BarnNr.4 :) Skrevet 4. mai 2007 #1 Skrevet 4. mai 2007 hvor på internett får man tak i sånne billigtester??
Glajent@ med baby utenfo magen Skrevet 4. mai 2007 #2 Skrevet 4. mai 2007 Billigte-teste.dk, billige-tester.no, babyornot.com Jeg har bestilt cb digital fra den første... venter i spenning.
fremtidoghåp Skrevet 4. mai 2007 #3 Skrevet 4. mai 2007 Synes de er greie de billigtestene: De skal være svært nøyaktige, og så er de jo råbillige,da..... Jeg hører til den utålmodige sorten, og begynner å teste om jeg er gravid 6 dager etter EL, slik man kan med billigtestene. (hadde jeg kjøpt vanlige apotektester, hadde det jo blitt rådyrt!!) Jeg kjøper bare de stripsene til 7-8 kr stykket. Når det gjelde EL-tester, tester jeg to ganger for dagen for ikke å gå glipp av hormontoppen (elers risikerer jeg i verste fall å bomme med 23 timer) Men når jeg ser at det begynner å bli en svak strek (vanligvis 1-2 dager før jeg får utslag), går jeg over til CB digital. Den er faktisk MINDRE følsom (fikk utslag om kvelden på billigtestene men på CB digital først neste morgen). Men det er bare så oppmuntrende å se det lille egget som kommer frem i vinduet, he he :-)
mamma til tre prinsesser Skrevet 4. mai 2007 #4 Skrevet 4. mai 2007 hei fremtidoghåp er det ELtest fra billige-teste.dk du bruker? betyr svak strek der at EL nærmer seg? jeg har hatt svak strek (egentlig ganske sterk, men svakere enn kontrollstreken) hver dag siden jeg begynte å teste(tirsdag) er EL min på vei da altså? er det veldig tydelig på de når den er positiv? første gang jeg prøver slike tester, så jeg er helt grønn. takk for svar :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå