**synne** Skrevet 4. mai 2007 #1 Skrevet 4. mai 2007 Her om dagen snudde knerten seg fra magen til ryggen to ganger! -Han var så sint fordi jeg la ham på magen, og armene strakk han rett frem. Så når han vrælte så vrir han på seg og vips var han rundt! -Er jo ikke bevisst akkurat..hehe..men artig like vel! Og så begynte han å smile for to dager siden. Det er så koslig!!
Hijo Skrevet 4. mai 2007 #2 Skrevet 4. mai 2007 Å, det er så rørende når de smiler til deg for første gang!! Og så høres det ut som om du har fått en bestemt liten knert ; ) Er skikkelig misunelig her jeg sitter med DEN kulemagen. Hvor mange uker er gullgutten din nå?
**synne** Skrevet 4. mai 2007 Forfatter #3 Skrevet 4. mai 2007 Hehe, ja han vet hva han vil! Men han sover masse og det er litt greit, så snuppa får litt tid hun også. For når han er våken er det kun pupp som gjelder... Nå er han fem uker i morgen. HÆ?? 5?? Jammen, jeg har gått og sagt litt over 4 uker til folk i dag..hehe.. jaja.ammetåken er en fin bil den også... hihi Hvor lenge har du igjen nå da? Kan tenke meg du gleder deg til å bli ferdig, ja! Er kjekkere når de er på utsiden enn innsiden! -Men litt lettere å få gjort ting med de inni...hehe...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå