Gå til innhold

Ny søvnrekord her i huset

Anbefalte innlegg

Lillegutt ble lagt som vanlig kl 19 i går kveld. Først kl 8 i dag morges våkna jeg av han! Når jeg løfta han opp og tok han inn i senga mi, ble han stille og fornøyd. Så vi to lå i senga vår til vi stod opp kl 10. Da hadde vi en liten dupp der også. Så han fikk ikke mat før kl var 1030, og hadde enda ikke begynt å klage da. Deilig med sånne netter!!! (vil ha flere av de, ja!)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/9186379-ny-s%C3%B8vnrekord-her-i-huset/
Del på andre sider

Fortsetter under...

mimmi, utrolig deilig, ja!!!!!!! Holdt på å få sjokk da jeg så på klokka når jeg våkna! Måtte spørre gubben da han ringte fra jobb, om han hadde vært oppe med lillegutt i natt uten at jeg hadde fått det med meg. Men det hadde han ikke... Kunne hver natt vært slik... *drømme*

Mammaja, det høres slitsomt ut!!!!!

he he, når junior her plutselig sov fra 22 til 06 uten å spise smådiskuterte jeg og sambo i to dager om jeg hadde vært oppe og ammet. Han trodde jeg hadde vært og jeg trodde jeg ikke hadde vært,men jeg var jo veldig veldig usikker da... he he. Det viste seg at jeg ikke hadde, da jeg la alt ammeutsyret (bh + oppsamlingskopp) på et annet sted enn vanlig og det var helt rent og på samme sted når jeg sto opp :) Har det fortsatt eller var det kun denne ene natta på dere ???

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...