Gå til innhold

Noen som har hatt galleblæreoperasjon når man er gravid ?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har nemlig galleblæreoperasjon 31.mai, noen som har hatt det, og vet hvordan det påvirker alt mulig rart ? :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg ble operert når jeg var 12 uker på vei, fjernet galleblæren gjennom kikkhulls operasjon. Gikk fint det, fikk ul etterpå for å se at det fortsatt var liv. De anbefaller ikke operasjon etter uke 20. Fikk voldsomme luftsmerter i etterkant, og måtte ligge på sykehus i to dager etterpå.

I etterkant av operasjonen har jeg fått løs mage, og må veldig fort på do når jeg spiser noe med mye fett i. Det er ikke like lett å holde seg lenger... beklager detaljer...

Skrevet

Oi.. Hmmm.. jaja, det er jo sånt som kan skje, men det er vel kanskje bedre enn å ha smerter hele tiden ? :)

Skrevet

ja, de smertene jeg opplevde var et sant helve.. og det unner jeg ikke min fiende engang. måtte få morfin på sykehus og slike ting etter store anfall. Men, du er sikker på at de fjerner hele galleblæren og ikke bare steinene som blokkerer? Det gjør de nemlig også, ikke alltid de fjerner hele blæren... Lykke til uansett.

Skrevet

Hmm.. det finner de vel ut under neste ultralyd kanskje ?

Fikk hvertfall brev om å fjerne galleblæren, men det har jeg faktisk ikke tenkt på en gang :)

Får ringe sykehuset imorgen eller noe, om testen i morgen tidlig også er positiv, så får jeg høre med de..

Det er jo sjanser for å miste uansett..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...