Gå til innhold

Sykkelvogn - hvilken er best?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ikke akkurat barnevogn, men slik vogn man har sittende barn i , bak sykkelen. Vi kjøpte èn i fjor på Europris til bare 699,-, men veldig dårlig kvallitet, hjula er allerede ødelagte. Noen som har erfaring med en de selger på Coop Obs? Evt Biltema? Hvilken er best?

Videoannonse
Annonse
Gjest Ut på tur
Skrevet

Vi trenger ikke sykkelvogn enda for lillevennen er foreløbig ikke født.

Men jeg har en mann som sykler mye og da bruker henger så han har allerede begynt å følge med på hva som er av sykkelhengere.

Han så den hengeren som nå er på kampanje på Barnashus

http://www.barnashus.no/wsp/barnashus/frontend.cgi?func=frontend.show&template=home

På en sykkel. Han sa at det er den beste han har sett i forhold til hvor på sykkelen den er festet. Vi har ikke kikket på selve hengeren andre steder enn deres nettside.

Skrevet

Jeg har sykkelvogn av merket rocky2. Det er en flerbruksvogn en kan bruke til til sykkelvogn, hagevogn, skipulk..Den har ett hardt "skall" rundt hele så ongene slipper å bruke hjelm når de sitter på.(Jeg liker vogna veldig godt!) Hvis du ikke skal sykle kjempelange turer så anbefalest denne! På lange turer så synst jeg hjula blir for små! Små hjul -tyngre å dra.

Vil du ha noe lett å dra så sjekk hjulstr! Lurt å se hvordan barn er feset og hvordan de sitter i vogna og hvilke feste det er fra vogn til sykkel.

Skrevet

Så denne i bladet foreldre og barn, www.nordiccab.no. Syns den så smart ut, men har ikke sett den på ordentlig eller hørt noen som har prøvd den. Noen som vet om den er noe tess? Syns det virket snedig at man også kan bruke den som pulk om vinteren.

Skrevet

Vil ikke barnet kunne slå hodet i veggen på sykkelvogna dersom den går rundt flere ganger? Er den så stor?

Skrevet

gt sine er supre er lett å montere og blir helt flate når man pakker dem vekk men di har en litt høy pris. men er til å anbefale.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...