Gå til innhold

Å for en herlig dag:)

Anbefalte innlegg

har bare en så utrolig fin dag i dag:) alt er bare helt topp og måtte bare dele det med noen, siden samboeren er på jobb langt unna nå... åper dere alle får en like fin dag i dag:)

Også må jeg bareskryte litt av samboeren min, han var så utrolig god i går, jeg var på jobb på kvelden (jobber på sykehjem) vi har kun en nøkkel til huset enda også hadde jeg glemt å legge den igjen så han kom ikke inn når han kom hjem fra jobben. Og så kom han inn på jobben med en bukett roser til meg, ble så utrolig rørt:) atusen takk gutten min:)

Og foresten denne magen, den er ikke mulig å sjule lengre, det er så godt at det endelig begynner å synes:)

ha en kjempefin dag alle sammen:)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/9186317-%C3%A5-for-en-herlig-dag/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Takk og takk!

Er en fin dag her også..selv om jeg har sovet bort det meste til nå da........;-)).

Jeg var på dugnad i barnehagen i går og ble så ivrig at jeg tok meg helt ut, så etter at ungenge var levert i dag så tenkte jeg at jeg skulle slenge meg nedpå litt og hvile den støle skrotten min.....våkna nå jeg.....etter 3 timer!!!!!!!!!!!men du verden så opplagt jeg føler meg nå..he,he...

Nå skal jeg gå til angrep på hybelkaniner og skittentøyskurver (ja det er flere av dem nemlig..) så det blir litt av et basketak her før helgefreden senker seg over heimen......visst jeg ikke heller går meg en tur da, og kjøper meg en is....hmmm.....er fantastisk lat og gravid i dag kjenner jeg!

Begynner forresten å bule ganske kraftig her også så må nok spre det gode budskap vi også snart:-))

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...