Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Tittei' jeg er her.'

Har ikke vært så mye inne her i det siste, men veldig koslig å bli etterlyst :)

Hvordan går det med deg Nina? Snart 1 uke siden nå, spennende tid dette her. Får virkelig håpe at egg(ene) klorer seg fast i 9 mnd.

Hvordan har du det Maisen? Håper du har kommet deg over den verste skuffelsen og klarer å se fremover.

Merker at forventningsballongen min begynner å fylles igjen nå. Den sier POOOOOOOOOFFFFFFFFFFFF når skuffelsene blir et faktum, og dette året har jo vært en stor skuffelse. Men om 1 uke er det kanskje tid å kontakte legen igjen. Får bare håpe jeg får mens på et tidspunkt jeg kan dra til legen på 2. dag som ikke er helg.

En annen ting; før så fikk jeg ømme pupper etter eggløsning. Nå har jeg ikke det mer, så jeg lurer på om jeg ikke har normal eggløsning lenger...?? Gruble gruble..

Ønsker dere begge en fin dag. Håper dere nyter våren og koser dere.

Stor klem

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/9185756-maisen65/page/2/#findComment-9379727
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei på dere begge :-) Jeg er her jeg vettu.

Har kun vært innom og tittet litt i det siste. Lurer jo på hvordan det går med ruginga Nina!

Har vært i kontakt med klinikken i dag - er på 12. syklusdag i dag og regner med en UL uti neste uke. Fikk inntrykk av at det er litt hektisk der for tiden, regner med å få telefon i morgen. Håper jeg kan slippe å bli nedregulert før dette fryseforsøket (fikk en dopotinjeksjon forrige gang på syklusdag 20. Mulig det blir bare progynova denne gangen.)

Her er det eggløsning på gang ;-) Forsøker jo å få det til på egen hånd da...

Håper du kommer igang med nytt forsøk som planlagt Apriljenta!

Lykke til videre med ruginga, Nina! Krysser fingrene for deg!

Klem

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/9185756-maisen65/page/2/#findComment-9388218
Del på andre sider

Hei igjen!

Hyggelig å høre fra dere! :-)

Det skjer jo ting for dere begge allerede i neste uke. Hvi du apriljente skal kontakte legen kanskje neste uke, og begynne på med. på dag 2, vil det si at du kanskje begynnner med med. i neste uke?

Ang. ømme bryst e. eggløsning, så vil jeg bare si at jeg merket endringer på mine pms-symptomer etter første IVF forsøk, bare at symptomene har blitt mye mer dempet enn tidligere, og det har bare fortsatt å være sånn, men det har ikke endret noe i syklysen..

Og du Maisen skal på UL neste uke så spennende! Håper også du slipper nedregulering...

Rugingen går sin gang. Har vært på jobb, men blir å sykemelde meg de siste dagene når det nærmer seg testing. Den store dagen er 1.juni.... Vet at de siste dagene er knalltøffe psykisk... men det må jo bare gå sin gang... Krysser veldig fingrene! :-)

Lykke til med det som skal skje fremover for dere, og hold oss underrettet! God pinsehelg! :-)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/9185756-maisen65/page/2/#findComment-9411554
Del på andre sider

Hallo!

Først nå har jeg fått lest innlegget ditt fra 16.mai ang innsetting, Nina.

Ser at vi hadde postet innlegg helt nøyaktig samme tid. Jeg som har sett etter oppdatering fra deg flere ganger..

Så spennende med 3 embryo da!!!! Sjansen øker da litt for at i allefall ett skal feste seg :-) Tenk om det blir flere :-) :-)

Rugedag 12 allerede. Håper de siste dagene fram til testing går fort for deg. Lurt å sykmelde seg de siste dagene. En påkjenning dette!

Jeg skal inn til UL denne uken, vil tro onsdag el. torsdag (syklusdag 19-20). Skulle fått en telefon fra klinkken i løpet av fre/lør men hørte ingenting. Har en følelse av at det er vel så travelt der for tiden. Ringer og maser igjen i morgen, jeg.

Du vet vel mer om tingenes tilstand i løpet av uka du også Apriljenta?

Krysser fingrene for en fruktbar sommer for oss alle!!

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/9185756-maisen65/page/2/#findComment-9431672
Del på andre sider

Hei dere!

Er så spent på hvordan det går med ruginga, Nina. 14.dag i dag - håper inderlig at tanta holder seg unna!

Apriljenta: er du i gang igjen snart kanskje?

Det blir ikke innsetting i naturlig syklus, men dropper nedreguleringa denne gangen. Går rett på progynova 1.mens dag ca 5-8 juni. Krysser fingrene for at slimhinna er litt mer samarbeidsvillig denne gangen.

Klem

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/9185756-maisen65/page/2/#findComment-9457050
Del på andre sider

Hei Maisen og Apriljente!

Rugingen har gått greit hittil.. Men merker presset nå ja... Er heldigvis sykemeldt disse dagene fremt til testing. Er så rastløs, og klarer nesten ikke konsentrere meg om noe...

Leter etter symptomer og blir selvfølgelig ikke noe klokere av det... Leste et annet sted her en som sa: "Jeg er fast i troen, og gir opp annethvert minutt..". Kan skrive under på den ja... :-)

Er i dag på rugedag 14, som er dag 16 DPO (altså dager etter egguttaket). På begge mine tidligere IVF forsøk har jeg begynt å blø på dag 17 DPO så jeg er veldig nervøs for morgendagen...

Vil ikke teste i forkant da jeg denne gangen fikk hcg-sprøyter (pregnyl) som etterbehandling, og risikerer da en falsk positiv, og det orker jeg ikke...

Føler meg helt "in limbo" har ikke magefølelse for det ene eller det andre... Har litt ømme bryster som jeg har hatt hele tiden, og litt stikkinger i magen... Men egentlig ingen ordentlige mens-symptomer, men jeg pleier ikke å ha så sterke menssymptomer, så det betyr ingenting...

Har visst glemt å svare på spørsmålet ditt om alder Apriljente, jeg er 43 år.

Ja da vet du litt mer Maisen om hva som skal skje med deg fremover! Ikke lenge til du er igang igjen... Krysser også fingrene for at slimhinna vokser seg perfekt! :-)

Hvordan er det med deg Apriljente? Krysser fingrene for at alt ser fint ut, og at du kan gå igang!

Vel det er virkelig "the final countdown" her så jeg krysser fingre og tær for meg selv og morgendagen..

Stor klem

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/9185756-maisen65/page/2/#findComment-9459304
Del på andre sider

Annonse

Hei!

Løpet er dessverre kjørt! :-(

Begynte å blø i løpet av natten. Tok også en hjemmetest på morgenen i dag som var negativ.

Har som nevnt tette eggledere, og dette var vårt siste forsøk, så ord er fattige nå.. Er så utrolig lei meg...

Har væske i egglederne. Har lest at det kan lekke ut i livmoren og gjøre miljøet der dårlig, slik at ikke eggene fester seg... Men det er allikevel mulig å bli gravid med den tilstanden. Hadde håpet så inderlig på klaff på siste forsøk, men sånn skulle det ikke bli...

Vet ikke hva jeg gjør fremover nå... 43 år og to tette eggledere så ser det ikke akkurat lyst ut...

Håper det kan gå bedre med dere! Det er flere i vår alder som lykkes!

Takk for all støtte, og krysser fingrene videre for dere!

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/9185756-maisen65/page/2/#findComment-9462157
Del på andre sider

Kjære Nina, nå ble jeg også litt lei meg.

Trist på dine vegne at det ikke gikk rette veien denne gangen.

Håper du klarer å kravle deg over skuffelsen og se fremover.

Har noen spørsmål: Er det mulig å "blåse opp" tette eggledere??

Hva er grunnen til at dette er siste forsøk? Er det absolutt helt finito?

Hmm.....jeg velger og tro at det er HÅP, og det kan hende det skjer undre om du nå velger å hoppe av denne prøverørskarusellen.

Utrolig hvor mange jeg har hørt om som venter på ivf, adopsjon e.l. som plutselig blir gravide..! Har vi for mye stress i kroppen?

Jeg har begynt å spotte. Det kan ta 3-4 dager før mensen er i anmarsj. Og siden jeg skal til legen på dag 2 i menssyklus er jeg meget spent på om det faller på en hverdag... Hvis ikke må jeg vente ant. vente til etter sommerferien... Ting tar tid, og jammen er jeg ikke mer tålmodig enn jeg hadde trodd.

Hvordan er status for deg Maisen?

Foreslår å opprette ny link for oss her, håper dere vil fortsette der da det er hyggelig å holde kontakten ;)

Stor klem til dere begge!

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/9185756-maisen65/page/2/#findComment-9463959
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...