Amabolla Skrevet 12. mai 2007 #151 Skrevet 12. mai 2007 I dag våknet jeg av sprengpupp kl 05.30.........Ingen Leonora som hadde spist av de siden kl 19.30:) Ho hadde visst våkna rundt 04.00-men sambo gikk inn og da lå ho på magen-han snudde ho så sovna ho igjen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Er ikke opplagt og uthvilt siden jeg ikke kom meg i seng før kl 00.30- men likevel:) Ja, og så har mensdritten kommet- blærk-det har vært digg å ha sluppet den siden november-05! Harrytur i dag:)
Sessa ruger igjen... Skrevet 12. mai 2007 #152 Skrevet 12. mai 2007 HA! I dag vinner jeg tidligst oppe med unge!! For vi kan da ikke ha to netter på rad med god søvn, neida!!! Natta har vært et helvete!! Urolig på kvelden pleier = god natt, men i går var det tull over hele linja! Fising til gullmadalje!! Måtte legge meg sammen med henne i 23 tida, sovna begge to, pappa løftet henne over i egen seng og inviterte til freddan!! Så sov alle tre og jeg gledet meg til å våkne uthvilt, men neida!! Måtte ta henne over i senga vår igjen etter midnatt en gang, så over i egen seng 2:45, over i vår seng igjen en time senere. Av og på soving, med unge i fjeset eller oppå fjeset. Ga pupp kl 5 men funka ikke noe videre, skiftet bleie, da det ofte resulterer i bais, har nå vært oppe av sengen i en time og hun virker strålende fornøyd... crap. I dag som vi liksom skal få gjort så vannvittig mye... Skjønner ikke hva som er galt, hva hun promper så sinnsykt av. Spiste akkurat det samme i går og i dag, eller i går og i forigårs, da. Største forskjell på disse to dagene var at første kvelden var det pappa som gikk inn hver gang når hun var urolig... kanskje hun til slutt tenkte: mamma kommer ikke likevel så jeg kan jo bare sove. I så fall er det ingen tvil om arbeidsfordeling fremover! Må prøve å legge meg litt igjen etterpå, må bare la mann få sove ferdig først, han er helt ødelagt uten søvn... jeg klarer meg. Håper naboen overlever banking i gulvet kl halv sju om morgenen. Snart gi grøt kanskje... og ta på vanlig klær og ikke pysj... ish, dette blir en litt tøff dag... tror Linea må til mormor tidligere enn vi hadde planlagt... Mol: lykke til med barnevakt i dag. Det går jo alltids på et vis... Kanskje sette igjen vogn, så han kan trilles i søvn i verste fall... Og gi masse pupp i hele dag så er han kanskje ikke så keen i natt... Vet ikke jeg, har ikke hatt sånn barnevakt ennå... (er veldig glad i ... merker jeg!!) Herk: send adresse så skal jeg få ordnet med premie. zzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz
Sessa ruger igjen... Skrevet 12. mai 2007 #153 Skrevet 12. mai 2007 ..har søt drittunge, da!! Hun har lagt smokken i gå vogna og triller rundt!! Ser så stor ut liksom!
_svana_ Skrevet 12. mai 2007 Forfatter #154 Skrevet 12. mai 2007 Hehe, så søtt da. Den natta høres ikke fullt så søt ut *klemmepå* Grattis med sprengpupp Ama, og antigrattis med tr. Her var det mating kl tre, men ingen smokkedytt etter at vi la oss. Hurra! Morran halv seks da *urk* Og Edvin har feber igjen, sukk. Og bunaden passer f*** meg ikke! Eller, jeg får den på men er ikke behagelig. Tjukkafeita er lei seg nå. Håper det går bra med pass i kveld Moll.
Sessa ruger igjen... Skrevet 12. mai 2007 #155 Skrevet 12. mai 2007 Du, svana, har glemt å spørre, men var siste Tori albumet bra?? Sjelden jeg møter noen som er så store Tori fans... Har vært det lenge selv, men synes de siste albumene liksom ikke har så mange perler som de første... Minner det nye noe om de gamle i det hele tatt?? Altså Littleeartquakes og Under the Pink (og Boys for Pele for så vidt)...?
_svana_ Skrevet 12. mai 2007 Forfatter #156 Skrevet 12. mai 2007 Vet du hva, dette må jeg tygge litt på. Har ikke fått hørt så mye på den, plate er nemlig veldig lang (23 spor). Har fått laga mp3 av de sånn at jeg kan lytte ordentlig når jeg går tur. Førsteinntrykket er vel at bandet er framtredende på også denne plata. Ikke bare rene, pene låter som de første platene. Men mange fine her og. Må bare høre litt tror jeg, det er bare de første 4-5 som jeg har fått teken på enda. Men kos at det finnes flere av oss! :-D Kommer tilbake med mer...
♥Tiny Skrevet 12. mai 2007 #157 Skrevet 12. mai 2007 God morgen En uke med arbeid for mor er over og endelig HELG Det er lenge siden jeg hadde den gleden ja... Som flere på tråden prøvde Tiril seg med morgen kl 6, men både mor og far nektet å stå opp og fikk drøyd den helt til kl 7 da ihvertfall. Far stod opp og jeg fikk sove! Stod opp litt over 9 og tok med Tiril i dusjen mens far tar en dupp... Nå sover de søtt begge to Idag er det partai her.. Og Tiril skal for første gang sove borte uten oss.. Det går sikkert fint! Lurer på hvor mange som kommer idag jeg noen som har meldt frafall ihvertfall... Må handle litt før vi er klare for inntog ihvertfall.. Mangler noen småting! Fysj&Æsj til alle drittnetter og tanter..Og hipp hurra for alt som er bra! Kan jo nevne at jeg leser hver dag, men er ikke alltid jeg har tid til å svare på ting! Gjenta gjerne om det er noe jeg MÅ svare på hehe.. Pt: 9 juni skal jeg sjekke opp.. Ang 18 mai: Jeg har faen meg seinvakt og slutter 16.30...MØKK!! Men skal se om jeg kan få ordnet på det Har bv på kvelden så kommer da også vi hehe..
Cat78♥VerdensVakresteDatter♥ Skrevet 12. mai 2007 #158 Skrevet 12. mai 2007 Tror vi kan komme i bursdag til A også, Petra. Send ut en ønskeliste da vel!
Petronella♡mor til to Skrevet 12. mai 2007 #159 Skrevet 12. mai 2007 Så koselig at mange vil komme til oss i bursdag ;D ;D Tiny - det er feiring den 11 juni (9 er bursdagen men det er en lør) ) Vedr ønskeliste, har jeg forsøkt å høre med han, men alt jeg får til svar er et stort smil og "lalalalala" hmmm - ønsker´n seg musikk da tro??? Jeg vet virkelig ikke hva jeg skal skrive på ønskeliste jeg altså. Han blir glad for alt og det blir mor også - hehe ) Usj, til guggenetter og ur tidlige mårninger...!!! A var på´n 0630 i dag - da var det rett opp og hopp... Han har forresten også hatt litt feber til og fra på 3 dagen nå. Har hørt at det er mange barn rundt her også som har hatt det i det siste - noe som går?!?!?! Jeg har forresten vært kjøpmann igjen denne uken. Har solgt kombivogna til A *sukk* det var vemodig - men what to do?? Gidder jo virkelig ikke å ha den stående på boden å tape seg i verdi. Så på en uke har jeg solgt en kombivogn, en hoppehuske, en aktivitetsmatte og en uro - til to forskjellige, tot pris ble 3650,- (3200,- for vogna og 450,- for det andre) Kommer jo godt med nå som jeg skal ha permisjon uten lønn snart... Kos deg på harrytur i dag ama!! Går sikkert bra med barnepike i dag både Molle og Tiny ) Cat - det var kos kos å se navnet ditt på tråden igjen! ;D Har fått meg noe om pupper/mat/allergier/spise mye/spise lite - men husker ikke hva greia var og om det er blitt "løst" - uansett lykke til! ;P Og seffern er du invitert i bursdag Herk, always (blir sikkert invitert i etterpålag etter konfirmasjonen også, hihi)!!! Og det er dere andre også - alle i hopas... A krabber oxo nå (ordentlig) - det går i 120%. Har forsøkt å dra seg frem et par ganger de siste dagene, men DET går tydeligvis ikke fort nok lenger... C er maaaaaaaaaaakelig - veit ikke hva jeg skal gjøre for å få den ungen til å leke altså... Vil bare spille pc spill og ds eller se tv. Nå har vi inngått en avtale vedr utelek. Dersom hun er ute i 1 time får hun spille 1 time på kvelden, ute 2 spille 2 osv (heldigvis kan hun ikke kl helt, så om hun er ute hele dagen - får hun ikke spille 6 timer i strekk liksom) det funker foreløpig. Men leke alene med tingene sine - nei takke seg til. A derimot er veeeldig interessert i sine leker om dagen. I kveld skal jeg til ei venninne på Grua etter at A har lagt seg, skal drikke vin så blir der til i morgen formiddag. Vi skal skravle og bestemme oss for tursted med syklubben (først var det Tallin, så ble det Dublin, men nå blir det kanskje Tallin allikevel), vil ha ordentlig spa tur til en grei penge... Men så liker vi godt "brune" engelske, skotske, irske puber da - men sikkert flust av sånne "brune" pub´er i Tallin oxo. Noen som har vært der?? Hmmm, hører A driver å skramler i skuffer på kjøkkenet nå - dm som ikke går å ser hva han driver med?? Sender C jeg... *hihi* Ok, det er bare pepperkakeformene som får kjørt seg - foreløpig... Har vært på SS i dag for å kjøpe jakke til C - der var vi IKKE alene for å si det sånn. Det var nesten stokk stein umulig å få parkering. Har ikke sett på makan jeg... Nei, nå er det for stille på kjøkkenet - håper alle har det bra. Skulle sikkert kommentert mye mer, men har bare skummet raskt igjennom for det var så ufatterlig mye å lese på. Kommer ikke på mer... Ble vel litt surr her - men det får gå. Oj, der fyker´n forbi meg og er på vei opp trappa - gotta go...
Petronella♡mor til to Skrevet 12. mai 2007 #160 Skrevet 12. mai 2007 Joa det % tegnet passet jo godt inn... Går i 120% - ja nå har jeg hørt den også, hehe ;P Etterpåslenger av moi, hmmm - har da aldri hendt før?!?!
simbamamma Skrevet 12. mai 2007 #161 Skrevet 12. mai 2007 I dag har jeg klippet håret og kjøpt noen nye klær. Og det var evigheter siden sist! Ama ville grått hvis hun visste hvor sjelden jeg avlegger hennes yrkesgruppe et besøk.... Fant til og med en kjole, riktignok den største de hadde, men lell. (Det er akkurat som om det er en diger bolledeig på magen....hmf!) I går hadde LH besøk av en jevnaldrende for første gang. Jeg har tatt opp igjen kontakten med en gammel venninne, og hun har en sønn som ble født ni dager før LH. Vi hadde det så koselig! LH var riktignok meget skeptisk, og ikke så rent lite redd, i starten, men det gikk seg til etter hvert, selv om han ikke ble veldig trygg på dette lille mennesket med den kraftige stemmen. Jeg er veldig spent på hvordan det blir når han skal treffe alle deres små, håpefulle. Det blir jo mange nye på én gang for den lille pysa mi, så jeg håper de er snille mot ham ;-) Dere må nok være forberedt på litt baluba i starten, men forhåpentligvis tør han opp etter ikke altfor lang tid. Kanskje han til og med kan lære noen nye triks av de eldre og mer erfarne? Nå har A laget mat :-))
Amabolla Skrevet 13. mai 2007 #162 Skrevet 13. mai 2007 God morgen! Tråden var på side 3- hva skjer? Alle slitne fra gårsdagen kanskje? Takk for i går til Tiny,Cat og Mol:) Jeg gikk jo når Mol kom-men rakk en hei og nuss på kinnet:) Harry turen var vellykket:D Hamstra inn barnemat-regna ut at vi sparte 600 kr bare på barnematen- det var noen rabattkuponger der så fikk mye i avslag;) I dag skal vi på flystevne. Simba: jeg er håpløs selv når det kommer til å ordne håret mitt. Jafser av med saksa selv en gang i blant (og jeg er sambo med en frisør også!!)
Herkules Skrevet 13. mai 2007 #163 Skrevet 13. mai 2007 PT jeg har ikke vært i Tallin men i Latvia og Litauen så jeg kjenner til "området" Veldig billig ja og god service Når det gjelder SPA i Tallin har jeg bare hørt positive ting BILLIG og BRA takk for at vi har blitt inv. i bursdag !! Tror vi kommer men må komme meg hjem for å få full oversikt først greit?? Grua sa du hm - Jeg har hadelandsk blod i årene. HVa er din conection med området? Nysgjerrig jeg nå Jeg kjenner en som kjenner en og jeg kjenner en på Grua. Jeg har laget jordbær/banan milkshake til O. dag og det likte han godt!! 2 frosne jordbær 1/4 banan mm Litt grøt (for å få i ham grøt) Deilig stor posjon nammenamm
Molait Skrevet 13. mai 2007 #164 Skrevet 13. mai 2007 hehe ba nå egentlig om en hadeklem siden cat fikk..men nuss på kinnet var ok det og:) Sorry vi kom så sent! Hadde jeg visst du dro tidlig hadde vi da revet oss løs før! Rakk å si hei og hade da:) Og fått poengtert at alle har fine flate mager men ikke jeg:( (les skrukkete brøddeig) Ble du fin da Simb? Hva gjorde du? Funnet ut mer ang soving? synes dere skal bli:D pt...det er en periode. William har nå spillet seg ferdig. Spiller en del, men går faktisk lei og tar seg tur ut. Er lettere nå som det er vår og sommer. Kommer til å vare eet par år..hehe. Som gode foreldre burde dere da kanskje ikke kjøpe DS til jenta, men heller noe kreative og aktiviserende (og pedagogisk riktige!) leker?!! (ikke at W har GB, DS, PS tv på rom og sånne ting assa) Hørtes nam ut herk! Må droppe banan til E (hard i magen) emn tror jaggu jeg skal prøve ut litt altså Gøy på fest Tiny!! Merka vel kanskje at de fleste der var "en generasjon" under oss men..hehe. Var liksom cat og T og dere to som var på nett (bokstavelig talt-hihi) Også var det jo litt søtt da..ei på 19-20 som forklarte meg at det var anderledes for dere nå. Dere hadde nemlig-faktisk! ei lita jente. En baby. "Nei sier du det..." Her står jeg, med 2 unger og 7-8 år mer på pompa enn hu og god kjennskap til både deres liv og Tiril...også blir jeg forklart at det blir anderledes med baby. Jaha, kjekt å vite. Informerte henne om at denne babyn var 10mnd. og da snart et år. Og at hun var så søt atte og jabbjabb også sier dama (jenta) at hu ikke har sett henne. "men jeg har sett bilder assa!" Er det for ei a?? Ikke sett ungen til vennasine på 10 mnd?? Så jeg ser a vaffal 1 gang i uka om ikke mer jeg..og at jeg har gjort det fra jenta var 2 dager gammel... "åja..ehe.." Jooo..hehe også kom ST og sa at ja bare å komme en tur også snakket de noe om inv. og sånn og da spurte jeg litt forfærdet om det var slik at man trengte inv. for å komme. For det har jeg nemlig aldri ventet på Hender jeg inv. meg selv da..om jeg ikke bare dukker opp;) Kommer innom med pakken til uka, sånn når vi er inne på det. Gikk pass bra?? caaaat!!!!!!!!!!!!!! Kuuuuuult!!!!!!!!!!!!!!!! Vi finner en plass til Linea på fredag:) Ja også til oss og Edvards første pass over natten. Han sov masse på dagen og sov siste lur sent (17-18) men syk og trøtt. Leverte ca 18.30 og etter en halvtime med instrukser og løsrivelsesproblemer for mor så kom vi oss av gårde. Han fikk grøt og ble badet og jeg sa han kan legges ca 20 og han ble lagt 21:) Jaja så lenge han er blid og de orker så er det litt samma for meg. La han i reisesenga og gikk ut. Han "gråt" litt til og fra. Ikke vræl bare protestering og sovnet av seg selv!!! Våknet ikke før 2, men var da våken til 3. ILLSINT!! Prøvde vann og smokk og mme, men var ikke det han hadde tenkt seg nei. Han VRÆLA i nesten hele den timen. (hadde sagt fra at det kom til å skje, men at de fikk trøste seg med at etter max 2 timer så sov han igjen..hehe) Satt på tv men gutten skrek. Satt på svensktoppar og gutten ble tyst rolig og sovnet!! (vet ikke om jeg liker det men...) Tok litt mme, ble lagt i sengen og poff borte. Og så sov han til 7!!!!!!!!!!!! FIkk mat og som igjen 9-10:30. Ble da lagt i reisesenga og kom ikke med et pip!! Noen min senere sov han. (det skjer alltid her og-nooot) Mer grøt og sov fra 13-14:30. Vi kom ca. 14. Plukket ham opp da han våknet og han virka litt usikker på hele verden. Koseklengemammansin!! Masse pupp og ligge med hodet inntil og kosekosekose seg helt ihjel!! Ingen andre holde nei:) La ham nå igjen 16:30, sent men bare surv og trøtt. M går en tur. så alt i alt har de hatt en bedre kveld/natt/morgen enn vi har hatt på det jeg kan huske! Håper han fortsetter med en del av det her:) jo og at jeg hadde jo bare sykt fine pupper da jeg sto opp:D Hadde de bare forblitt sånn! Men kan ikke ha voldsomt til prod. for hadde ikke spreng kl 14:30. Hadde jo hauger med melk og de var litt harde, men ikke i nærheten av slik det var før. Urk..ikke helt klar for fest til freddan alt..hehe. (formen var bra i dag da, til forskjell fra forrige helg. Hvordan orket man dette hver helg før??)
♥Tiny Skrevet 13. mai 2007 #165 Skrevet 13. mai 2007 Hei hei!!! Bare kjapt innlegg før en bajsebleie og kvelden for LilleT Mo: det har seg slik at denne belærende unge damen er en eks av T sin kompis som igjen har funnet hverandre.. De var sammen når jeg var gravid, men ble slutt en gang før jul.. Vet de var en smule under deres alder ja hehe.. Var endel som ikke kom også (dårlige venner ass) Men moro var det lell og full ble jeg også... Var skikkelig lur og drakk vann før jeg la meg og slapp dermed det trange hue når jeg stod opp! Tiril hadde lagt seg uten et pip kl 19, ynket seg litt i 3 tia og våken i 4 tia - smokk og snu og sovna igjen. Opp 7 og storfornøyd med tilværelsen! Vi var og hentet henne i 12 tiden og dro for å bade på Libos kl 14 Deilig med litt avslapning i bassenget ja! Nå skal jeg legge Tiril og etterpå skal jeg på Åråsen!!!
Amabolla Skrevet 13. mai 2007 #166 Skrevet 13. mai 2007 Heisann Da er det mi tøtte som har feber,er survete og snørrete (vel,snørrete har ho vært ei stund da...). Vi var på flystevne i dag-mye folk. Etter en stund lukte det shit i vogna til Leo-men ingen plass å skifte. Sjekka om bleia var superfull-men det så ut som bare en dært med shit så tenkte at den skifter jeg raskt i vogna. Jeje. Av med bleia-fram med den andre-og ser at det var ikke bare en dært nei-den strakk seg langt oppetter ryggen-bæsj på alle klær (sambo ble lei seg siden ho hadde på seg LSK drakt og greier) og for å toppe det heile så tissa ho litt..... Så da var det bare å løfte ho ut av vogna-strippe ho for klær i turbofart! Kle på,mens jeg kler av-samtidig som shit blir tørka bort. Tror nok vi var ett merkelig skue jepp. Vel hjemme igjen så er det tid for middagsmat til vesla. Likte ikke torsk i dillsaus (nestle)-noe jeg kan forstå for den lukta høgg! Så kjørte rett på ett beger med røde bær. I ett øyeblikk der jeg ikke hadde fokuset der jeg burde ha fokuset mitt får Leo tak i begeret. Resultatet av det vil ligge under "ukens bilde". Opp i dusjen med ho-skifte klær for 2. gang i dag. Ei lita stund gikk med ett passe fornøyd barn og så ble det uff og æsj og leit og blæ igjen. Sitte på fanget til mamma og se på barnetv..... Så lukter det muffens igjen.....og bæsjen hadde krøpe oppover igjen.....Og ho grein,grein og grein. Tok tempen på ho-men den var under 38 (tidligere på dagen var den 38,2), men noe er tydelig ikke heilt greit så ga henne ei pille i rompa. 20 min gikk og ho sovna på fanget mitt. Så nå sover ho-utslitt av dagen og badet er fullt av fruktmos og lort. Mol: brukte mye peng i Sverige-så blir ingen shoppings. Men scrapdate må vi få til en gang. Kan ikke du komme med Will når det passer dere da?
Molait Skrevet 13. mai 2007 #167 Skrevet 13. mai 2007 hihi nei det gjorde jo ikkenoe, var bare litt søtt at "lille" hun forklarte meg. Og før hun hadde fått greie på hvordan vi egentlig kjente hverandre. Men virka trivelig hu. Si ifra neste bad a:) Sikkert like greit i dag. E er jo ikke helt i toppform om dagen. Og ble ikke ak bedre av onsdagens svømming (dm) For en dag ama!! Hadde vært et artig syn-hihi. Vært å tittet på ukens bilde nå. For en grisunge du har! Håpe det er ei døgnflue hu har fått på seg bare. Edvard sitter og kaster alle pappas papirer utover hele kontort igjen. Moro. For han iaf. Spiste mosa gryterett i dag igjen (uten hauger av salt) og det var nem! Skjønner jeg godt for lukter jo normalt ikke som den kræppy glassmaten! Det meste av den lukter jo også helt likt?! Prøvde med kalkun og noe (fra sverige) men det endte med 3 skjeer under kamp og så grin. biff stroganof derimot går ned, om intet annet tilbys. Nei men vi kan komme etter skoletid vi vet du. Vi prekas vel på i morgen. Begynne kveldstell snart jeg da. Han sov jo til nesten 18. Og spiste middag med oss 18:30. Blir jo surr med både legging og kveldsmat da:( Han får kjøre kveldspupp:)
Molait Skrevet 13. mai 2007 #168 Skrevet 13. mai 2007 E sovnet litt over halv ti, etter 1,5 time med surv og hyl og oppogned og reise seg og bli lagt ned ørten ganger og til slutt litt pupp men vræl da lagt ned og SLITEN! Var rolig til å begnne med og godtok å bli lagt ned (igjen og igjen) og sovnet nesten flere ganger. Hvorfor dra seg ut av søvnen når man er så trøtt?? jo og nå har jeg forresten kanskje satt dere alle i et dårlig lys..hehe æææsj nå glemte jeg å kopiere linken...brb
Herkules Skrevet 13. mai 2007 #170 Skrevet 13. mai 2007 Så fint det gikk bra med festing og barnepass da Kult at du henger ut trådbabymammaene slik da du Neida Jeg syns folk er så pripne og snerpete jeg og hva de tror om meg ja det driter jeg i Noenganger føler jeg at det bare er ytterpunktene som skriver her inne og mest den pripne siden. HADDE du gjort ditt og datt ÆSJ og IK Orker ikke kommentere engang jeg nu er det snart sengen for min del
Molait Skrevet 14. mai 2007 #171 Skrevet 14. mai 2007 EDVARD HAR SOVET SIN FØRSTE NATT!!! Sovnet 21:30. Lom med noe surv rundt 24 men sovnet selv innen vi rakk inn dit. 06:50 gauka han i senga si:)
-MtG- Skrevet 14. mai 2007 #172 Skrevet 14. mai 2007 Gratulerer med strålendedet natt! Nå har jeg lest gjennom det som har blitt skrevet de siste dagene, men orker ikke kommentere. Det er ihvertfall lest. Det blir lite med nett om dagen. Vi trnger litt skjøteledninger og sånt til dataen. Driver og bygger vet dere og vi har fått litt ferre støpseler så vi må finne på noe lurt. Nå må jeg velge mellom lampe og data... Nå skal jeg snart til lillestrøm og møte ei venninne som jeg ser alt for sjelden. Synes liksom ikke jeg har så mye til felles med mine gamle venner lenger jeg. Flere som har det sånn? Jeg lever liksom i denne baby-skyen og de andre studerer og fester og reiser og greier. Blir til at vi ikke har såååå mye å snakke om..
Molait Skrevet 14. mai 2007 #173 Skrevet 14. mai 2007 hehe jo. Tror det er litt forskjell på feks pt og der der da;) Hadde det veldig sånn med William. Nå har de fleste fått. Fikk vite i går at en venn skal ha nr2 i november. (de som hadde termin samme uka som da jeg mistet, er ca 7 mnd mellomm våre nå ) Har igjen bestevennina mi da. Ellers har jeg fått så mange nye venner så tiden blir bra fylt opp:)) Vi skal til klippedama i dag:)
Amabolla Skrevet 14. mai 2007 #174 Skrevet 14. mai 2007 Grattis med fullkommen natt Mol!! Og skjønner hva du mener MTG- jeg var og er den første i min vennegjeng som fikk barn (litt merkelig da de fleste er fra min alder og oppover)så når jeg møter noen av de så er det litt merkelig å sitte og høre om fester,typer og div-og særlig siden det ikke virker fristende i det heile tatt:) Leo sovna 18.30 i går-våknet 2 ganger før 23.00-men hjalp å bare snu henne fra mage til side og så var det morgen kl 05:30....Var oppe en time og så var det gjesp,gjesp. Veit ikke hvor lenge ho sov etter det for da stod andré opp og jeg sov til kl 10.00. I dag skal jeg klippe sønnen til ei berte;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå