Gå til innhold

på fest uten å vita att jeg var gravid

Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei. Tenk på alle de barn som har blitt unnfanget etter en fest:) Feiret selv på nyttårsaften.. visste ikke at jeg var to uker på vei da. Er nå 21 uker på vei, og får et friskt barn i følge ultralyd:) Er ikke noe å bekymre seg for. Kommer til å gå kjempebra!!! Lykke til:)

Tror ikke du skal bekymre deg, jeg fant ut at jeg var gravid etter 8.5 uke. Da røyka jeg ca. 20 om dagen og hadde drukket noen ganger. Men dette har ikke gjort noen skader på lille i magen.

Jm. sa til meg at de fleste drikker, før de finner ut at de er gravide. Dessuten begynner ikke fosteret å ta til seg næring fra mor før etter noen uker... Husker ikke eksakt når, men det kan vel finnes ut... Ellers er det sikkert noen andre som vet det her inne....

Ja,dette tror jeg at det er mange som opplever. Var selv gravid i 7 uke før jeg fant ut av det... Og hadde da vært på fest to ganger uten å vite om at jeg var gravid... Blei litt bekymret akkurat som du. Men alt er bra med babyen. Er nå i 30 uke,og babyen sparker så og si hver dag.. Så bare slapp av og nyt dette. Klem.

• 1 måned senere...

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...