magen Skrevet 4. mai 2007 #1 Skrevet 4. mai 2007 Kan ikke testene mine komme nå da! Må jeg virkelig vente over helga?
BarnNr.4 :) Skrevet 4. mai 2007 #2 Skrevet 4. mai 2007 off.. grusomt å vente på å få testa seg asså:/ venta på tester jeg oxo.. men tok en i dag men den var negativ da.. men jeg bestilte sånne billigtester på internett no i sta..
Glajent@ med baby utenfo magen Skrevet 4. mai 2007 Forfatter #3 Skrevet 4. mai 2007 Jeg bestilte cb jeg da. blir spennende å se
BarnNr.4 :) Skrevet 4. mai 2007 #4 Skrevet 4. mai 2007 ok.. hva er det?? hehe.. har ikke så mye peiling på dissa orda:(
Glajent@ med baby utenfo magen Skrevet 4. mai 2007 Forfatter #5 Skrevet 4. mai 2007 Clear Blue heter den testen. Er en av de dyreste, men er bare den jeg stoler på. Har fått feilaktig positiv med Quik Response tidligere.. Jeg har bestilt den digitale testen, hvor det kommer opp på displayet Gravid, eller Ikke/inte Gravid... Hjemme koster den 250 kr for 3 tester, mens jeg har bestilt fra danmark hvor den koster ca 100 DK for 3 tester..
endelig_mamma♥ Skrevet 4. mai 2007 #6 Skrevet 4. mai 2007 Glajent@: Kor har du bestilt dn digitale då? Ka sia?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå