Gå til innhold

HJELP MEG!

Henriette86

Anbefalte innlegg

Jeg har en barnfar så nå påstår han har snakket med barnevernet. Han mener jeg ikke kommer til å bli en god mor og at jeg kommer til å gjøre ungen min til ett nervevrak. Jeg hadde store deprisjoner for ett år tilbake, men har lagt alt bak meg. Jeg bor alene og har ikke den største inntekten men vil få hjelp fra trygdekontoret etter hvert nå.

Barnefar derrimot bor fortsatt hjemme hos moren sin og har ikke kontroll over livet sitt. Til og med faren hans mener han ikke er i stand til å ta vare på en unge. og mener også at han bør skaffe seg hjelp! Både hans far og min mor er enige om at så lenge han driver på slik skal ikke han ha noe kontakt me meg! For jeg er helt ødelagt..

Vet ikke hva jeg skal gjøre.. Noen som har noen råd??

Fortsetter under...

Heisann!

Huff d hørtes ikkje ut som at han der barnefaren e heilt rett oppi toppen!

Eg har sjøl hatt litt angst og deprisjoner for et års tid siden, har derfor godt tell sånn helsesøsterpsykolog i noen måneder:)

D har hjulpet masse, og eg har ikkje de probleman lenger no.

D e utruli godt å få prata ut med en person som e *uberørt* på en måte...fordi da får man et anna perpektiv på probleman, og man finn ofte kjernen til probleman og ei løsning:)

D va mest angst som eg sleit me, men angst gjør sånn at man blir litt deprimert også.

Heldivis så tar ikkje barnefaren her å *utnytter* situvasjon, som d din gjør, han forstår at eg blir ei god mor selvom eg ikkje har hatt d heilt tipptopp for et år sia.

No e d jo ikkje sekkert at han har hvert hos barnevernet, men hvis han har d så kan du jo eventuelt skaffe ei sånn vurdering fra lege/psykolog på at du e frisk oppe i toppen;)

Uannsett e d lite han kan gjøre, ingen kan ta fra deg barnet pga en påstand fra en annen person.

Og hvis de skulle banke på døra, så e d bare å sei d som du skreiv oppe her, da forstår dem sikkert at d e snakk om nån som bare prøve å gjøre d vanskeli før deg!

Dettan ordne seg vettu!;)

Vesst d e nåkka du vil prate om eller som du lure på som plage deg, men som du ikkje vil prate om åpent, så kan du bare sende en post tell meg:)

Om du ikke har unnlatt å fortelle oss noe her, så tror jeg ikke du har noe å engste deg for. Han har sikkert ikke snakket med barnevernet. Og hvis han har det tror jeg han taper mest på det selv, siden det tydelig viser at han forsøker å sverte deg.

Jeg ville ha hevet meg over det til du evt. hører noe fra dem, for da viser du deg som en voksen og ansvarlig person, i motsetning til ham.

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...