spiren:) Skrevet 4. mai 2007 #1 Skrevet 4. mai 2007 Tok ul innvendig(vet ikke hva det heter da) 23april og da sa legen at jeg hadde hatt el en av de siste dagene.Ble litt overraska siden siste mens var 24feb. Men uansett så passa jo det bra siden vi hadde hatt en veldig koslig helg med sengekos. Har forsatt ikke fådt mens, er trøtt og kjenner stikkninger i maven og rygg, samt at bryst vortene mine ser ut som har vokst:) Vi grilla her om dagen og da spiste jeg sommerkotelett, noe magen reagerte veldig på og dette har ikke skjedd før. Tok en Quick Response test i dag med morgen urin, men denne var negativ. Har jeg testa for tidlig eller er jeg rett og slett ikke gravid. Håper på svar for noen, for jeg lurer veldig. Høres sikkert litt rart og kjent ut for mange, men det er akkurat som om jeg føler at det er en spire der inne.
Lille Trille* Skrevet 4. mai 2007 #2 Skrevet 4. mai 2007 Hei! Det kan ha vært litt tidlig å teste, det er jo ikke to uker siden den 23. april ennå. Så da er det jo bare å vente (og det er jo alltid gøy), håpe at mensen ikke kommer, og så teste igjen. Lykke til!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå