simbamamma Skrevet 19. mai 2007 #226 Skrevet 19. mai 2007 Tror vi har glemt igjen den fine kaninen LH fikk av LT. Finner den i hvert fall ikke her.... Kjørte forresten hjem i det verste regnværet ever, var helt nervøs jeg. E6 er jo så sporete også, så vannet la seg selvfølgelig der, men vi kom da hjem like hele. LH sov hele veien, og enset ikke at han ble lagt over i senga si engang. Og ja, det må bli en neste gang!
Amabolla Skrevet 19. mai 2007 #227 Skrevet 19. mai 2007 nei no har jeg klart å erte på meg ei sug lut berte som syns jeg er ett forferdelig vesen-jeje. Tror jeg bare skal holde meg her på tråden jeg for evig og alltid.
simbamamma Skrevet 19. mai 2007 #228 Skrevet 19. mai 2007 Det er livsfarlig å bevege seg utenfor trådens trygge rammer...! ;-)
_svana_ Skrevet 19. mai 2007 Forfatter #229 Skrevet 19. mai 2007 Ja, det har vi sagt gang på gang, hehe. Tusen takk for i går! Det var kjempegøy :-D Takk for godt selskap, flotte gaver og skyss hjem! Utrolig nok så hadde mine barn bare sovet og sovet. Fra kl 19 og sov da jeg kom hjem. De sov faktisk helt til 0430, og som jeg proklamerte så ammet jeg da. Det førte til at de sov helt til halv åtte, hihihi. Tenk at det ikke bare er jeg som har myk nese! Skal se film i kveld, hva skal dere? Det står mellom Little Miss Sunshine og The Prestige her.
Sessa ruger igjen... Skrevet 19. mai 2007 #230 Skrevet 19. mai 2007 Heisann Tråddamer! Hadde tenkt å poste ett innlegg her i går med hilsen til dere alle på det store mega treffet, men så forsvant dagen før jeg fikk sukk på meg! Og på toppen av det hele endte dagen i spying fra Linea. Så da har vi omgangssyke her i stugu! Jeg er heldigvis frisk fortsatt, men Linnis pappa'n føler seg litt uggen. Passer jo knallfint at jeg reiser vekk med jobben i fire dager, da! Jippi! Mannen min hadde gledet seg sånn til å være alene med Linea og lage sin egen rutine... skal jo snart ut i pappaperm, men nå spørs det om ikke rutinene får fyken, pga sykdommen altså. Nesten litt deilig at hun har vært syk i dag for hun har jo vært såååå kosete, sovnet på fanget flere ganger! Men jeg har jo måttet pakke og har fått det til litt sånn innimellom og vaskemaskinen har gått for fullt med spyklær og håndklær (hun har bæsjet, tisset eller spydd på snart alle håndklærne våre i løpet av det siste døgnet). Shit! Kanskje det blir litt godt å reise vekk likevel?? Hadde dere det fint i går? Ser sånn ut i forhold til innleggene dere har postet. Koselig at dere setter av litt tid sammen uten ungene! Flinke er dere som tenker litt på dere selv også!! Jepps, da sees vi ikke på noen dager! (Herk: jeg har glemt å kjøre innom deg... gaven ligger i bilen... får ikke gjort noe med det før etter at jeg kommer hjem, spørs om det ikke blir posten likevel...)
*1D* Skrevet 19. mai 2007 #231 Skrevet 19. mai 2007 TUSEN TAKK for en flott kveld! Herk: kan ikke du fortelle hvor du fikk tak i de flotte skjortene????? Var kjempefin!! Også godt som du traff med motiv på ungene da! Hihi, jeg har ikke myk nese.... Men jeg har en mobil full av innpakket mm:) Det ligger flere gaver fra meg igjen hos Mo..... var ikke alle som likte gavene kanskje? (eller som Mo sa: unnskyldninger for å besøke meg jo!!!) Jeg vet det er en kanin på gress der ihvertfall:) Klokka ble 4 før verskapet og overnattingsgjesten fikk lagt seg:) Og dagen startet for meg igjen kl 7, så er en smule trøtt er jeg nok da. Jeg tror jeg har gjort opp for meg hos alle bortsett fra Cat (som jeg fortsatt skylder en øl.....) Ble vel snakk om en tur til trondheim i januar (uten barn for den store 3-0 hos nestgamleste dama) bortsett fra den store våren09-planen:) Var forresten koselig å møte StoreT (a_n_o_n_y_m? du? NEPPE!), Herkemannen, Ammemannen, Gitarmanglern, Valpen, Gartnern, PtG og Pt-mannen! Og sist men ikke minst Sjåføren min:) Ikke værst med dør til dør service altså! Den største takken går vel til Mollemor:) Håper jeg kan komme på besøk igjen og jeg setter gjerne på en oppvaskmaskin uten at det er premie jeg altså Men nå er det din tur å komme på besøk snart, ta med deg familien så får de gamleste ungene ligge i telt i hagen, mens vi voksne griller "trønderstyle"!! Jeg har store planer om å legge meg snart da, bare jeg får lagt den største ungen min. Lilllingen sovnet rett etter halv 8 i kveld! Og han rakk 3 måltider i dag; frokostgrøt 2 ts, tidlig middag 50 ml velling (fikk av Mo), kvelds 2 ts grøt igjen. Han driter normalt og spiser pupp innimellom. Tror ejg prøvern med litt Hipp fruktpurre i morra da. Ikke glad i vann, men får ikke annet så lenge han spiser puppen i tillegg. Sover bedre og bedre da:) Herlig!
Sessa ruger igjen... Skrevet 19. mai 2007 #232 Skrevet 19. mai 2007 AMA!!!! Nysgjerrig. Hvilken tråd har du hissa på deg noen i??
Amabolla Skrevet 19. mai 2007 #233 Skrevet 19. mai 2007 sessa- det er den tråden der en person lurer på når babyen kan sitte selv;)
_svana_ Skrevet 19. mai 2007 Forfatter #234 Skrevet 19. mai 2007 Så Amadritten har kommet til Bærum også. Kjipe greier. Edvin begynner å få tann! Helt sant denne gangen, forresten. Kan ikke sees, men kjennes :-)
*1D* Skrevet 19. mai 2007 #235 Skrevet 19. mai 2007 Ikke et ord om våren09, fest i trøndelag eller hvordan dere likte mannenickene jeg fant på? PFT! da kan ungene deres bare få tenner og ammadritt for min del, gidder ikkke kommentere det engang!
Anonym bruker Skrevet 19. mai 2007 #236 Skrevet 19. mai 2007 http://www.dinbaby.com/forum/thread/9342295
♥Tiny Skrevet 19. mai 2007 #237 Skrevet 19. mai 2007 God kveld alle sammen! Tusen takk for kjempehyggelig treff igår!!!!!!!!!!!!! Tiril storkosa seg den lille stunden hun var der før vi leverte til bv. StoreT (han har ambisjoner om å innvadere dib med dette nicket, så watch out) kosa seg masse!!! Mange takker og klemmer til Molle som gadd å huse alle oss raringer!!! Og jeg har fått med meg planen om jan. treff i Trønderbyen og satser på 09 verping Erru med 1D?? hehe... Skal hilse masse fra Molle uten nett (snille M har vært å bestilt, men de venter nå på modemet..) Hun sa at jeg skulle si Tusen Takk til alle sammen for en kjempehyggelig kveld! Ble ikke så seint på oss igår da bv satt her og vi synes det var litt teit å dukke opp på morrakvisten, så vi var vel hjemme i 0.30 tiden. Veldig synd at vi ikke kunne bli lenger, men neste gang DA blir det fest Med mere pupper og sånn!! hehe.. Takk så mye for gavene fra både Herk og 1D Jeg glemte de igjen (jeg lover) for å ha en unnskyldning for å dra på besøk!! hehe.. Har i grunn ikke mer å skrive, så gir alle bare en GOD KLEM!
Petronella♡mor til to Skrevet 20. mai 2007 #238 Skrevet 20. mai 2007 Nå er det jommen lite action her... Nuvel, er bare innom for å si at det blir en liten endring i bursdagsfeiringen til A. For vi fikk på fredag info om at det er åpen dag på skolen for alle som begynner til høsten, fra 13-15 den dagen, så da går det jo ikke. Men vi kan ta det: Fredag 8 juni eller Tirsdag 12 juni Hvilken dag passer best for flest - og seff, dere alle er invitert (Herk, you see ))
Amabolla Skrevet 20. mai 2007 #239 Skrevet 20. mai 2007 Jeg reiser til Ålesund den 14 juni og den 12 juni skal jeg jobbe ett par timer faktisk..... Så 8 juni passer best for min del. Lat dag i dag. Har leid 2 filmer som skal sees når vesla har lagt seg. Leo kan forresten klappe i hendene!! Kommer ikke noe klappklapp lyd da men....
Molait Skrevet 20. mai 2007 #240 Skrevet 20. mai 2007 Hei alle vennen mine:) (alle? jo jeg har nå fler og da men..) Er innom svigers. REgner med å ha nett i løpet av et par uker. Kommer innom nå og da. 1D, jeg har jo allerede kommentert det meste for jeg satt jo siden av deg og fortalte om begge deler!! Nei men kult det SHØ santja. Grattis med tann!! Venter spent på snuing nå Seæjmålla:)) (will sa sånn til alle da han dro) Je har rundstk og gulrotkake:) Måtte til og med juge til StoreT for deg med den kaka!! Passet noen klær? Cat, du er jo bare tøff da! Kult du kom og enda kulere du ble så lenge og jeg savnet deg jo etter 1 time da...hehe Har ikke tid til å kommentere alt og alle. Super kveld. Tror alle hygget seg. Jeg var ikke svett en eneste gang:) Skal ta med melange til bak messa en dag..så ammemannen kan få seg litt fett ) (sa det til ham men tror ikke han kobla for han sa jeg ikke hang med også var det egentlig bare at jeg dro en enda!! tørrere spøk enn han kan du hilse å si amadama) God mat. Nok drikke (hehe) Uventet besøk på nachspill fikk vi og:) Som sagt endt kvelden 4. Stod utenfor døra lenge for hørte E jabbe. Gikk til slutt inn (smygende langs gulvet så han ikke skulle se meg) Han prata og kosa seg og sovnet av seg selv!!! Våknet blid og fornøyd 7-7:30. Kjipern med over 1 time fra kl 22 da!! Han som aldri kjører noe pes på kvelden. Og i natt...da sov Edvard HELE natten:D *blåsemann* Sov fra 20:30 ca til 6.30. hehehe mange som har lagt igjen gode unskyldninger ja. Dukker opp litt overalt. Kanin er her. skjerf (trekantet sort og stripet) Solahtten til Tiril (haha og du har vært en tur alt) jakka til leo, Herk-du glemte posen med skjorta til Oskar. Også husker jeg ikke mer ak nu. Jo noen gulpekluter endi gangen. Gleder meg til masse besøk fremover:D:D Nei får avslutte her. Kjempekoselig kveld alle sammen!!
Herkules Skrevet 20. mai 2007 #241 Skrevet 20. mai 2007 Tusen takk for sist. Det var kjempehyggelig. Håper å se dere alle igjen snart:) Jeg vet i alle fall at jeg kunne ha ryddet bedre etter meg, jeg var rimelig sliten så det gikk litt i stå. O. sov på vei hjem, og var vel 1 time i seng før han begynte å vræle. Ikke vet jeg hva som var når, men jeg vet at jeg satt med en gutt delvis sovende på fanget fra 06.30 til 10.15 i stua. Det betyr 1 time søvn på meg det. UGh Natt til i dag så vrælte han ved legging og videre var det full sprutspy over det meste. Han sovnet 21.50 og sov da sammenhengende til 05.19 han ilskrek og ville ikke ha pupp byset og ruget i 1 time da ville han ha pupp. Legging på dagtid i dag var også et helvete. ER det noen som kan si meg hva som skjer???
-MtG- Skrevet 20. mai 2007 #242 Skrevet 20. mai 2007 HOHO!! http://www.dinbaby.com/forum/thread/9339273 Takk for superduper fæst på fredag!! Jeg har en sånn gul greie med masse tutter ut på og som piper når man trykker på den. Ser ut som en rund, piggete badeand. Er den Edvard sin?? Jeg har nytt nick. Men kunne ikke ha mindre enn 4 tegn. Så teit...
simbamamma Skrevet 20. mai 2007 #243 Skrevet 20. mai 2007 Jeg er helt med på tur til Trondheim i januar! Ble det fine bilder, 1D? Hihihihihi.... Bra nickbytte, -MtG-! Må få deg profilbilde på tryneboka snart da, alltid kjekt å se ditt blide åsyn. ;-) A har nesten oversikt over hvem alle i "trådfamilien" er nå. Og han er absolutt med på en reprise!
*1D* Skrevet 20. mai 2007 #244 Skrevet 20. mai 2007 Da er jeg endelig fram i bartebyen igjen:) Var veldig trøtt i går, men svarte på et par tråder på småtroll.... hihi Fikk ligge til 10 i morrest! Helt utrolig deilig å være uthvilt når jeg sto opp altså! (da har jeg vært å amma. Tidlig i kveld....hmmm, blir tullball når de ikke får sove nok.) Har flere fine bilder på mobilen jeg:) (har snakket med MtG om å lage konkuranse av de da, vinneren får premie seff:)...hihi) Hoffotografen 1D.... Skulle lagt meg jeg nå! Jeje Forventer kommentarer på tråden fra mannene som er hjemme også nå, dere bør i det minste fortelle hva dere skal gjøre i løpet av dagen:)
-MtG- Skrevet 21. mai 2007 #245 Skrevet 21. mai 2007 God morgen. Bare å sende ut bilder. Jeg skal tippe jeg:) Nå må jeg seriøst ringe til helsesøster og spørre om jeg kan komme en tur. Den legginga her funker IKKE!!! Blir helt gal jeg. Nå har vi brukt hele kvlden på legging i lengre tid. Hva gjøre??? Er heldig om vi får han til å sove i det hele tatt uten pupp i vår seng. Og leggingen tar ihvertfall 1,5 time hver kveld. Hadde jeg skulle gjort det samme om dagen så ville jeg brukt 4,5 til 6 timer på legging hver dag!! Huff... Er så frustrert! I går fikk vi han endelig i seng klokka 22.10. Begynte 20.00. Måtte ty til flaske med melk til slutt. Oppi senga:( Våkner 02.00, ga han vann. To sutt og sov videre til 05.30. Over i vår seng og sove på pupp til 07.00. Nettene er ganske bra når han først sovner. Blææææ... Cat, Tiny, Pt eller noen andre: Hjeeeeelp!!
simbamamma Skrevet 21. mai 2007 #246 Skrevet 21. mai 2007 Redder tråden vekk fra side 3... Ønsker alle sammen velkommen til ny tråd straks!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå