Gå til innhold

Brio kombivogn (samme som 2 trim.)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har sett på en fin Brio kombivogn. I og med jeg er førstegangs, har jeg ikke peiling. Er den ok. Jeg venter barn i august, og den skal brukes også på vintern. Jeg bor også i blokk, så jeg må bære bagen opp to etasjer.

Hva tenker dere??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

JEg har brio kombi og vognen er helt topp. Min har luftjul og det er jeg veldig glad for. Da er den god for både mor og barn på tur. Den er også lett å trille og bære. Jeg har trapp her og det går kjempe fint, men to etasjer er litt mye for vogna og deg, men er jo bare å ta ut baggen ja. Eneste tingen jeg ikke er fornøyd med er softbaggen (myk bag). Den er litt liten. Jeg fikk baby i februar så da blir det heldigvis mindre og mindre klær.

Skrevet

Brio kombivogn er veldig god!

Har ei bekjent som jobber som vognansvarlig i barneutstyrs-butikk, og hun anbefaler den på det varmeste.

Vi har også kjøpt den vogna, og vi skal opp 3 etager i blokka vår.

Skrevet

Jeg har vært veldig fornøyd med min Brio kombivogn. Bodde første året i tredje etasje uten heis, og bar bag med baby opp alle trappene. Etter hvert ble det selvsagt tungt, men det ville det blitt uansett bag/vogn!

Brio er for øvrig veldig imøtekommende dersom noe går i stykker på vogna. Det meste kan repareres. Og ettersom Brio er veldig utbredt, er det lett å få tak i reservedeler.

Skrevet

Siden du bor i blokk og må bære ville jeg heller gått for mykbagg. Den er mye lettere enn hard baggen som er til kombivogna.. Vet ikke om du får kjøpt mykbagg til den vogna..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...