Gå til innhold

| ~ * ~ * ~ T r Å d e N nr. 22 ~ * ~ * ~ |

Anbefalte innlegg

Skrevet

Her skjer det ikke stort:)

Grattis med bra natt da Molle

Nå har oskar badet eller dvs blitt skylt over av bølgene hih

Mamma og pappa kom nedover i går og det har resultert i litt babyfri deilig det

Nå har jeg lyst på is

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jaaaaa, neste treff holdes av Herk. (der hun er nå)

her høljer det ned og gjort det meste av dagen. E wræler som godt han kan som vanlig. Hurra for legging. Håper veeldig forrige natt ikke var et blaff. Har liten tro men. Kan jo skje da! Også sove til nesten 7 da:)

Har Alle liv eller?

La igjen en unskyldning for et nytt besøk Ama;)

Skrevet

Her hadde det ikke skjedd så mye siden forrige gang jeg titta innom nei...

Hatt besøk av Mol og familien i dag - mann. Var koslig det og unnskyldningen for neste besøk er funnet;) eller-har funnet korken,men ikke flaska. Men har ikke leita...

I morgen kommer mor hubro. Hun skal få den æren å stryke bunadskjorta mi;)

Skrevet

Jepp, Liv er nå fast inventar i min hverdag og jeg liker det egentlig ikke.. Synes det var greit å være uten Liv og bare sitte her med dere jeg. Noen som vil lage flere barn og være hjemme sammen med meg??? hehe...

Grattis med godenatten Molle! Det fortjener dere nå!!!!! Og enig med at Herk skal arrangere treff imorgen der hun er :)

Vil også væme på treff.... *misunnelig* (Slutter 15 imorgen, hint hint)

Jeg har forresten seinvakt på fredag.... Æsj også, men jeg jobber med å få bytta den til tidlig vakt og kanskje avsapsere 1 time eller noe.. Da slutter jeg vanligvis 15, men skal da prøve å komme meg hjemover før 14... Ikke sjekket ut 11 juni enda, men skal nok ordne det også pt...

Nå skal jeg snart ta en sjau i kjelleren.. Skal sortere noen esker og rydde ut av det ene rommet.. Skal male det rommet lyst og bygge hyller...

Skjønner ikke hva som er så galt med å dele en flaske eller kopp, eller skje.. De sleiker og sikler på alle leker også, er ikke det litt av det samme kanskje??

Skrevet

tror nå det blir litt mindre på leker da. Eller ikke for Tiril for hun sporer opp alle smokker og putter dem i munn. Hadde vi passet bedre på så hadde kanskje ikke minst 1 trådbaby vært syk hele tiden og sendt det på rundgang før en annen trådbaby sender vidre noe annet også er vi i gang igjen. Men pøtt;)

Tror flaska ligger på stuegulvet. Ved snurrestolen. E kasta den på leo da hu tok den røde tlf. for nte gang:) Leo er ikke baby lenger!! synes egentlig hun ser eldst ut (i ansiktet sitt) av alle trådbabyne nå. Blitt jente hun:)

E sovnet faktisk etter bare 15-20 min i kveld. Var en del hyl men da far bysset (mens han lå i sengen) så sovnet han:) Savner de dagene med legge-natta-gåut-soveetter10min.

*spentpånatten*

Er lite treff...etter at du begynte i jobb Tiny har det liksom ikke vært den store ivern-hihi Tror dagen i morgen blir hjemme. Onsdag er det svøm og innom TTT med pakke:D Ikke dunt det, kveldsmat med Tiril på onsdager..hmmm.

Skrevet

ojoj, her har det skjedd litt siden jeg var innom sist... og dere har ikke savnet meg.... buhu!!

Har ordna i huset helelørdag, leiligheten på søndag og i dag rømte jeg leiligheten for det er ikke så gøy for Linea og bo i visnings bolig!! Ikke klaske på vinduer, ingen leker.... Men nå er det påtide og rote her igjen... regner liksom med å ha solgt før 17. mai... fordi...

vi har nå hatt to visninger og allerede fått inn bud over takst... dette lover godt!! JUHU!!!!!!

Netter er bare tull, soving er for pingler.... mye morrorre og prompe hele natten. Vekke mamma og holde henne våken en stund!!! CRAAAAAP!!!Skjønner ikke hva som gjør at hun får luft i magen... ser ingen sammenheng mellom det hun spiser (eller jeg spiser) og når hun fiser!! ARGH!!! Hadde liksom en god natt og så skjærer alt seg....

ER MISUNNELIG PÅ MOLAIT!!!! Håper på god natt for deg i natt også... og så kan du lære min og sove!!!

Har lest alt men orker ikke kommentere så nøye, men...

Ama: ish med bæsj!

Herk: mmmm, milkshake...

Tiny: Du som er god på fotball, kan du ikke bare bli tipper på heltid eller bli manager eller no'.... = slutte og jobbe....

Nei, nå må jeg se på tv litt... skal komme sterkere tilbake siden.

Skrevet

nuvel (som svanine ville sagt..guh altså nå savnerr jegg svanine!) er ikke meg der skal misunnes mest trur eg. Er en grunn til at vi alle har gledet oss til ungen er 9 uker..og delvis gleder oss til det enda. (les aleksander) At vi bare kan legge og gå ut (helst uten nattasang til og med for da ser man dumt på mamma) (le EA) At vi vil legge gå ut og morran kl 7 eller senere (les tiril) At morran gjerne starterr 9!! (les oskar) At morran i lange tider startet 11-12!!! (les Gabriel) At ungen sover gjennom natta tidlig, sover masse på dagen og ligger å pludrer når a ikke sover og egentlig ikke kvalifiseres til å kalles baby!! (les Linea)

Beklager ama..di si roter enda for mye med legging og natten til å nevnes;) LH har vel hatt en del bra netter, men så mye rot på dagtid a gitt!

Skal nevnes at alle de over har hatt andre ting som spybæsjx2 klag og powernapper og mangel på lykkepiller og prob med spising og det ene og det andre.(hmm Tiril er i grunn helt ok, litt temprament bare..hehe)

Sier ikke med dette at jeg har verdens vanskligste eller at det er synd på meg..bare hvorfor misunne meg?? Og spes det med natt?? Men I see your point:)

Mye? Synes det har vært lite liv her jeg. Cat er tyst, svanine er borte, tiny jobber, pt stikker såvidt nesen innom, mtg har lampa på....joa sprudler over med liv:)

Takk for lunch ama:) Jeg hadde faktisk ikke tenkt å be om mat assa! Og da jeg spurte will omhan var sulten var det fordi jeg hadde en bollepose i bilen. Som du kanskje har merket er han like beskjeden som mor si;)

Jo ang kino og HP. "varre hu som snakka om kino?" jepp. "Ja men det er greit. Jeg kan nok gå med hu." Ja det blir uten meg da sier jeg..."ja regna jo med det da!" Sa det var en date...da bare så han dumt på meg;)

Skrevet

Hvordan gikk den legginga til slutt molle???

Må si det er lenge siden G hadde morgenen 11-12 nå altså!!! Kan ikke huske det har vært sånn de siste nettene. Nå skal jeg ikke klage. To dager denne uken(les: forrige uke) har jeg fått slumre til halv ni med han ved siden av meg, men det er ikke hverdagskost. Morran pleier å være mellom halv 6 og halv 7 her altså. Og legging er heller ingen spøk.

I dag har vi da begynt oprasjon "legging i egen seng uten pupp"(jada, jeg har faktisk et par ganger lagt han i egen seng med pupp. Så nok ganske komisk ut. Slitsomt var det óg..).

V la i dag. Masse hyyyyyyyyyyl!!! Hvorfor kan han ikke bare sure og klage og til slutt bare sovne? Han hylgriner jo. Skulle tro han hadde det skikkelig vondt. Det tok ca 1 time og 15 min før han segna om av utmattelse. Får se hvor lang tid det tar i morgen. Ikke noe sånn gå ut og litt grin, gå inn og trøste her nei. Går man fra ham skriker han til han ikke får puste. Huff.... For noe dritt.

Jeg lurer på litt detaljer 18. mai, jeg. Husker ikke helt hvordan det skulle foregå. Når begynner man? Skal mange menn og barn være med? Regner med at mange barn skal være med, men når skal man bli kvitt barn? Ja..Jeg lurer på litt av hvert jeg.

Nå er det snart ikke mere batteri på dataen heller. Jeg har på lampa, skjønner der:D

Skrevet

stearinlys er både økonomisk (vokslys iaf) og koseliig. Lyst nok blir det og;) Plug it in!

Joda, vet Gabi har vært en prøvelse og søvn er bare tull og sånn. Men ift netter liksom...aldri fått ligge til 11 noen gang jeg! (mm m har stått opp da) Kunne det med Will og det har vært savnet!

Leggignen din høres ut som vår. Hold ut! Tok et par uker her. Om du gir deg så har han 1: gråtet så lenge forjeves 2: finner kjapt ut at "hvis jeg bare hyler lenge nok kommer puppen" Dette sagt har vi endt opp med pupp her av og til assa:) Synd han ikke tar smokk. Kaaan kjøre flaske i seng men er ikke å anbefale. Men hva gjør man ikke for søvn. Så får man heller ta den kampen senere. Lettere når de er større og man kan snakke til dem og de kan si fra. M fikk IKKE legge her en lang periode. (fikk av meg altså) Er han roligere om du legger? Eller er det bare pupp da? En stund kunne barejeg legge. Slitsomt. Nå kan begge, men går lettest med far. Han har nemlig ingen pupp:)

18 mai.

Satt og diskuterte med gubben nå faktisk. Litt hvor man legger barn først og hvilke barn som evt kan flyttes på etter at de har sovnet hvilke som ikke blir vekket av at et annet barn på samme rom våkner og litt sånt.

Dagen er ganske åpen. Fra 12 skal jeg være tekkelig. (kanskje) Så kommer det folk til alle tider. Grillen fyres rundt 14 (kanskje) og ettersom det behøves (gassgrill) Spiser, mater, leker, bleieskifter, legger, mater mer, skifter mer til 18-19 (ca.)

Så tar den ene part og kjører barn til barnevakt. Fint om resten (LT,LH, L) enten legger barnet(a) sine hos en barnevakt eller er ok med at de sover ute i vogna. (snakker om kveld/natt) da det begynner å bli smått med rom her:) (ellers finner man vel på noe der og..)

Utover blir de herboende barna lagt og så fester man så mye man føler for. Skulle noen bli oversttadig så har vi både nr til taxi og mme her så ingen fare;) Inv. er til Tråddame med mann og barn. (kommer C PT?) Dersom man ikke har barnevakt er det mannen som må gå, tråddame har 1pri denne kvelden.

Man drar når man vil, jeg legger meg når jeg blir trøtt. (ja når som i hver gang når ja..hehe) Frokosten for beboerne vil bli noget enkel. Slenger inn en haug rundstk. og et par pålegg på benken så får folk styre seg selv. Avreise for innfløtterne er valgfritt, men selv drar jeg videre til neste fest (URK) rundt 18.

BESKJED TIL ALLE:

Vet noen kanskje ikke kan svare, men prøv:) Innen utgangen av onsdag hadde det vært fint å vite hvor mange som kommer fra hvem og hvem som sover her og evt når hvem kommer.

Ja jeg har relativt stort hus, ja jeg har stor hage, ja vi blir mange, svelg mye og smil mye:D (og ja jeg kommer tidvis til å være svett, vær overbærende) Minner om at jeg har 1 do (og skogen er høgd ned) så tiss før dere kommer.

MAT: Alle tar med grillmat. Vi stiller salat og litt div. Dersom vi blir mange er det fint om folk gidder dra med seg ei potet (bake) eller potetsalat. Har noe men vet ei hur mye folk spiser og er så mye fremover at vi er rett og slett litt blakke. (2 konfer straks og) Evt dersom det ønskes kan jeg ordne med det meste (komme med ønsker) mot at alle slenger litt i potten. (vil ikke virke gnien, men skal brødfø barn noen uker fremover)

Skrevet

Hmmmm... Høres bra ut med 18 da! Vi blir ihvertfall meg og Gabba. Vet du hvilke menn som kommer? Kjenner mennene hverandre fra før? V ville ihvertfall ikke være den eneste som ikke kjente noen. Han blir sikkert ikke med uansett, men jeg prøver å få han med da:)

Hmmm....2: Hvor mange øl bør jeg beregne da tro? Er ikke så inn i denne drikkegreia lenger så det er vanskelig å beregne:D

Og legging. Ja, det funker bare med V. Med en gang han ser trynet mitt skriker han enda verre(om det er mulig). Men jeg synes V var kjempeflink og utholdende i dag altså. Skikkelig stolt av ham. Klaga ikke en gang, bare vifta meg bort. Tror han synes det er litt allright at det er noe han er bedre enn meg på når det gjelder Gabba også. Jeg er jo mye mer sammen med ham og har litt mer dreisen på det meste kan man si:) Hihi. Søte mannen min. Blei litt forelska igjen jeg. Vi har spist på Peppes i dag også. Var nesten litt sånn kjærester;)

Skrevet

INGEN SOM SAVNE MEG JO......................................................

bare drite i å komme på fredag jeg da???????????????????? (neida, kommer! Værsikkerpådetaltså!)

Dårlig lys ja Mo.... skjønner ikke at jeg henger med dere som deler på smokker og alt over en lav sko....... (gjør det akkurat likens her med ungene vi omgås, man tørker vekk den værste snørra lissom!)

Jeg har lest alt annet om fest og legging og alt annet, men jeg orker ikke kommentere alt. Er sliten jeg, skal begynne å pakke litt etterpå nå...... Har senvakt i morra, også er det tidlig på toget på onsdag...

Jeg GLEDER meg til fredag da! Selv om jeg ser at noen av dere er barkede festere allerede denne våren da, så er det første gang for meg siden 27 januar ( det var første festen etter gutten kom).

Pappan har lagt gutten siden mandag da (ikke i går da var det mamma, for pappa var på kamp) og han er nede i kl 21 nå da og uten armen til mamma og uten alt for mye styr:) Blir spennede å se hva mamma får til med ungen på onsdag, og seff viktigst AV ALT (cl) FREDAG!!! Ikke like gøy når festen er i hagen og jeg legger unge hele natta inne.

GRATULERE MED FØRSTE NATT MO!

Jeg har noen venner som fortsatt er barnløse, og noen av de har jeg lite å snakke om......men så har jeg (tidligere) venner som også har barn og som jeg har absolutt ingenting å snakke om med:)

Jeg har spist is jeg, hos søs i går. Maaaasssse peanutter og nam-nam!

Tar gjerne et treff i "syden" jeg!

jeg har (under)liv............haha

Jeg har jo ikke lyst påflere unger så jeg er sikkert gravid før jeg vet ordet av det:) Joiner deg jeg Tiny. Hvordan skal det bli for dere som skal ha fler, å gå uten alle oss andre sammen med dere da????

Ikke et eneste ord om LTs soving....rart! Og nok en oppramsing uten meg.......... det kunne stått tiny og 1D jobber,

Babyen min sovnet av seg selv alene ute i senga si i kveld, pappa la og sang litt nattasanger og trakk opp snurrehengedingsen over senga og gikk ut også har det vært stille...... kl 21!

NÅ ern våken igjen, så da må jeg legge meg! CRAAAAAAAAAAAP, da får jeg ikke pakka noe! Natta!

Skrevet

Okidoki: Leonora har en liten beskjed å komme med: Hun sov nemmelig heile natta fra ho var 3 uker til den dagen hun fylte 5 mnd. Det var kav med legging en periode,men ho sov til kl 07-pupp og sov videre til kl 10.00. Og så ble ho 5 mnd-det var dags for vaksiner,amadritt,forkjølelse,finne ut nye måter å komme seg framover på-kan ikke sove da vett!! Men nå som det er sagt-de 3 siste nettene så har ho sovet heile natta fra kl 19 til kl 06 (hadde vært fint om ho sov litt lenger, men,men). Jeg registrerer ikke noe kny fra henne heile natta- sambo har vært innom og snudd henne fra mage til rygg 1-2 ganger:)

Men det som er mest pes er maten- jeg vil gjerne snart se en ende på nestenfullamminga!! I dag har hun spist en skje med grøt,2 skjeer med middag og 4 skjeer med frukt. Har også fått i henne en halv minileverpostei boks. Det var terapi å mate E som gapte fortere enn han rakk svelge:)

Og freddan(freddan blir hos Mol;)): Sambo,jeg og Leo kommer:) Sambo har en time hos fysomann kl 16-så vi drar hjem til den og kommer tilbake for videre morro til kvelden. Barnevakt har vi skaffet oss;) Jeg tar med meg mat og drikke + en haug plastikkbestikk:) Har rydda skuffer og skap:)

Nå er det natta-skulle liksom legge meg tidlig i dag-men så plutselig fikk jeg det for meg å vaske skap og kaste ting og tang at ja så plutselig så ble klokka fy og skam.

Og alle dere som føler dere usavnet- jeg savner dere alle:D

Skrevet

Flnke V! *klappepåhodet*

M er jo her!! Ikke minst er JEG her og det burde holde for V;) Nei men skal vi se...Mr.T kommer.simbamannen. StoreT. Amadamamannen. PT-mannen-tror jeg. Kanskje Hr.Herk. Twinspappan aner jeg ikke. Egentlig er det bare med sikkerhet at trøndermannen ikke kommer, resten kommer eller muligens:) Iaf på dagen, kanhende noen er barnevakt på kvelden. Så da er det faktsik bare V som er feig;)

Hva skjedde med "kult med fest ass, og mange man ikke kjenner" Var da ofte sånn på fester før. Nei menna er inv. og da er det god folkeskikk å komme mm man er syk. (ikke morsmelk..fan vi har jo ødelagt mange normale forkortelser vi!) Nei men føler han stort ubehag ved å komme skal han slippe, men blir nok koselig og tror ikke han skal tenke på det. Flere som kommer som aldri har sett noen før! V har da iaf sankka med meg og M. Og sett Tiny:) så han kan ta den beskjedenheta si og putte den opp i stumpen:P Han kan jo komme på dagen og blir det "for ille" så er det da bare å dra på kvelden.

Beregning av drekka: Altså vanskelig å si. Men ta nå med. Sett en 6pack ekstra i bilen og går den ikke med så kommer sommer og flere drekkaanledninger:D Ta gjerne med andre ting. Har kaffe om noen skulle trenge det til noe. (er det noen andre enn trøndern som prøver karsk tru?) Ok for å svare mtg, ta med 2 6pack til deg. Og evt en tår med noe annet for avveksling. Du burde klare deg da vil jeg tro. (nå vet joikke jeg hva du orka før da) Ellers må du da gjerne ta med mer, som sagt vi har nr. til taxi og har faktisk en babumann til stede om det skulle bli for ille;)

Nei nu er natten. M og jeg har skrudd noe benker og bord og greier så tiden fløy:)

bøfn

(E har ikke gitt fra seg en lyd enda *krysserfingre*)

Skrevet

Flere som kommer som aldri har sett noen før!

(Mo: jeg har sett folk før altså,selv om jeg kommer fra nord for moralsirkelen)

(jeg leste med mindre......... er man dm da eller????)

Noen paker penger i stompen, andre beskjedenheta si....... (og du skrev pumpen når du fortalte om hu rarejenta som ikke viste noe som helst)

takk for savn:)

Herk: du spurte om du skal ta med B til KB..... Tror jeg sender deg sms om det jeg, så vi er sikker på at vi skjønner hverandre:)

Trøndemannen kommer ikke (med mindre han finner det for godt å hive seg i bilden og kjører nedover på fredag etter jobb fordi han sanner meg så dyrisk......hmmmmm, *trokkede*!)

Trønderdama kommer ikke til å prøve karsk, selv om andre kanskje vil. Jeg er med på å spleise, handle selv eller en kombinasjon. Bare si hva som er greiest! Er forresten ikke meninga du skal spons oss Mo, jeg handler til frokost også jeg shu! Som sagt: just name the price:)

Skylder jeg noen penger forresten............jo, MO du skal ha noe for noe postgreier???? var det en hundrings? Vet ikke hva jeg tar med av fludium, mulig jeg liker rødvin så godt at jeg vil ta med ei flaske av den sorten, også er det fare for at det skal noe B inn i gapet. Har lyst på sambokka også, men det er ratt dyrt...... får se hva jeg gidder fikse. Øl er det lite med her, kanskje noen ringnes fatøl, eller heineken, eller san miguel, eller ja får se. Skal jo ha mat også (det er VIKTIG)........ hihi

Jeg har fortsatt ikke pakka noe...blir dritt i morra dette:( kjedelig, for må innom butikken i sentrum før jeg stikker på jobb i morra og det tar ekstra tid............ Har vannvittige mengder med ting som skal nedover, så trenger ekstra bagg bare til det. Slipper ta det med hjem da:)

jeje

Skrevet

Har ingen av dere klart å finne ut hva det er som gjør at Linnis fiser hele natten?? Herregud, oppe tre ganger etter at jeg la meg, sov sammen med meg fra halv fem. Prøvde å ikke drikke cola rett før amming i går... prøver da alt, men det hadde ingen effekt (JUHU!!)

Jeg er misunnelig (ikke det at jeg miss-unner deg det, mol) fordi du har sånn dritt legging og dritt netter og så plutselig funker det bra (om så bare for en natt; HVORDAN GIKK DET I NATT????) Hadde jo en god natt forrige uke selv, og ingen ting er anderledes med mat eller rutiner hverken nå eller dagene før den natten... SKJØNNER INGENTING JEG!!!!

Endelig er min kjære medsammensvorne medmamma tilbake i permisjon så da får jeg flere kanaler å skravle ut i.... faser vel litt ut her etterhvert, da.... Eller ikke, vi får se!

Inntil videre, ha en god dag... Jeg vil kjøpe hørselsvern!! That girl can scream!!!! SHAIT!!

Skrevet

Her var det MYE å lese - brukt en halvtime og er ikke halvveis en gang... Har fått med meg tom Molle sitt innlegg om 18 mai - etter det må jeg bare skippe... Må nesten prøve å jobbe litt også ;P

Jeg var nemlig litt sen på jobb i dag - eller var her til 9 da, men jeg liker jo ikke jobbe til 17 så 9 er alt for sent... A våknet 0530, urk. G forsøkte å få han til å sove, men akk nei. Ved 6 kapitulerte han og ga flaske, så sovnet han igjen med en gang. Jeg skulle opp 0630, han la seg igjen og jeg tenkte nå skal jeg snart opp. A våknet igjen og jeg tenkte, vel det var jo en liten dupp... Lå å dro meg mens jeg ventet på at kl skulle ringe, så kommer G litt forfjamsa inn fra badet og sier - du er klar over at klokka er ti på halv ni - huff, hater å starte med stress på morgenen... Nuvel, var på jobb til 9 som nevnt så det gikk unna, heldigvis bruker jeg bare drøyt 10 min til jobb ;o)

Vedr 18:

A - C - G og moi kommer, dukker opp mannsterke sånn utpå dagen (før 14). Hvordan vi gjør videre vet jeg ikke enda. Skal ikke ha barnevakt, men A kan evt sove i vogna til vi drar og C klarer seg våken ganske lenge. Skal i 60 års lag til pappa på lør - så det blir ikke noe langt utpå natta for meg og ungene på fre. Men vi klarer oss nok en stund utpå i alle fall, men blir nok ikke etter 24 nei...

Jeg kan forresten ta med litt potetsalat om noen vil - kanskje lage en pastasalat også om noen har lyst på det??

Grattis med fin natt i går Molle - hvordan fortonet denne natten seg??

Bare 3 uker igjen nå så har jeg lenge fri igjen :o)

Har forresten planer om luxus spa i Budapest (5 stjerners) med syklubben. Drit billig vett 3365 eller noe for fly og hotell fra fre tom man - skal legge ut link senere... :o)

Burde sikkert kommentert noe mer - men ugg, husker ikke... Håper alle har det (forholdsvis) flotters om dagen i hvertfall!! ;D

Gotta work! Ha en fin dag i solen da små og store :o)

Skrevet

Jeg skal prøve å snakke V til fornuft jeg. Vi har aldri hatt barnevakt på natten vi! Kanskje dette kan bli første gang? Kanskje spørre mor om hun vil. Det vil hun heeeelt sikkert, om hun ikke har planer.

Hvordan går det med våren 09-barn da? Vidar er med:D Noen flere som har diskutert det med mannfolka eller?

Petro: Blir fint å se deg på fredag. Lenge siden nå.

Deg også svana:) Og herk og simba:)

Også gleder jeg meg masse til å møte min kjære 1D!!!!!!

Jippi!!

Skrevet

Gleder meg til å se deg igjen også, mtg! Vårbarn '09 høres jo ikke helt dumt ut da....

Molle: Ser nok ut til at vi kjører hjem. Bør vel ta med mye mat, for det blir sikkert grilling mer enn én gang, siden det blir såpass mange timer? Skal vi ha med engangsservise også? Gjør det gjerne, men du bestemmer, det er jo ditt hus!

Fin framgang på nettene da, det er nok noe på gang nå!

Spurte vel om håret mitt også, du? Har klippet av noen cm og fått det oppklippet igjen. About time! Ville egentlig farge også, men jeg har ikke råd til å holde det ved like, så da droppa jeg det. Bruker en del penger hos hudpleier for tida, huden min er jo verre nå enn da jeg var i tenåra, så da får jeg bare punge ut i håp om å bli kvitt problemet.

Tror dere ikke at mamma har klart å kjøpe maken kjole som meg, dere da?! Bra jeg ikke hadde tenkt å bruke den på 17.mai uansett, ville jo bare sett for teit ut. Så heretter når vi skal på noe sammen, får vi avtale på forhånd, så vi ikke dukker opp i samme kjole. Blir vel så kaldt på 17.mai, at jeg bare kommer til å være glad for at jeg valgte bukse...

Vi har forresten fått en ny husregel her nå: Ta alltid ut kontakten til stereoanlegget når det ikke er i bruk! I går hadde LH klart å skru volumet på max før han traff radioknappen..... Tror dere han ble redd eller?

Skrevet

Jeg er i livet.

Men jeg er sliten.

Disse barna blir jo ikke friske jo. A feber og snørr og slim, E noe bedre.

Sov vel 1.5 t i strekk i natt tenker jeg.

Takk til Moll som savnet meg.Takk for lang lesing alle sammen.

Skrevet

IIIISH, Svana! Krysser alle lemmer for at gutta skal bli friske til 17.!!!!

Da er leiligheten solgt til 500.000 over takst!!!! OG 1.025.000 over det vi kjøpte den for for tre år siden!!!! Smilet går rundt hele hodet til mannen!!

Bra vi tjente så mye for jeg knuste displayet på mobilen min i dag... fiiiine nokiaen min i gull/bronse farge med blader på!!!! CRAAAAP!!! Og alle telefonnummere og avtaler ligger på den... ish!!!!

Jeg kan ikke legge Linnis lenger... funker ikke. Pappa legger på 10 min! Jeg bruker minst en time!!

Har ikke mer og si.. har skravla med venninne før i dag! ;)

Skrevet

Har du link til leiligheten?

Skrevet

Aller først: SAVNER 1D!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! *Gledesegtilfreddanmed1D* (eh..ja altså..)

Ang misunnelse på legging..hirrhirr. Ventet på en del kommentarer ja. Glisa da jeg skrev. Nåh får jeg høre det vett.

1:ama, 5 mnd er lenge siden. Ser man bort fra siste 4-5 netter har ikke di si vært et drømmeeksepel på soving. Verken dag eller natt. (men hun har vært mye bedre enn E da..natt iaf;) ) OOOG var deg jeg regna med å få først tilbakeslag fra-hoho

2:mtg, de fleste av oss har ALDRI fått ligge til 11-12 så det så! Men jo han Gabi har virkelig tatt igjen for det den siste tiden:) Funker dråpene synes du? Og hvordan gikk det i kveld?

3: 1D, altså du skulle faktisk nevnes..eller LT. Skulle stå "LT kan heller ikke ramses opp , da han er en liten parasitt;) (men blitt storeflinkegutten nå da!

4: husser itte...

E var rimelig full til slutt ja ama, han hadde jo spist mer enn han pleier også gir du han fruktsak etterpå. Og så fikk han litt leverpostei. Til slutt bare vifta han bort alt som kom i nærhaten av munn:) De si vil jo ikke smake engang hun! Greit hvis hun ikke liker, men er det mat skal det IKKE i munn! Hva hjelper det å lage gode ting da? Nei ingen gode råd å komme med desverre.

hahahaha, jeg skal ha rundt 20 folk over til freddan;)

Info notert ama, når tror du ca dere kommer?

1D: Ikke har sett noen før? Har da sett flere av oss du da?! Og ja du er dm;)

"(og du skrev pumpen når du fortalte om hu rarejenta som ikke viste noe som helst)

takk for savn:)" HÆ? og ja pumpen er jo "pent" uttrykk for ræva...

PT: Lag gjerne pottissalat:) Har litt stående her og som må etas. Tenkte å steke noen sånne potetbåter. William (og muligens vi) skal ha bakt potet, så om noen vil ha det så står ovnen på:) SKAL MANGE HA KRYDDERSMØR??? Lager ikke 1 kg om 2 skal ha liksom...

1D: (nå blir mange avsnitt til deg! tar igjen for tapt...) ca hundrings på post:) Og den premien med ostekake er ikke såå viktig altså:) Var det at du i de tider du skrøyt av kaka di så da syntes ejg det var en lur ide;) Også har jeg en til vett!! Det ble ikke bleieskift nei..hum..tja..hmm? Fikk du pakket ferdig i dag da? Skravleberte!;)

Ama: På freddan skal du få møte mer jabbedame enn meg:D

Sessa:

Fising? Næ...vet ei. E sleit en stund med luft på natten han og. Om det ikke gir seg på noen dager så hør med hs (kanskje den nye hs;)? ) Kanskje de har noen lure tips. Kan være hun reagerer på noe nå som hun tålte før og. Prøv å kutte ut noe og se om virkning. HALLOOOO! Bare kødda jeg da. Regna med at du unte meg det:) IKKE BRA I NATT!:( E var oppe fra 4-5!! Ikke hyl hele tiden, men dro seg opp av sovnen. Sov liksom 2 min om gangen når han endelig sovna. Far som tok det. Med meg blir han til en liten ball på jakt etter puppen-hihi. Far sa det virka som han hadde vondt, for sov og så plutselig _de_ grimasene og hyyl. MEN-våknet ikke før 4 da:D:D. Er jo fremgang fra å våkne 23-24 tiden. (og gjerne 2-3 også) + at HAN SOV TIL 7:30!!!! Hør med svanine og simba om hørselsvern. De har undersøkt en del der...

PT: Såå enig ang morran og stress. Ødelegger jo halve dagen det. Og ang 18 og C...for all del, plager ikke meg..men blir "fest" utover da. Jeg skal sende bort William. Sende bort..hehe..altså la ham sove over hos en kamerat eller noe. L (til 1D) blir igjen hos mormoren sin i Oslo. Så blir ingen her å være sammen med. Men har da ps og dvd evt:) Fær 14...ja det kan være så mangt;) Hur natten fortonet seg står under avsnittet til Sessa:) Tenk deg det. Bare 3 uker. Tiden flyr!!

Vært i Budapest (både buda og pest) Fint der:)

MTG: Er på tide da;) Nei vi hadde ikke før nå sist lørdag selv vi. Barnevakt på natten altså. William var bare 2,5 mnd første natten borte og ved 8-9mnd alder hadde han sovet borte iaf.10-15 ganger!

