Gå til innhold

De som IKKE har født..

Anbefalte innlegg

Andre enn meg som føler dagene snegler seg av gårde og syntes det var bedre på jobb? Kroppen har ikke gitt fra seg et eneste lite fødsels-symptom, noen som har erfaring med de første små tegn man bør kjenne / se etter? Er så utålmodig nå!! Virker som om jeg kan forbli gravid i flere måneder til :-(

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/9184316-de-som-ikke-har-f%C3%B8dt/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Fint at det er flere enn meg som har dager som bare snegler seg av gårde, gud så kjedelig det er... Å når natta kommer er egentlig det bare kjipt også, for sove godt, hva er det!?

Har noen kynnere som kommer og går i hytt og gevær men ingenting annet som skjer... Hodet har festet seg for leeeeenge siden så hu er jo egentlig klar, men ingenting som tilsier at det blir no fødsel i nærmeste framtid...

Har termin på mandag da...

Jeg har vært sykemeldt i noen uker jeg nå, så jeg har vent meg til dette litt stillestående livet. Hodet har vært festet lenge her også, siden kontroll i uke 32.

Har hatt mye kynnere lenge jeg nå. Mange av de har blitt mye hardere og trekker godt nedover i underlivet. Jm sier det er kjempe bra at livmora trener godt.

Skal på kontroll til tirsdag. Hun har lovet å strippe meg hvis jeg er moden med litt åpning. Er veldig spent. Har lest her inne at det er veldig mange det ikke har hjulpet på, men jeg ble strippet forrige gang også og da satte det i gang i løpet av et par timer. Så jeg håper at jeg er en det fungerer på :o)

Jeg kjeeeeder meg! Har vært 100% sykemeldt siden mars og nå begynner det virkelig å tære på. Har bekkenløsning og DIGER mage, så det er begrenset hvor mye jeg orker å gjøre av aktiviteter også.

Skal på kontroll på fredag, men jeg har ingen forhåpninger om at ting er i gang til da.

Går og venter jeg også. KJEDELIG! Håper at noe skjer bare en kjenner noe i magen, men den gang ei. Bare kynnere og ingen rier, ingen tegningsblødning eller slimpropp... Dagene kan bli veldig lange når man går slik, men jeg har så lyst at hun skal komme ut no, for jeg føler at jeg ikke kan delta så mye med mine to andre jenter at jeg blir gal. Trøtt og lite søvn blir det jo også, så håper inderlig at noe skjer iløpet av de føste dagene. Termin om 11 dager.

Annonse

jeg er også drittlei...og utålmodig. Har kynnere og rier omhverandre og masse mensmurringer i de siste dagene også. Men er vel bare livmora som jobber og ordner seg klar. Men slitsomt, nesten bedre å slippe de og bli ferdig bare på en måte.

har gått sykemeldt hele svangerskapet og det er kjedelig det.

På dei 3 andre jeg har fått har jeg ikke hatt noen tegn på forhånd som jeg kommer på iallefall. ingen slimpropp eller blødninger eller annet. kun rier/ kynnere på slutten med siste, men gikk til 2 dager før termin fordi.

Så jeg får smøre meg med litt tålmodighet til( som jeg mangler totalt)

men samboern min kommer hjem fra jobb i dag og blir hjemme til etter fødselen så det kan jo kansje sette fortgang i ting ;-)

Hei Jenter!

Hoff, ja det e kjedelig å gå rundt å vente... Går selv rundt å venter på at ting skal skje, men det skjer ikke en dritt. Plages veldig med bekkenløsning og vonde ribbein =( Er i uke 37 nå. Og helt utmattet. Orker liksom ikke mere. Skal til JM imårra, så vi får se ka ho sir. Var dær i forrige uke, og da var ikke hodet festet ennå... Har kynnere omtrent hele tiden. E såååå sliten =( Vet ikke kor æ skal gjøre av mæ sjøl for tia. Har gått hjæmme under hele svangerskapet, og e dritt lei av å ikke gjøre nån ting.... Har løst å få tilbake kroppen min, og komme mæ ut i arbeid ;)

Jeg er i uke 39 og går også og venter... Men jeg har ikke vondt i kroppen heldigvis, så jeg er ikke blitt så alt for fødeklar ennå. Hode til nurket mitt har ikke festet seg ennå, og magen er fortsatt høy... dette kan ta tid! Ser det er mange som sier de ønsker å "strippes", men er ikke det fryktelig vondt?

Heisann !

Er 37 + 2, SF 36 cm, hodet festet....Alt i alt super KLAR...Skal likevel ikke klage, er i stor fin form. Sover relativt godt om natten, god appetitt og gode bøker som selskap. Dessuten er jeg redd for at jeg vil savne "magen" min etter fødselen. Prøver å kose meg med strutt-mage og 15 kg extra.Gleder meg selvfølgelig til bebisen er her, skal bli gøy å se hvem det er som har "bebodd"magen min i snart 40 uker. Vi vet ikke om det er gutt eller jente....Spennende !!

LYKKE TIL ALLE VORDENDE !!!

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...