Gå til innhold

| ~ * ~ * ~ T r Å d e N nr. 22 ~ * ~ * ~ |

Anbefalte innlegg

Skrevet

hoho innlegg nr 200, gitt at ingen trykker lagre før jeg er ferdig:)

Natten var så som så. E våknet rundt 4 og holdt det gående til 5. Sovnet ørten ganger men dro seg opp av søvnen. Var en del grining. Kl 5 kom far inn med ham. "nå orker jeg ikke mer!" La ham siden av meg og sovnet på 2 min med puppimunn. M la seg på gjesterommet. Har en regel på at om E havner i senga vår skal han i midten og begge må ligge der. I tillegg la han igjen mobilen som står på ring. Ble litt irritert da ja. "Oj, jeg tenkte feil jeg". Lurer på hva han tenkte om han tenkte feil... Kl 6 var det morran. Hvorfor kan man ikke sitte i senga å leke med noe leker?? Måå man klatre på mor og klaske henne i tryne?? Tydligvis.

PT: aner ikke når folk blir overstadig jeg;) Om legging er rundt 19-20 så går jeg utfra at folk starter på fra da. Men vil ikke tro det er snakk om noe grøftefyll på noen før 23-24 vaffal, om i det hele tatt. Er jo en del her som har barnefri vett, så de tar seg sikkert en del. Skulle en baby våkne er det ikke dems ansvar og den babyn vil iallefall ikke vite hvorfor menneskene er glade;) Litt kjipern det ikke blir riktig partai med pt da!! Meeen, sommern er kort...det meste drikkes bort..lalala..altså flere muligheter:)

E digger Mills potetmos:) Virker som han liker mer vår mat enn de liktsmakende liktluktende ikkevelsmakende barnematglassa. Ga et i går (husker ikke hva) varmet opp-Will kommer inn-"uh, jeg går ut herfra jeg mamma for her lukta det vondt!". Rart ungen ikke liker??

Også god morgen og sånn:)

Skal bortom Plantasjen når E våkner (innen 30 min tenker jeg) mate og sånn først dda. Ingen fler som skal lukta på blommorna?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

send pm så skal jeg tenke på det... ;)

Skrevet

gooood morgen!!!

Merker jeg er avhengig av mobilen as.... blir sprø!! Må kjøpe ny i dag, fant inegn i går jeg ville ha... står liksom litt fri økonomisk føler jeg...;) Hvem er den anonyme som vil spane leiligheten min a??

Skal på barsel i dag, har hatt litt teit natt, men husker ikke så mye av den, var i koma, men våknet med barn i sengen, tær inn i ribbeina, au!! Men ikke så mye fising i natt, da... bare skriking i fem tiden, men mye sånn krabb og sov i sengen, som E driver med. Derfor havner hun i senga mi, gidder ikke stå og se på i fem min om hun sovner skikkelig.

Gleder meg til den nye bokhyllen er på plass i huset, ingen bøker i Linnis høyde!!! Har reddet alle bøkene mine opptil flere ganger allerede i dag!!!

Må opp på loft og hente pose full av esker til vinglass osv, på tide og pakke litt igjen. Lurt at jeg tok vare på de fra bryllupet gitt!!

Så hva gjør dere i morgen da? Skal til bror vi da og se på tog, nevø går i førsteklasse, og så blir det vel noe mat hos mamma og pappa på ettermiddagen. Spendt på Lineas reaksjon på musikkorps. Enten digger hun det eller så blir hun dritredd! hehe...

Skrevet

Da har vi vært på babysang. Stas! Edvin ble lånt bort til dama som leda og kosa seg sånn at han måtte bajse masse. Ikke farlig å være med på sånt når man har barnevakt ;-)

Ang. msn Moll så skrev jeg melding der på lørdag. Så.. nhf!

Femhunderovererjobaresåbra!

Jeg vil gjerne komme meg hjem igjen fra Moll. Hvordan ordne det?

Liker smør. Blir ikke overstadig, sorry gørls.

Da vi gikk hjem fra sangen havna vi bak et lite korps! Kom oss ikke forbi, og dette korpset stoppa leeenge. Og der sto vi da. Jaja, kom oss nå hjem. A er bedre i dag forresten, heldigvis. Men de våknet begge flere ganger i natt (urk)

Skrevet

Nå må jeg bare skryte litt:

Natta var 20:15 - 6:45 uten en lyd. Første lur var 9:30 - 10:00. Han har så og si aldri sovet så tidlig, tok ikke så ille lang tid å få ham til og sovne heller. Mitt nyeste triks er å trille over dørstokken i gangen mens jeg synger "Bæ, bæ, lille lam". Funker fint på tredje dagen nå. Til lunsj spiste han en liten porsjon fullkornsgrøt, etter å ha hatt grøtnekt i en 14 dagers tid. Og så sovnet han igjen 12:20 og sov i 1 time og 15 min! Hva har skjedd? Dette betyr jo at vi kanskje får til en tredje lur i dag, noe som ikke har skjedd siden han var nyfødt.

Sessa: LH anbefaler den nye turkis/lime klapptelefonen fra Fisher Price! Gratulerer med salget forresten! Le hele veien til banken, er det visst noe som heter.... ;-)

Mo: Skal vi være ute uansett vær? Ta med pledd og slikt?

Svanine: Kommer du alene den 18.?

Skrevet

TIL ALLE:

MOL ER UTEN INTERNETT OG FÅR IKKE TATT I MOT SMS.

(caps lock der gitt..jeje)

Men dere kan ringe henne:)

Skrevet

Heisann igjen:) the messenger her:

1D sendte en sms: Jeg kan ikke logge inn på DIB...Vil ikke godta passord. Gidder ikke krangle med maskina nå,j...ig trøtt etter knappe 4 t i natt og togturen som tok hele dagen. Gidder du poste en klem fra meg kanskje? Gutten har litt "hes" hoste i dag...Ikke noe fornøyd med det jeg altså! Bør ikke bli værre!

Er det noen andre som har noe de skulle sagt?

Alle må ha en vakker 17.mai i morgen!! Bunaden henger klar her-gidder ikke ta på søljene før vi skal ut av døra-har jo ho berta som digger pupp....

Talast!

Skrevet

God morgen og gratulerer med dagen alle sammen!!!!

Skrevet

God morgen og gratulerer med dagen til alle store og små!!!!!!

Spis masse is og kos dere med det fine været :)

Har og snakket med Mo som ikke har fått noen av mine sms og ikke kom seg på nett.. Fikk en mld igår kveld for hun hadde bytta telefon, så det skal funke nå da...

Jeg har fått bytta vakt på freddan, så slutter 15, men skal se om jeg ikke klarer å gå litt før da.. Vil gjerne ha kryddersmør vi også :) Vi kommer og blir en stund, leverer snupp hjemme med svigerfar og kommer tilbake! Får se hvor lenge vi blir for svigerfar sitter bv her..

Nå blir det pent i ganger her ser jeg... En liten jente som rydder for mamman sin!

I år blir det ikke noe bunad på meg.. Har ikke finni den frem og vet ei om den er passe. Vel den er nok det mener mamma da..

Nå skal vi snart ta en tur i dusjen alle mann og pønte oss. Så ut og se på folk og liv :)

Vi møtes kanskje vi da ama?

Jeg finner ikke den jævla kamera kabelen så jeg får ikke lagt inn bilder på traaden, men skal lete skikkelig også skal jeg se om jeg finner et bilde jeg kan legge ut fordet... Ikke lett å være karriere kvinne i disse tider :) hehe..

Store T lurte på om han skulle lage seg profil på dib og skravle med dere... hehe

Oj, nå har Tiril lukka seg inne på badet... Får gå å redde :)

Skrevet

GRATULERER MED DAGEN JENTER

Ha en fin feiring, jeg skal begynne festen i bikini, flaggene er satt opp og senere i kveld skal vi ut å spise.

Skrevet

Gratulerer med dagen alle sammen!

Jeg vil også ha kryddersmør, det er du skikkelig god på Molle - I like :o))

Skrevet

MOLLE HER:))))

Låner en pc der vi griller og der igjen låner jeg et ustabilt nett av en nabo:) Fått lest.

kan ta imot meldinger nå (tror jeg)

simba, dere kjørte? svanine og herk, om simba kjører er det to sofaer på kontoret. Bare å slumre der til ,man er kjørbar eller det går et tog:) Jeg vet ikke om jeg får sjekka nett igjen før folk kommer.

Er ikke ute uansett vær. Og

har overbygd veranda. Folk kan sitte der dem vil:) Men ta gjerne med tepper og klær. Blir jo gjerne til at man sitter ute utover. Send gjerne sms eller ring om det lures på noe.

Den J---#%&)/#d¤="Y=O)(-----A naboen!!!

Så ikke noe på msn sv:( Plinger deg sikkert i kveld jeg.

lager en bunke smør jeg da....

OBS!! Har 3 katter om noen er alg. og må huske noe med. Kan pælme dem ut men sitter hår i alt.

Tiny: Ta med huska til Tiril? Låner en del stoler av svigers, plinger deg om mer trengs. Var det slik at ST kom før deg? Og jaaaaa "StoreT" (hans nye nick)

åååå jeg vil ha nett:(((

miss you, love you, see you

(og tt ama) (dont kill the messenger)

Skrevet

Og gratulerer med dagen:D CE storglisa til korpsa:) Spist vaffel og is og ostekake drukket te og sukkersaft. (ikke si noe på dib)

Skrevet

Heisann og grattis med dagen:=)

Jeg elsker å hapå meg bunad, men elsker også å ta den av!!!! Og bunaden min var for stor- av en eller anna merkelig grunn- men husker at vi drev å flytta på noen hemper for 2 år siden, så kanskje vi har flytta litt feil, eller så har noen hemper falt av-veit ikke. Men sikkerhetsnåler er gode ting. Og så fikk jeg skaut og skjerf i bursdagspresang (på forskudd)- så nå er bunaden komplett:D

Leonora har vært i supert humør-kosa seg masse. Har spisst litt karamellpudding,vaniljeis og krem- men sære mi ville ikke ha så mye nei. Men ballong fikk ho-til stor glede:)

Mamma og mann er fortsatt ute med svigers og koser seg med vin og øl. Orket ikke å ta av søljer og hemper for å amme i offentlighet så vi dro hjem.

Bra du minnet meg på allergi og katter Mol-skal dytte i sambo noen tabbiser:)

Skrevet

Håper dere alle har hatt en fin dag.

Vi har kosa oss, men som den gm jeg er har ikke gutta fått søtsaker i dag heller. Bortsett fra en frutti på deling da.

Edvin våkna etter en time og vil helst ikke sove. Prøver igjen. Gråååt.

Har nå egentlig ikke tenkt å overnatte. Kommer jeg meg ikke hjem igjen? Og kommer alene ja. Tar vel toget antar jeg. Må vel planlegge. Må først komme meg hjem herfra. Blir jo kanskje litt pes om jeg må ta toget tilbake igjen og. Finne ut når siste tog går. Er det langt fra deg og togstasjonen da Moll? Gutta er jo ikke helt sine vante jeg'er (kjøla og sånn) og har da fått det for seg at pupp er tingen en del ganger på natta skjønner dere, hvis ikke vil de ikke sove noe særlig.

Skrevet

God morgen damer!

Ja i dag er dagen. Er alle klare for et mega stort treff hos Molle??

Vi skal prøve å komme til kl 14, kommer alle før det eller?? Lager pastasalat nå - er ganske mange år siden sist og har bare laget den et par ganger så jeg håper den blir bra.

Ellers tar vi med litt småtteri og grille. Noe mer?

Det er opphold foreløpig, men det er nok dessverre spådd regn utover... Men der det er hjerterom er det husrom, er det ikke så :o)

Tror vi drar hjem igjen når A skal legge seg. Ved 1930 tiden, kan stelle han der også drar vi?? Blir uansett ikke veldig sent for G havnet utpå går, C var oppe til 24 og A la vi hjemme (satt borte hos naboen - ikke si det til noe på dib heller) Hadde seff med babycall (og vi snakker 20 skritt bort i gata), men jeg får noia vett - så etter et par timer måtte vi hente han. Jeg tenkte på brann, tyver og alt mulig annet rart.

Nuvel, vi hentet han hvilket endte med at han ikke ville sove igjen - (ble litt mye frem og tilbake når vi kom over med han så han våknet), var ikke sur ville bare ikke sove. Prøvde seng der sammen med C - DET var ikke vellykket. Prøvde vogna men akk nei. Det endte med at mor gikk hjem med unga mens pappa´n feiret videre. Like greit egentlig så slapp det bli så sent og fyllesjuke på meg i dag :o)

Husker ikke hva mer jeg skal si annet enn - ses senere!!

Skrevet

God morgen:)

Så morro det skal bli i dag-regn eller ikke regn-det blir morro!

Vi kommer sikkert rundt kl 13- men forsto det sånn på molle at det fleste kommer etter 14? Vi har barnevakt vi seinere på kvelden så kjører tilbake med vesla rundt 16-17 tida.

Leo sovnet forresten ikke før kl 22.00 i går- men våknet hun noe seinere av den grunn? Nope. Kl 06- morgen!! men sovnet igjen kl 07 og sov til kl 09.

Snakkes;)

Skrevet

svanine: mol sier: Ta med gubben og barna- så kan de være med ett par timer og så kan de dra hjem igjen:) Du kan være igjen hos oss. (lur,lur idé- gjør ikke noe at de er litt forkjøla)

Det er ett stykke til togstasjon fra Mol- men hør med MTG for hun bor rett ved togstasjonen så kan du dra med de:)

Skrevet

Hm.

Kommer vel ikke hjem før tidligst 16-17, og da er det liten vits å ta med barn siden leggetid er 19.

To-tre timer tok det før Edvin sovna skikkelig i natt. Så var det en halvtimes pause før Adrian tok over med en drøy times wæwæwæw. Han vil så gjerne ha pupp da, men det får han ikke. Amma de halv tre-tre, Adrian roproprop kl 05, men sovna til slutt og morra seks-halvsju.

Må se hvordan jeg skal gjøre det altså. Overnatting er jo helt klart det enkleste! Men vet ikke om jeg får overtalt H til det. Urolighetene denne uka tatt i betraktning.

Skal det grilles når jeg kommer så seint eller skal jeg droppe grillmat? Jeg kommer jo ikke før ganske seint og da har jo mtg dratt sikkert. Kan jeg haike fra stasjonen til moll? Ser jo at jeg burde ta bil da. Og ikke drikke. Det er jo en mulighet. Rablerable - vanskelig dette her!

Skrevet

Du får ikke lov å haike!!! Ta en taxi.

Du kan jo kanskje ta leggetida seinere? Hvis dere er der til 19 og så dra gubben hjem da? Du trenger jo sikkert ei pause fra natta og;)

Veit ikke hvordan det blir med antall grillings,men det blir sikkert til at den fyres opp noen ganger- Men det er sikkert nok grillmat til at du slipper å ta med-bestem selv du:)

Skrevet

Gjett om jeg trenger en pause fra natta!!!

Heller litt mot å overnatte, kjøre opp og ikke bli så overstadig at jeg kan kjøre hjem igjen på morran.

Må overtale litt først. Kanskje han bare kan begynne på nattavvenninga? Hihi. Tror ikke jeg har nr ditt Ama, sende pm/mail/face?

Skrevet

Bare kjapt innom for å si tusen takk for i går, vi hadde det så koselig alle tre!

Skrevet

Hei dere!

Takk for kjempe hyggelig lag i går, så koselig å se alle store og små igjen, ja seff mennene også (selv om jeg var kiper´n og dro når A skulle legge seg). Neste gang - ja for det blir vel en neste gang, var jo vellykket så lenge jeg var der i alle fall :o) Da lover vi å ha barnevakt også!!

Nesten rart ingen sang "Nå går den gamle hjem, nå går den gamle hjem" *fnis*

Kjempe koselig å treffe deg 1D :o)) Håper vi ses igjen om ikke så aaaalt for lenge... Og TUSEN TAKK for gaver både til 1D og Herk, så snille dere er!!

Molle: Bollen til pastasalaten tar jeg med en gang jeg er der. Eller du kan ta den med til meg på bursdagen til A. Den er sikkert god i dag også om den ikke ble tom i går - bon apetitt :o)

Åssen ble det svana? Ble det overnattings?? Ingen haiking... DET ekke lov - selv ute på landet hos Molle og MTG - hehe.

Regner med at alle ble gooode og fulle...

Om vi ikke ses igjen, er det fordi huset vårt har blåst bort. Like før det letter her jeg sitter i sofaen og skribler - for en vind...

Nei, får vel stryke skjorta til A. Han skal ha sort bukse, skjorte, slips og sort stripete vest etterpå - blir´n kul da eller :o)

Vi snakkes damer - ha en fin dag, om enn med litt "hangover"... ;P

Skrevet

Hihi-er alle litt slitne i dag eller? Og Tiny-hvor lenge skal du egentlig sove? Har stått "sover" på msn din i flere dager nå og du så jo egentlig ganske våken ut i går?

Det var kjempemorsomt i går-takk for godt lag som gamla sier;) Og ja-takk for t-skjorte og bamse til Herk og 1D- kjempesnilt:) Leo har hatt på seg t-skjorten i dag og kosa seg med bamsen.

Heilt topp å treffe alle sammen på en gang og ja-vi må gjøre det igjen!

Litt sliten i dag,men verdt det!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...