Vår09club: haha jo har faktisk nevt det. "jaha, da vet jeg det" Flira litt av at vi jenter satt å planla sånn:)

Simba: Nei men så kjedelig da!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Men dere må jo gjøre som dere føler best selv:) (men ikke kjør for å ikke være til bryderi! For det er dere ikke! Har tenkt ut alt klart i hodet mitt nå:D) Kjipern med hud da! Jeg fikk også farga litt, eller stripa heter det vel..eller nei farga og stripa? Men hu frisøren min så på meg at jeg var ei som trengte noe som ikke måtte etterfylles jevnlig så ordna noe bra:) hahaha samme kjole som mor;)

OJ til stereo! Ny regel her: Dra alltid ut ladern til mobilen når du ikke lader. E fikk tak i ledningen og puttet den i munn..skal si han grøssa..huff. Dirrer bra i tunga den (ja gjort det selv-ikke spør)

Svaniiiine:)))))))))))) Du lever:D Uff med gutta. Gleder meg til du er tilbake på plass;)

500.000 over takst!! Det var mye og bra:) og mer enn 1 mill i "fortjeneste" SYKT!! Nå kan vi sankke misunnelig nå (men mis unner deg det ikke da;) )

ALLE: Jeg har så det holder av plast og engangs. (også rydda i skap) Så det trengs ikke ta med. Ja også svar på det der med kryddersmør da:) (er hvitløk i)

Jada mye, men så har jeg ikke skrevet på et døgn og det hadde mange av dere:)

Skrevet

Svanina : uff og uff kan ikke disse gutta dine bli friske - Måå jo være sliten du nå. (Så melding på msn, vet ikke hvordan det blir ennå)

18.

vi kommer, men vet ikke hva vi gjør egentlig kanskje jeg kjører da så blir det lettere å komme seg hjem? Gubben syns vel ikke det er no gøy å være med edru og det er forlangt hjem til å la bilen stå

Som nevnt vi må finne en butikk for å handle

Jeg vil ha kryddersmør, men må vel kjøpe noe å ha det til da, Håper det grilles selv etter 14????????????

Siden vi kommer sent 17-18 tiden kanskje

Mo ang kommentarer på babyene så kan jeg også si at O sov til både 12 og 13 lenge Hele natta lenge lett å legge lenge, men det er jo slik at ting forandrer seg stadig så PLEIER er et ord man kan droppe.

SP ang puppene har jeg glemt å svare på; det går i grunn ikke så ekstremt bra, men de sittter på fortsatt.

Jeg er solbrent.

Håper jeg får sett dere alle på fredag da.

bønf

Skrevet

Herk: Enten dytter vi deg under et bord eller så sender vi deg hjem med Tiny eller ama eller noe. Gubben kan dra hjem med O utover kvelden. Så får vi deg til et tog dagen etter:D (molle er bare konge på planer altså;) ) Jo og du Herk..må du svelge dannelse/beskjedenheta di snart. Du er alltid inv. på alt på tråden, så vet du det. Trenger du sted å sove så si det. Ta deg til rette, det gjør resten av oss;)

svanine..litt harde følelser her nå...du var på. Ikke et pip på msn. Og nå hører jeg at andre har fått pip...Jo og det samme gjelder deg. skal nok få skyfla deg under et bord og:)

Solbrent? Jeg er blek som fiskebolla:)

Grilles hele dagen.

(hehe..kjekke setninger etter hverandre)

Simba, du snakket om å grille fler ganger. (var det ikke deg a?) Grill så mange ganger dere vil alle sammen, ellers er det fullt lov å ta seg ei brødskive og altså:) Gitt at man gidder fikse det selv.

Nei nu er det natten. Masse!!! å gjøre i morgen! Får se om vi kommer innom eller ei Tiny. Men ikke bli hjemme og sånn da;)

Skrevet

Hei og hå!

Blir ingen kommentering nå bortsett fra vedr 18. Er ikke tid - må jobbe da systemet går ned kl 14 i dag til over helgen), men alt er lest...

Jeg kan lage pastasalat (ikke potetsalat) som er god ved siden av grillings. Også kan jeg ta med potetsalat (les kjøpe) ;D

Vedr C - vi blir som sagt ikke så lenge utover, så det går nok bra og vi kommer ikke til å drikke noe særlig. Så lenge folk er litt gladfulle går det nok fint - tror ikke C er stor nok til å tenke over hvorfor man er så glad - hehe. Også er vel sannsynligvis ikke folk drita kl 21 om de har unger som skal legges ol, eller??

Nuvel, det ordner seg - vi drar når det er nok, det kan være kl 18 og det kan være 24, who knows :o)

Blir hyggelig å se alle da i hvertfall... :o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...